Ms on klienditeeninduse küsitlus?
Klientide poolt täidetud küsitlusi ja antud intervjuusid kutsutakse klienditeeninduse küsitlusteks. Need aitavad jälgida klientide rahulolu.
Klienditeeninduse küsitluste eesmärgiks on saada rohkem infot klientide kogemustest ning sellest, kuidas ettevõte saab klientide silmis tõsta oma klienditeeninduse taset.
Kui kliendil oli ettevõtte poolt pakutava klienditeenindusega halb kogemus, siis suure tõenäosusega ta ettevõtet ei soovita. Kui tema sotsiaalvõrgustikus olevad inimesed kuulevad kogemusest, siis tõenäoliselt ei vali ka nemad selle ettevõtte tooteid.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse küsitlus?
Klienditeeninduse küsitlus on küsimustik, mis on loodud aitamaks ettevõtetel mõista, mida kliendid nende brändist, teenusest, toodetest ja klienditeenindusest arvavad. Tänu sellele on organisatsioonidel võimalus tooteid parandada, kogemust optimeerida ja pakkuda klientidele soovitut.
Millised on klienditeeninduse küsitluse tüübid?
Küsitlusi on nelja erinevat tüüpi. Esimeseks on Kliendirahulolu indeks (CSAT). See sisaldab lihtsaid küsimusi, tavaliselt "jah" või "ei" vastustega. Teine näide seda tüüpi küsitlustest on Soovitusindeks, mis palub klientidel anda hinnang sellele, kas nad soovitaksid toodet või teenust sõbrale, skaalal 0 kuni 10. Järgmiseks võrreldakse promojate kriitika skoori protsentides. Veel üheks küsitluse tüübiks on Kliendi jõupingutuste indeks (CES). See indeks näitab, kui palju vaeva kulub klienditeeninduse probleemi lahendamiseks. Viimaseks tüübiks on eesmärgi küsitlus, mis saadetakse kliendi teekonna võtmemomentidel. Saadetise ajastamisel saate lähtuda ajast või kogemusest.
Kuidas klienditeeninduse küsitlust levitada?
Saate levitada oma kliendiküsitlust mitmel erineval moel. Saate saata seda e-mailiga, tavalise uudiskirjaga, vestluses või sotsiaalmeedias. Teil tuleb valida endale kõige optimaalsem marsruut, võite valida ka mitu või kõik olemasolevad. See nõuab spetsiifilist analüüsi.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.