Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Konto administraator

Kes on konto administraator?

Konto administraator on inimene, kes haldab LiveAgent`i kontot. See on võtmeisik, kes toetab meeskonna töövoogu, seega on õige adminni valimine esmatähtis.

Siin on mõned oskused teie adminnid peaksid omama:

  • Tähelepanu detailide suhtes
  • Tarkvara valdamise oskused
  • Projekti haldamise oskused
  • Probleemide lahendamise oskused (analüüsimine, uurimistöö, otsuste tegemine)
  • Strateegilised oskused
  • Organisatoorsed oskused
  • Suhtlemisoskus (vastutustunne, paindlikkus, töökindlus)

Kuidas adminni üles seada?

  1. Logige oma LiveAgent`i kontole
  2. Minge Konfiguratsioonid
  3. Vajutage Agendid
  4. Looge adminni roll klikkides oranžil pluss nupul või
  5. Redigeerige olemasoleva agendi rolli klikkides pliiatsi ikoonil, mis asub paremal pool
  6. Jätkake rolli ja valige administraatori roll
Näide LiveAgent`is konto administraatori ülesseadmisest

Kuidas LiveAgent`is konto adminne eemaldada?

  1. Logige oma LiveAgent`i kontole
  2. Minge Konfiguratsioonid
  3. Vajutage Agendid
  4. Lihtsalt eemaldage adminn klikkides prügi ikoonile

Kuidas LiveAgent`is konto adminni muuta?

  1. Logige oma LiveAgent`i kontole
  2. Minge Konfiguratsioonid
  3. Vajutage Agendid
  4. Redigeerige olemasoleva agendi rolli klikkides pliiatsi ikoonil, mis asub paremal pool
  5. Viimasena muutke Roll Agendiks

Mida saate adminnina teha?

Adminnidel on rohkem privileege, kui agentidel. Nad saavad süsteemi konfigureerida, vaadata raporteid ja hallata teisi kasutajaid. Siin on mõned funktsioonid, millele neil on juurdepääs:

  • Juurdepääs kõigile sedelitele
  • Toe agentide lisamine või haldamine
  • Juurdepääs kasutajatoe agentide rollide muutmisele
  • Määra osakondasid
  • Salasõna muutmisele
  • Raportite vaatamisele
  • Süsteemi keelte üles seadmisele
  • Sedeli filtrite ja väljade saavutamisele
  • Pluginate paigaldamisele
  • Kaitse üles seadmisele läbi Blokeeritud ID-de ja BAN ajaloo
  • Automatsioonide loomisele läbi Siltide
  • Reeglite loomisele (SLA, Ajareeglid, Reeglid)
  • Konserveeritud sõnumite ja eeldefineeritud vastuste teatud osakondadele genereerimine

Mis on erinevused adminni ja agendi vahel?

Erinevus on juurdepääsus konfiguratsioonidele, raportitele ja kasutajate haldamises. Konto administraator seadistab konfiguratsioone vastavalt ettevõtte vajadustele. Agendil on juurdepääs kliendipäringutele, mis on tulnud telefonikõnedest, vestlustest ja teistest kanalitest.  

Teiseks erinevuseks on see, et konto administraator pääseb juurde ja saab vaadata agendi raporteid. See kõik võimaldab tuvastada paranduskohti iga agendi töös ning ettevõttes tervikuna.

Miks on konfiguratsioonide seadistus oluline?

Oma kliendi tarkvara süsteem on äärmiselt oluline. Pikemas perspektiivis paneb see agendid palju efektiivsemalt, õigeaegselt ja personaalsemalt tööle. Selle tulemuseks on parem klienditeeninduse kogemus.

Omades selget hierarhiat agentide ning adminnide vahel ennetab see soovimatuid muudatusi teie töölaual. Konto administraatorid on vastutavad klienditeeninduse, töövoogude, Reeglite, SLA-de ja teiste esmavajalike seadete eest. Nad haldavad otse klienditeenindajaid ja vaatlevad nende sooritusi analüütilisel töölaual.

Kui teil on mitu administraatorit, on see kasulik teie üldise kliendirahulolu jaoks.

Hea klienditoe kogemuse eelised:

  • teenuse ja turunduse alandatud kulutused
  • kliendilojaalsus
  • rohkem kliendipäringuid
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kes on kasutajatoe konto administraator?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kasutajatoe konto administraator vastutab arvutivõrgustike opereerimise eest. Paigaldab ja opereerib organisatsiooni arvutisüsteeme. Nendeks võivad olla kohalikud võrgustikud (LAN), võrgustiku segmendid, intranetid, võrgud (WAN) ja teised süsteemid, mida kasutatakse andmete ülekandmiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on LiveAgent`i konto administraatori kohustused?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`i konto administraator saab konfigureerida süsteemi, hallata teisi kasutajaid ja vaadata raporteid. Lisaks on sellel juurdepääs LiveAgent`is saadaolevatele funktsioonidele (konfigureeritav turvalisus, automatiseerimise loomine silte, filtrite seadistamise või pluginad).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on põhierinevused administraatori ja kasutaja kontode vahel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`is võib kasutajatel olla mitu rolli. Näiteks võivad need olla ‘Kasutaja’ või ‘administraator’. Need kaks rolli erinevad individuaalsetele elementidele juurdepääsu poolest, samuti õiguste poolest teostada tegevusi kontol. ‘Kasutaja’ saab kontot vaadata, tal pole haldusõigusi ega juurdepääsu kõigile funktsioonidele. ‘Administraator’ omab õigusi ning juurdepääsu kontole, infole ja kasutajatele.” } } ] }

KKK

Kes on kasutajatoe konto administraator?

Kasutajatoe konto administraator vastutab arvutivõrgustike opereerimise eest. Paigaldab ja opereerib organisatsiooni arvutisüsteeme. Nendeks võivad olla kohalikud võrgustikud (LAN), võrgustiku segmendid, intranetid, laiaulatuslikud võrgud (WAN) ja teised süsteemid, mida kasutatakse andmete ülekandmiseks.

Millised on LiveAgent`i konto administraatori vastutused?

LiveAgent`i konto administraator saab konfigureerida süsteemi, hallata teisi kasutajaid ja vaadata raporteid. Lisaks on sellel juurdepääs kõigile LiveAgent`is saadaolevatele funktsioonidele (konfigureeritav turvalisus, automatiseerimise loomine silte, filtrite seadistamise või pluginad).

Mis on erinevus administraatori ja kasutaja kontode vahel?

LiveAgent`is võib kasutajatel olla mitu rolli. Näiteks võivad nendeks olla ‘Kasutaja’ või ‘Administraator’. Need erinevad peamiselt individuaalsetele elementidele juurdepääsu poolest, samuti õiguste poolest teostada tegevusi kontol. ‘Kasutaja’ saab kontot vaadata, tal pole haldusõigusi ega juurdepääsu kõigile funktsioonidele. ‘Administraator’ omab täielikke õigusi ja juurdepääsu kontole, infole ja kasutajatele.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo