Mis on rahulolu raport?
Rahulolu raport genereerib ettevõte ja see näitab, kui õnnelikud on kliendid teie poolt pakutavate toodete ja teenustega.
Rahulolu raport on mõjutatud mitte ainult rahalistest tingimustest, vaid ka toodete ja pakutava järelteenuste kvaliteedist. Sageli võib klient pärast toote ostmist märgata tootes viga ja konsulteerida abi saamiseks klienditeenindusega. Teie kogemused nende toe süsteemiga mõjutavad seda, kui hea on ettevõtte rahulolu raport.
Mida parem on ettevõtte rahulolu raport, seda rohkem ettevõte oma klientide eest hoolitseb.
Frequently Asked Questions
Mis on rahulolu raport?
Rahulolu raport on raport, mis näitab kui rahul on kliendid teie pakutavate toodete ja teenusega. Sageli genereeritakse see ettevõtte poolt, keda raport puudutab. See võtab arvesse mitte ainult toodete kasutamist ja teenindust, vaid ka klientide rahulolu rahulolu klienditeenindusega.
Kes peaksid vaatama rahulolu raportit?
Rahulolu raportit peaksid kindlasti vaatama ka töötajad, keda selline raport puudutab. See näitab neile, kus on nende tugevused, samuti ka nõrgad kohad. Kui raportid on avalikud tasub lugeda ka konkurentide raporteid. Tänu sellele me teame, mida suudame inspireerida ja mida on parem vältida. Kliendid, kes soovivad spetsiifilist toodet või teenust osta, saavad samuti raportit lugeda.
Kui olete uurinud, mis on rahulolu raport, võiksite edasi lugeda artiklit Klientide rahulolu määr, et mõista, kuidas hinnata oma klientide rahulolu skoori. See aitab teil paremini mõista, kuidas oma toodete või teenuste kvaliteeti tõsta.
Samuti soovitame vaadata artiklit Mis on soorituse aruanne?, kus saate teada, miks on oluline luua soorituse raporteid. See teave võib aidata teil parandada oma ettevõtte üldist tulemuslikkust.
Lisaks võib olla kasulik lugeda Klienditeeninduse rahulolu, et saada ülevaade, kuidas tõsta klientide rahulolu taset. See artikkel aitab teil mõista, kuidas luua paremaid kliendisuhtlusstrateegiaid.
Lõpuks, kui teid huvitab agentide töö tulemuslikkus, lugege Mis on agentide aruanne?. See artikkel selgitab, kuidas agentide aruandeid tõhusalt kasutada, et parandada meeskonna produktiivsust.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!