Kuidas ma saan tehnilist tuge pakkuda?
Live tehnilist tuge saab pakkuda läbi erinevate kanalite. Näiteks: e-mail, telefonikõned, online tehnilise toe vestlus. Selleks, et pakkuda suurepärast tehnilist tuge kasutavad ettevõtted kasutajatoe tarkvara. Kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent muudab klientidega suhtlemise sujuvamaks ja pakub tehnilise toe agentidele arenenud tööriistu.
Mida sisaldab tehnilise toe tarkvara?
Iga ettevõte saab igapäevaselt suures koguses e-maile. LiveAgent`iga jaotatakse e-mailide sedelid teie agentide vahel ühtlaselt. Veelgi enam, saate kohandada e-maili malle tagamaks efektiivsema töövoo iga kord, kui saate teavituse uuest e-maili sedelist.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – E-maili.
Tehnilise toe Vestlus
Järjest enam kliente eelistab ühest võtta läbi LiveAgent`i, et saada oma vastused kiiremini. On palju vestluse nuppe, mida saab tänapäeval veebilehel kasutada. Kuidas on LiveAgent`i vestlus erinev? Esmalt näete, mida klient kirjutab enne, kui ta selle teile saadab. Seega saate selleks valmistuda varem. Kliendil on vaja spetsiifilisi dokumente, juhiseid? Lisa dokument manusesse või saada kliendile lingid. Teil on vaja klient teise osakonda edastada? LiveAgent`iga on see lihtne!
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Vestlus.
Kõned
Saate oma telefonile ja arvutisse klientide kõnesid samaaegselt? LiveAgent saab aidata teil suunata need kõned oma agentide arvutitesse. Enam pole vaja lülituda erinevate seadme vahel, saate kõnedega tegeleda ühest liidesest.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Kõned.
Sotsiaalmeedia
Saate küsimusi/päringuid ettevõtte toodete/teenuste kohta sotsiaalmeedias nagu; Facebook, Twitter, Viber? LiveAgent`is saate integreerida need SoMe platvormidele ja veenduda, et omate alati nende probleemide ja murede üle kontrolli. Oma publiku/klientide kaasamine on olulisem, kui ei iial varem. Jälgige ja tegeleme oma SoMe narratiiviga koos LiveAgent`iga.
Kui soovite rohkem teada, lugege LiveAgent – Sotsiaalmeedia.
Foorum
Foorum on suurepärane moodus pakkuda oma klientidele kohta, kus nad saavad üksteist aidata. LiveAgent`iga saate luua mitte ainult Foorumi, vaid ka saada teavitusi, kui kliendid sinna postitavad. Nii saate oma probleemidega koheselt tegeleda.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Foorum.
Kontaktvormid
Sageli saab online klienditeenindus palju rämpsposti. Üks moodus selle ennetamiseks on pakkuda oma klientidele kontaktivorme. Nii on teie klienditoe (ettevõtte) e-mail kliendi eest varjatud, kuid saate oma kliendi kohta asjakohast infot nagu näiteks: nimi, e-mail, telefoninumber, mis aitab teil palju paremat teenindust pakkuda.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Kontaktivormid.
Videokõned
Online klienditugi võib vahel keeruline olla. Kui teil on võimalus kliendile näidata või suunata teda läbi online videokõne võib see ettevõttele paljuski kasuks olla. Enam pole kliendile tehniliste probleemide lahenduste selgitamine nii vaevarikas, lihtsalt jagage oma ekraani ja aidake klienti.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Videokõned.
Tagasiside
LiveAgent`i tagasiside võimalus on suurepärane moodus kliendilt arvamuse või murede kuulmiseks. See lihtsalt aitab teil igapäevaselt paremaks muutuda. Kohandage oma tagasiside nuppu LiveAgent`is ja saate igapäevaselt paremaks!
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent – Tagasiside.
Tunnete LiveAgent`i vastu huvi? Proovige seda meie 30-päevase tasuta prooviperioodiga ja pakkuge oma klientidele koheselt mitme kanaliga teeninduskogemust!
