Mis on lojaalsus?
Lojaalsus määratleb abstraktset tunnet, mis näitab, kui lojaalsed või tõesed on teie kliendid teie ettevõttele või teie pakutavatele toodetele. Mida suurem on teie klientide brändi lojaalsus, seda suurem on teie tulu.
See on tingitud eelkõige sellest, et turundus tugineb rohkem sõnale kui reklaamtahvlitele. See on odavam ja tulemuslikum.
Selleks, et teie kliendid jääksid teie ettevõttele lojaalseks, peaksite oma klienti prioriteediks seadma. Iga kord, kui te teete oma ettevõttes muudatusi, mõelge, kas teie klient kiidab need heaks või mitte.
Frequently Asked Questions
Mis on lojaalsus?
Müügilojaalsus on valmisolek pöörduda ettevõttesse mitu korda tagasi. Kliendile meeldib ettevõte, tal on selle kaubamärgiga hea kogemus ja kui ta vajab antud tööstusharu toodet, valib ta just selle ettevõtte. On palju põhjusi, miks klient otsustab valida konkreetse kaubamärgi ja olla sellele lojaalne.
Miks on lojaalsus tähtis?
Klientide lojaalsus on oluline, sest kliendid, kes on rahul ja valmis ostma brändi tooteid ja teenuseid uuesti, on peamine kasumi allikas. Lojaalsed kliendid kulutavad rohkem aega ja raha oma lemmikbrändile. Klientide lojaalsus soodustab ka tugevat usaldustunnet kaubamärgi ja klientide vahel. Lisaks on olemasoleva kliendi hoidmine odavam kui uue kliendi soetamine, seega on see ettevõttele kasumlik.
Kuidas parandada klientide lojaalsust?
Klientide lojaalsuse suurendamiseks pakkuge neile toodet, mida nad ootavad. Oluline on, et see vastaks tellimusele ja oleks oma raha väärt. Lisaks võite kasutada lihtsat punktisüsteemi või luua ulatusliku püsikliendiprogrammi, mis julgustab veelgi rohkem ostma. Samuti on hea mõte luua oma klientidele kasulik kogukond, luues näiteks Facebooki grupi. Hea klienditeenindus on samuti äärmiselt oluline lojaalsuse ja suhete loomiseks.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.