Mis on soe kõne?
See on üks kahest kõnetüübist – soe ja külm kõne. Soe kõne on väljend, mida professionaalsed müügiesindajad kasutavad soojade müügivihjetega suhtlemiseks. Kõne kutsutakse soojaks, kuna esindajad on klientidega varem kokku puutunud.
Eesmärk on hoida potentsiaalset klienti toote või teenusega seotuna, et suurendada konversiooni tõenäosust. Vastupidiselt külmale helistamisele, kus puudub varasem kontakt kliendiga.
Soe kõne eeldab eelnevat kontakti ja seda, et suhe on jõudnud sellisesse etappi, kus esindaja saab potentsiaalse kliendiga olla otsesem. Sooja kõnele võib eelneda soovitus, suhtlus äriüritusel või otsene meilikampaania. Erinevalt teistest strateegiatest, mis loovad sissetulevaid müügivihjeid, tekitavad soojad kõned väljaminevaid müügivihjeid.
Sellel võib olla mitu vormi, sest kõik sõltub ettevõtte strateegiast ja eelmiste kontaktpunktide asjaoludest klientidega. Igal juhul algavad kõik algatused varasemast suhtlusest. Müügiesindajad kasutavad seda võimalust, et leppida kokku kohtumisi potentsiaalsete klientidega või arutada asju telefoni teel.
Soojad kõned tähendavad, et müügiesindajatel on juurdepääs ka kontaktandmetele. Kontaktandmed on soojaks kõneks ülimalt olulised. Need üksikasjad ei sisalda ainult müügivihje e-posti aadressi ja telefoninumbrit, vaid kuvavad ka varasemat suhtlust kliendiga ja ostude ajalugu.
Pidage meeles, et kliente on palju rohkem kui müügiesindajaid. Seetõttu vajavad müügiesindajad kõiksugust abi, alates platvormidest, mis koondavad klientide kontaktandmeid, kuni kõik-ühes kasutajatoe tarkvarani koos väljuvate kõnede toega.
Kuidas soe helistamine toimib?
Selleks, et sooja helistamise strateegia toimiks, peate looma tugeva vundamendi. Iga edukas sooja kõne algatus kasutab varasemaid suhtlusi potentsiaalse kliendiga. Selleks peate looma süsteemi, mis aitab teil luua suhteid ja usaldust oma müügivihjete seas.
Varasem kontakt potentsiaalse kliendiga on ainus viis muuta tavaline kõne soodsaks kõneks. eksisteerib teatud usalduse ja seotuse tase, et tekitada müügivihjes rohkem huvi toote või teenuse ostmise vastu ja muuta rohkem kõnesid müügiks.
Sellise kõnenimekirja koostamiseks on palju viise. Üks levinumaid strateegiaid on osaleda võimalikult paljudel võrgustumise üritustel. Need sündmused loovad võimalusi müügivihjetega kontakteerumiseks. Arvestades, et on nii B2C kui ka B2B üritusi, saavad ettevõtted osaleda oma konkreetsete eesmärkidega seotud üritustel.
Muud strateegiad hõlmavad e-posti tellijate loendi koostamist ja meilikampaaniate käivitamist. Saate kasutada indikaatoreid, näiteks allalaaditud manuseid, et teha kindlaks, kas potentsiaalsed kliendid on valmis teie sooja kõne vastu võtma. Kui olete loonud soojade potentsiaalsete klientide loendi, on aeg hakata tegema kõnesid.
Kõne on sooja helistamise strateegia viimane samm. Müügiesindaja peaks soojale kliendile helistama ainult ühel eesmärgil – kohtumise kokkuleppimiseks. Pidage meeles, et te ei tohiks telefonikõne ajal müügile keskenduda, välja arvatud juhul, kui juhite ettevõtet, kus teie esindajad müüvad ainult telefoni teel. Esmane eesmärk on kokku leppida kohtumine, kus toimub tegelik müük.
Telefonikõne on selleks, et teie müügiesindajad saaksid hinnata oma sidet potentsiaalse kliendiga ja tegutseda vastavalt. Kuna potentsiaalsed kliendid juba usaldavad teid ja soovivad teie toote ja teenuse kohta rohkem teada saada, muutub nende konverteerimine lihtsamaks kui külma kõne puhul.
Mida sooja kõne ajal öelda
Oluline on märkida, et teie müügiesindajad ei pea 100% ajast improviseerima. Edukas soe kõne põhineb soojal helistamisel ja praktilistel sooja kõne nõuannetel. Skript peaks hõlmama erinevaid vestlusstsenaariume, alates vestlustest keskmise ostjaga kuni vestlusteni C-taseme ja VP ostjatega.
Internetis on sadu, kui mitte tuhandeid sooja kõne skripte, mis põhinevad erinevatel vastamistehnikatel ja lähenemisviisidel. Kuna iga ettevõte ja selle sihtkliendid on ainulaadsed, on kõige parem jääda sooja kõneskripti malli juurde. Edukaks soojaks kõneks piisab kui kasutate klienditeavet, brändi mainet, hääletooni ja üldisi nõuandeid. See aitab teil luua sidemeid potentsiaalsete ostjatega ja maksimeerida konversioonimäärasid.
Siin on lihtne mall, mida sooja potentsiaalse ostjaga ühenduse võtmisel järgida:
- Tähelepanu äratav algus – tervitage potentsiaalseid kliente nende nimepidi.
- Korralik tutvustus — öelge potentsiaalsele kliendile oma nimi ja firma mida esindate.
- Näidake oma kaarte — teavitage potentsiaalseid kliente kõne eesmärgist.
- Rääkige tootest/teenusest — kasutage potentsiaalsete klientide teavet, et muuta müüdav toode/teenus neile asjakohaseks.
Saate luua sooja kõne skripti kahe parima tava põhjal: avatud küsimused ja aktiivne kuulamine. Avatud küsimused hõlbustavad vestlust, samal ajal kui aktiivne kuulamine parandab vastastikust mõistmist ja avab müügiesindajale võimaluse aktiivse küsimuse esitamiseks.
Pidage meeles, et see on soe kõne, mitte müügikõne. Teie müügiesindajad ei kavatse müüa tooteid ega teenuseid. Nad vestlevad müügivihjetega, keskendudes vaid neile. Eesmärk on ehitada suhe juba väljakujunenud usaldusele ja panna potentsiaalset inimest tegutsema. On normaalne, et paljud kõned lähevad skriptist välja. See ei tohiks esindajaid häirida, kuna neil on vabadus vajadusel improviseerida.
LiveAgent’s call center offers numerous options when it comes to features.
With the right features, call center software can help you improve customer service, satisfaction, and sales. Ready to find out more?