Muud LA funktsioonid, mis parandavad teie live tehnilist tuge
- Sedelisüsteem
- CRM
- Konserveeritud sõnumid/Eelmääratletud sõnumid
- Reeglid & SLAd
- Universaalne postkast
- IVR
Kas tehniline tugi on keeruline?
Online tehnilise toe agendi töö on väljakutseterikas, sest see nõuab suurt kannatlikkust ja teadmisi. Lisaks sellele on see sageli korduv ja alahinnatud, sest kliendid võivad sageli olla ebaviisakad ja nõudlikud.
Mida on vaja, et saada online tehnilise toe agendiks?
Tehnilise toe esindajatel peavad olema laiad teadmised ettevõtte poolt pakutavate toodete või teenuste tehnilistest spetsifikatsioonidest. Lisaks sellele on tehnilise toe agentidel vaja aktiivset kuulamisvõimet ja inimesteoskusi. Neil on vaja mõista, mida klient tahab ning juhendada teda probleemi lahenduse suunas.
Milliseid oskusi on online tehnilise toe agendil vaja?
Tehnilise toe agentidel peab olema ettevõtte poolt müüdava toote kohta sügavam arusaamine, et nad saaksid oma kliente nii lihtsamate, kui keerulisemate probleemide korral aidata.
Nii nagu ülevalpool mainitud, peavad klienditeeninduse esindajal olema aktiivsed kuulamisoskused ja inimeste suhtlemise oskused. Samuti tuleb kasuks, kui toe agent valdab mitut keelt. Sellisel moel saavad nad pakkuda tuge tuge rohkematele klientidele, kui vaid ühte keelt rääkides.
Lisaks peavad agendid suutma kiiresti ja ilma vigadeta trükkida. Hea trükkimiskiirus tagab, et kliendid saavad oma küsimustele kiired vastused. See tagab kliendirahulolu, säilitab kliente ja tõstab tulu.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin online tehniline tugi?
Tehniline tugi on teenus, mille alt ettevõtted pakuvad kasutajatele tehnoloogiliste toodete tuge - mõlemad seades, nagu näiteks telefonid või arvutid, samuti tarkvara. Nende eesmärgiks on aidata kasutajatel lahendada toodetega seonduvaid spetsiifilisi probleem.
Mis iseloomustab online tehnilist tuge?
Online tehnilise toe omadusteks on, esmalt ja kõige olulisemana suurepärane võime probleeme lahendada, nende põhjuseid tuvastada ja sobivaid lahendusi leida. Lisaks on olulised suurepärased suhtlusoskused, mis võimaldavad individuaalset ja asjakohast lähenemist kliendile. Paindlikkus ja tavalistest mustritest mööda vaatamise oskus mängivad samuti suurt rolli.
Kas LiveAgent`i kaudu saab pakkuda online tehnilist tuge?
Loomulikult saate Liveagent`iga pakkuda online tehnilist tuge. See võimaldab klientidega suhtlemist ning pakub tehnilise toe agentidele arenenud tööriistu. Saate hallata kõiki suhtluskanaleid (e-mail, live vestlus, videovestlus, sotsiaalmeedia, jne) ühest kohast, saate luua klientidele abikeskuse ja teil on juurdepääs lisaks on teil juurdepääs raportitele ja suhtlemise ajaloole.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas pakkuda parimat online tehnilist tuge, siis järgnev artikkel on just teile. See video annab suurepärase ülevaate, kuidas oma teenuseid veelgi tõhustada.
Kui soovite teada, mida tehnilise toe tarkvara sisaldab, siis see artikkel on kohustuslik lugemine. Seal käsitletakse kõike alates e-mailidest ja vestlustest kuni videokõnedeni.
Mõtlete, kas tehniline tugi on keeruline? Uurige, mida selle kohta arvatakse ja kas see vastab tõele. See artikkel on suurepärane ressurss nendele, kes kaaluvad online tehnilise toe agendiks saamist.
Kui kaalute karjääri online tehnilise toe agendina, siis uurige, milliseid oskusi teil selleks vaja on. See artikkel aitab teil mõista, mida see ametikoht täpselt nõuab.