Mis on rahulolu raport?
Rahulolu raport genereerib ettevõte ja see näitab, kui õnnelikud on kliendid teie poolt pakutavate toodete ja teenustega.
Rahulolu raport on mõjutatud mitte ainult rahalistest tingimustest, vaid ka toodete ja pakutava järelteenuste kvaliteedist. Sageli võib klient pärast toote ostmist märgata tootes viga ja konsulteerida abi saamiseks klienditeenindusega. Teie kogemused nende toe süsteemiga mõjutavad seda, kui hea on ettevõtte rahulolu raport.
Mida parem on ettevõtte rahulolu raport, seda rohkem ettevõte oma klientide eest hoolitseb.
Frequently Asked Questions
Mis on rahulolu raport?
Rahulolu raport on raport, mis näitab kui rahul on kliendid teie pakutavate toodete ja teenusega. Sageli genereeritakse see ettevõtte poolt, keda raport puudutab. See võtab arvesse mitte ainult toodete kasutamist ja teenindust, vaid ka klientide rahulolu rahulolu klienditeenindusega.
Kes peaksid vaatama rahulolu raportit?
Rahulolu raportit peaksid kindlasti vaatama ka töötajad, keda selline raport puudutab. See näitab neile, kus on nende tugevused, samuti ka nõrgad kohad. Kui raportid on avalikud tasub lugeda ka konkurentide raporteid. Tänu sellele me teame, mida suudame inspireerida ja mida on parem vältida. Kliendid, kes soovivad spetsiifilist toodet või teenust osta, saavad samuti raportit lugeda.
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.
Soovite suurendada vastamiskiirust?
Kiire reageerimine reaalajas suurendab müüki ja klientide lojaalsust. LiveAgent pakub suurepärast tuge erinevatele ettevõtetele, säästes aega ja suurendades reageerimiskiirust. Proovige kohe tasuta!