Mis on rahulolu prognoosi näitajaid?
Rahulolu prognoosi näitajad mõõdavad, kas pilet saab tõenäoliselt positiivse või negatiivse rahulolu hinnangu, mis põhineb konkreetsete kontode jaoks loodud prognoosisüsteemil, mis kasutab varasemat klienditeeninduse ja rahulolu hindamise statistikat.
Frequently Asked Questions
Kuidas te määratlete rahulolu prognoosi näitajaid?
Rahulolu prognoosimise näitaja määrab kindlaks, millised omadused võivad teie klienti rahulolevaks muuta. See hindab, kas pilet saab tõenäoliselt hea või halva rahulolu hinnangu. See toimib varajase hoiatussüsteemina. Tänu sellele saate olukorrast varem teada ning saate seda ennetada ja tagada kliendi rahulolu.
Kuidas arvutatakse rahulolu prognoosi näitajaid?
Rahulolu prognoosi näitajate tulemuste arvutamiseks on vaja konkreetset, statistiliselt olulist arvu hinnanguid konkreetsel ajal. Need peaksid arvesse võtma kõiki hindeid - nii häid kui ka halbu. Arvutamisel võetakse arvesse: ajamõõdikud, nt esimese vastuse aeg või täieliku lahenduse aeg, aruande tekst, koormusnäitajad, nt vastuste arv, uuesti avanenud ja ümber jaotatud piletid.
Kas LiveAgent pakub rahulolu prognoosi näitajaid?
LiveAgent pakub rahulolu prognoosi näitajaid. See on väga oluline näitaja klienditeeninduses, mis kindlasti hõlbustab tööd ja efektiivse tegevuse läbiviimist.
Expert note
Rahulolu prognoosi näitajad on oluline näitaja klienditeeninduses, mis hõlbustab efektiivset tegevust. Varajased hoiatussüsteemid tagavad suurepärase klienditeeninduse ja rahulolu.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Suurendage müüki ja parandage kliendirahulolu vestluskutsete loomise ja isikupärase toe abil LiveAgenti tarkvaraga. Proovige uut funktsiooni!