Mis on rahulolu prognoosi näitajaid?
Rahulolu prognoosi näitajad mõõdavad, kas pilet saab tõenäoliselt positiivse või negatiivse rahulolu hinnangu, mis põhineb konkreetsete kontode jaoks loodud prognoosisüsteemil, mis kasutab varasemat klienditeeninduse ja rahulolu hindamise statistikat.
Frequently Asked Questions
Kuidas te määratlete rahulolu prognoosi näitajaid?
Rahulolu prognoosimise näitaja määrab kindlaks, millised omadused võivad teie klienti rahulolevaks muuta. See hindab, kas pilet saab tõenäoliselt hea või halva rahulolu hinnangu. See toimib varajase hoiatussüsteemina. Tänu sellele saate olukorrast varem teada ning saate seda ennetada ja tagada kliendi rahulolu.
Kuidas arvutatakse rahulolu prognoosi näitajaid?
Rahulolu prognoosi näitajate tulemuste arvutamiseks on vaja konkreetset, statistiliselt olulist arvu hinnanguid konkreetsel ajal. Need peaksid arvesse võtma kõiki hindeid - nii häid kui ka halbu. Arvutamisel võetakse arvesse: ajamõõdikud, nt esimese vastuse aeg või täieliku lahenduse aeg, aruande tekst, koormusnäitajad, nt vastuste arv, uuesti avanenud ja ümber jaotatud piletid.
Kas LiveAgent pakub rahulolu prognoosi näitajaid?
LiveAgent pakub rahulolu prognoosi näitajaid. See on väga oluline näitaja klienditeeninduses, mis kindlasti hõlbustab tööd ja efektiivse tegevuse läbiviimist.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.