Kes on konto administraator?
Konto administraator on inimene, kes haldab LiveAgent`i kontot. See on võtmeisik, kes toetab meeskonna töövoogu, seega on õige adminni valimine esmatähtis.
Siin on mõned oskused teie adminnid peaksid omama:
- Tähelepanu detailide suhtes
- Tarkvara valdamise oskused
- Projekti haldamise oskused
- Probleemide lahendamise oskused (analüüsimine, uurimistöö, otsuste tegemine)
- Strateegilised oskused
- Organisatoorsed oskused
- Interpersonal skills (Responsibility, Flexibility, Dependability)
Kuidas adminni üles seada?
- Logige oma LiveAgent`i kontole
- Minge Konfiguratsioonid
- Vajutage Agendid
- Looge adminni roll klikkides oranžil pluss nupul või
- Redigeerige olemasoleva agendi rolli klikkides pliiatsi ikoonil, mis asub paremal pool
- Jätkake rolli ja valige administraatori roll
Kuidas LiveAgent`is konto adminne eemaldada?
- Logige oma LiveAgent`i kontole
- Minge Konfiguratsioonid
- Vajutage Agendid
- Lihtsalt eemaldage adminn klikkides prügi ikoonile
Kuidas LiveAgent`is konto adminni muuta?
- Logige oma LiveAgent`i kontole
- Minge Konfiguratsioonid
- Vajutage Agendid
- Redigeerige olemasoleva agendi rolli klikkides pliiatsi ikoonil, mis asub paremal pool
- Viimasena muutke Roll Agendiks
Mida saate adminnina teha?
Adminnidel on rohkem privileege, kui agentidel. Nad saavad süsteemi konfigureerida, vaadata raporteid ja hallata teisi kasutajaid. Siin on mõned funktsioonid, millele neil on juurdepääs:
- Juurdepääs kõigile sedelitele
- Toe agentide lisamine või haldamine
- Juurdepääs kasutajatoe agentide rollide muutmisele
- Määra osakondasid
- Salasõna muutmisele
- Raportite vaatamisele
- Süsteemi keelte üles seadmisele
- Sedeli filtrite ja väljade saavutamisele
- Pluginate paigaldamisele
- Kaitse üles seadmisele läbi Blokeeritud ID-de ja BAN ajaloo
- Automatsioonide loomisele läbi Siltide
- Create rules (SLA, Time Rules, Rules)
- Konserveeritud sõnumite ja eeldefineeritud vastuste teatud osakondadele genereerimine
Mis on erinevused adminni ja agendi vahel?
The difference is in access to configurations, reports, and management of users. The account administrator is the one who sets configurations based on the company’s needs. The agent has access to customer queries from Phone calls, Chats, and other channels only.
Teiseks erinevuseks on see, et konto administraator pääseb juurde ja saab vaadata agendi raporteid. See kõik võimaldab tuvastada paranduskohti iga agendi töös ning ettevõttes tervikuna.
Miks on konfiguratsioonide seadistus oluline?
Setting up your customer software system is crucial. In the long run, it makes agents’ work more effective, timely, and personalized. This results in a better customer service experience.
Omades selget hierarhiat agentide ning adminnide vahel ennetab see soovimatuid muudatusi teie töölaual. Konto administraatorid on vastutavad klienditeeninduse, töövoogude, Reeglite, SLA-de ja teiste esmavajalike seadete eest. Nad haldavad otse klienditeenindajaid ja vaatlevad nende sooritusi analüütilisel töölaual.
Kui teil on mitu administraatorit, on see kasulik teie üldise kliendirahulolu jaoks.
Hea klienditoe kogemuse eelised:
- teenuse ja turunduse alandatud kulutused
- kliendilojaalsus
- rohkem kliendipäringuid
KKK
Kes on kasutajatoe konto administraator?
Kasutajatoe konto administraator vastutab arvutivõrgustike opereerimise eest. Paigaldab ja opereerib organisatsiooni arvutisüsteeme. Nendeks võivad olla kohalikud võrgustikud (LAN), võrgustiku segmendid, intranetid, laiaulatuslikud võrgud (WAN) ja teised süsteemid, mida kasutatakse andmete ülekandmiseks.
Millised on LiveAgent`i konto administraatori vastutused?
LiveAgent`i konto administraator saab konfigureerida süsteemi, hallata teisi kasutajaid ja vaadata raporteid. Lisaks on sellel juurdepääs kõigile LiveAgent`is saadaolevatele funktsioonidele (konfigureeritav turvalisus, automatiseerimise loomine silte, filtrite seadistamise või pluginad).
Mis on erinevus administraatori ja kasutaja kontode vahel?
LiveAgent`is võib kasutajatel olla mitu rolli. Näiteks võivad nendeks olla ‘Kasutaja’ või ‘Administraator’. Need erinevad peamiselt individuaalsetele elementidele juurdepääsu poolest, samuti õiguste poolest teostada tegevusi kontol. ‘Kasutaja’ saab kontot vaadata, tal pole haldusõigusi ega juurdepääsu kõigile funktsioonidele. ‘Administraator’ omab täielikke õigusi ja juurdepääsu kontole, infole ja kasutajatele.
Mängustamise tarkvara arvustused
Klienditeeninduses kasutatakse punkte, märke ja preemiaid, et motiveerida kliente ja agente. Ettevõtted soovivad parandada kogemusi ja suurendada jõudlust erinevate suhtluskanalite abil.