Mis on tasuta veebivestlus?
Tasuta veebivestlus on süsteem, mis on loodud kahe või rohkema inimese omavahel internetis suhtlemiseks. Tasuta veebivestlus ei nõua spetsiaalset vestluse tarkvara – kasutajad saavad kasutada väga lihtsalt juurdepääsetavat liidest, seega on teil vaja kõigest veebibrauserit. See on iga kasutaja jaoks tasuta ja võimaldab vahetada teiste kasutajatega teksti- ja häälsõnumeid samaaegselt. See on kiire, lihtne ja kerge suhtlusviis.
Frequently Asked Questions
Mis on tasuta veebivestlus?
Tasuta veebivestlus on suhtluskanal, mis võimaldab kahel või enamal inimesel omavahel suhelda. See ei nõua teilt spetsiaalset vestluse tarkvara. Liidesed on saadaval veebibrauseris. Nagu nimest tuletada võib on vestlus kasutaja jaoks tasuta.
Kas igal ettevõttel on tasuta veebivestlust vaja?
See pole kohustuslik, kuid kui soovite, et teie klienditeenindus oleks kõrgeimal tasemel ja soovite olla oma konkurente edestada, peaksite seda oma ettevõttes rakendama. See võimaldab kliendil saada oma küsimustele vastused reaalajas, tänu millele tema rahulolu teenuse suhtes tõuseb rohkem, kui läbi mõne teise kanali kaudu. Nii luuakse kliendisuhteid, mis kajastuvad ka müükides. Tänu vestlusele, saab ettevõte veebilehele kliendi liigutused lisada.
Kas LiveAgent pakub tasuta veebivestlust?
LiveAgent pakub tasuta veebivestlust. See on üks meie klientide poolt enimeelistatud suhtluskanalitest. Tasuta live vestluse rakendus, mida LiveAgent pakub on kiireima turul saadaoleva vidinaga ja seda saab kohandada vastavalt teie enda vajadustele ja suhtluskeelele.
Expert note
<p>Tasuta veebivestlus on kiire, lihtne ja kerge suhtlusviis, mida kasutajad saavad juurdepääsetava liidese abil veebibrauseris vahetada. See parandab klienditeenindust ja suurendab müüke.</p>

Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgenti reaalajas vestluse integreerimine võib parandada ettevõtte kliendituge ja klientide rahulolu. Pakutakse mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas chat, kõned ja kontaktvormid.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust luua ja kohandada reaalajas vestlusnuppe kliendisuhtluseks. Vestlusnupud on lihtsad ja võimsad tööriistad, mis aitavad tagada kiire ja isikupärastatud klienditugi.
LiveAgenti veebiseminar 1: Sissejuhatus & Üldine ülevaade
"E-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamine aitavad parandada klientide päringute haldamist LiveAgent klienditeeninduse tarkvaraga."