Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Küsitluse e-posti mallid

Küsitluse e-posti mallid

Kui soovite oma turundusstrateegiat täiustada, et saavutada paremaid tulemusi, on klientide tagasiside selleks suurepärane võimalus. Iga ettevõte, iseseisvatest alustavatest ettevõtetest rahvusvaheliste korporatsioonideni, sõltub suuresti oma klientidelt õppimisest. Ettevõttena ei saa Te lihtsalt arvata oma kliendi soove ja vajadusi, selle asemel peate kliente korralikult tundma õppima, et ületada nende ootused.

Küsitlused on ehk kõige tõhusam vahend klientide tagasiside saamiseks, kuigi klientide motiveerimine neid täitma võib olla mõnevõrra keeruline. Inimesed ei ole üldjuhul liiga valmis loobuma oma vabast ajast küsimustele vastamiseks lihtsalt sellepärast, et nende postkasti sattus e-kiri. Seetõttu pole üllatav, et küsitluste keskmine vastamise protsent on umbes 10% ja isegi tuntud kaubamärkidel võib olla raskusi 25% piiri saavutamisega (allikas). Mida siis teha, et julgustada oma kliente Teie loodud küsitluse kaudu väärtuslikku tagasisidet andma?

Küsitluse e-posti mallid
Integreerige meie Nicereply integratsiooniga oma LiveAgenti e-posti mallidesse ühe küsimusega küsitlused

Küsitluse e-kirjade parimad tavad

Oleme kogunud mõned näpunäited, mis aitavad Teil luua kõige tõhusamaid e-kirju, mis kutsuvad adressaate küsitlusi täitma:

  1. Pakkuge stiimuleid – inimesed annavad tõenäolisemalt tagasisidet, kui neid ootab pärast mingisugune tasu, näiteks vautšer või sooduskupong järgmise poe ostu jaoks.
  2. Hoidke küsitlus lühike – mida lühem küsitlus, seda suurem on üldiselt vastuste määr, nii et näidake oma kasutajatele, et austate nende aega, minimeerides küsimuste arvu.
  3. Märkige, kui kaua selle täitmine aega võtab – olles aus, kui kaua küsitluse täitmine aega võtab, näitab samuti vastajatele et hindate nende aega.
  4. Selgitage küsitluse eesmärki – andke oma e-kirja saajatele teada, miks soovite nende teadmisi kuulda ja kuidas kogutud tagasisidet kasutatakse neile kasulikul viisil.
  5. Olge tänulik – kirjutades pärast küsitluse lõppu lihtsa „aitäh” sõnumi, on viisakas ja näitab Teie tänulikkust ning kinnitab, et kasutajate vastused esitati õigesti.
  6. Jagage tulemusi – Teie kliendid tunnevad, et neid kuulatakse ja nad on tulevikus valmis rohkem tagasisidet andma, kui teavitate neid oma küsitluse tulemustest ja sellest tulenevatest muudatustest.
Kolm erinevat Nicereply küsitluse formaati

Küsitluse e-kirja teemaread

  • Säästke oma tagasisidet jagades oma järgmiselt ostult [X]%
  • Rohkem kui sent Teie mõtete eest
  • Aidake meil [toodet/teenust] täiustada, vastates ühele lihtsale küsimusele
  • Üks minut Teie ajast on kõik, mida vajame, et Teie arvamusest teada saada
  • Rääkige meile, mida Te tegelikult arvate [tootest/teenusest]
  • Meile meeldiks Teie abi! Palun vastake mõnele lühikesele küsimusele
  • Teie tagasiside oli tõesti teretulnud ja siin on põhjus
  • Tulemused on käes…

Küsitluse e-posti mallid

Küsitluse e-posti mall 1 – stiimuli pakkumine


Hi [name],

We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.

As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!

To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:

[Start survey]

Thanks for your time, it is really appreciated.

Best,
The [company] team

Küsitluse e-posti mall 2 – koopiasse lisatud üksik küsimus


Dear [name],

The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.

Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.

You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:

Option 1
Option 2
Option 3…

We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Küsitluse e-posti mall 3 – toote/teenuse arvustus


Hello [name],

You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.

The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].

To start, please select your rating below.

[Feedback scale with a link]

Thanks for your input,
[Company]

Küsitluse e-posti mall 4 – küsitluse tulemused


Hey [name],

We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.

Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.

We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!

While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.

Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].

Best wishes,
[company]

Küsitlusmeilide mallid – korduma kippuvad küsimused 

Kas peaksin linkima küsitlusele või kasutama manustatud vormi?

Integratsioon

Mõlemad variandid on võimalikud, kuigi mitme küsimusega küsitlust pole meilisõnumisse võimalik rakendada. Kui saadate ühe küsimusega mikrouuringu, siis on parem manustada tagasiside vorm e-kirja, et kasutajad saaksid sellele vastata ühe klõpsuga, mis suunab kinnituslehele, mille nad saavad kohe sulgeda. Samuti on hea mõte linkida täispikale küsitlusele, lisades sel viisil esimese küsimuse.

Kui palju küsimusi peaks küsitluse e-kiri sisaldama?

Kliendirahulolu uuring

Kui lisate küsitluse e-kirja, peaks sellel olema ainult üks küsimus. Kui lingite pikema küsitlusega, pole selle pikkusele mingeid piiranguid. Kõige tähtsam on hoida oma kasutajaid kursis, kui kaua sellele vastamine aega võtab, vastasel juhul riskite nende tülitamisega ja võite vastajatest ilma jääda.

Miks peaksin saatma meili koos küsitluse kutsega?

Klienditeeninduse uuring

Küsitlused võimaldavad Teil koguda väärtuslikke andmeid oma olemasolevatelt klientidelt või tellijatelt ning e-post on kulutõhus ja kiire meetod neile suure hulga vastuste saamiseks. Võite saada ausaid vastuseid, sest kui Teie küsitlus on anonüümne, väljendavad Teie kliendid oma tõelisi tundeid. E-posti küsitlused võimaldavad Teil jõuda oma vaatajaskonnani ka kanalil, mida nad juba kasutavad ja millega kaasatud on.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin linkima küsitlusele või kasutama manustatud vormi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mõlemad variandid on võimalikud, kuigi mitme küsimusega küsitlust pole meilisõnumisse võimalik rakendada. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui palju küsimusi peaks küsitluse e-kiri sisaldama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui lisate küsitluse e-kirja, peaks sellel olema ainult üks küsimus. Kui lingite pikema küsitlusega, pole selle pikkusele mingeid piiranguid. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksin saatma meili koos küsitluse kutsega?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Küsitlused võimaldavad Teil koguda väärtuslikke andmeid oma olemasolevatelt klientidelt või tellijatelt ning e-post on kulutõhus ja kiire meetod neile suure hulga vastuste saamiseks.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo