Mis on kogukond?
Kogukond on grupp kliente ja klienditeeninduse esindajaid. Nad teevad koostööd jagades oma ideid, probleeme, päringuid ja informatsiooni. Kogukonna inimesed aitavad vajadusel üksteist. Nad vastavad üksteise küsimustele.
Looma oma enda kogukond LiveAgent`is. Saage Foorumi kohta rohkem teada.
Frequently Asked Questions
Mis on kogukond?
Kogukond on grupp inimesi, kes on keskendunud spetsiifilise teena ja idee ümber. Selleks võib olla grupp kliente ja klienditeeninduse esindajaid. Kogukonna liikmed jagavad oma ideid, probleeme, informatsiooni ja küsimusi.
Kuidas luua LiveAgent`is kogukonda?
Selleks, et luua LiveAgent`is kogukonda, minge kliendiportaali iseteenindusse. Seejärel sisestage pealkiri ja otsustage, kas soovite, et kogukond oleks sisemine või avalik? Lisaks peaksite looma kirjelduse vastavalt õigesti valitud märksõnadele, tänu millele mõjutate positiivselt ka SEO-d. Lisaks tuleb valida sissekannete eest vastutav osakond.
Mis on kogukonna foorumi peamised funktsioonid?
Kogukonna foorumil peaksid olema spetsiifilised funktsioonid. On hea mõte luua kogukonnaga liitumise protsess, et muuta uutele liikmetele lihtsamaks teadmine, millega nad liituvad. Huvitavaks ideeks on luua reeglid ja video, mis vastab küsimustele teemal, kuidas foorum töötab. Püüdke kaasata kogukonda ja ja osalege kogukonna toetamises ja arendamises ka ise.
Expert note
Kogukond tähendab grupp inimesi, kes keskenduvad spetsiifilisele teemale või ideele ning jagavad oma teadmisi, küsimusi ja probleeme üksteisega. LiveAgent pakub mitmeid funktsioone kogukonna loomiseks ja arendamiseks.

LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.
LiveAgenti veebiseminar 1: Sissejuhatus & Üldine ülevaade
E-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist tutvustav veebiseminar LiveAgentist, populaarsest klienditeeninduse tarkvarast, mis pakub mitmeid suhtluskanaleid.