Küsitluse e-posti mallid on juhised e-kirjade koostamiseks, et koguda klientide tagasisidet ja paremini mõista nende ootusi. Mallid sisaldavad erinevaid küsimusi ja formaate, mida saab kohandada vastavalt ettevõtte vajadustele.
Kui soovite oma turundusstrateegiat täiustada, et saavutada paremaid tulemusi, on klientide tagasiside selleks suurepärane võimalus. Iga ettevõte, iseseisvatest alustavatest ettevõtetest rahvusvaheliste korporatsioonideni, sõltub suuresti oma klientidelt õppimisest. Ettevõttena ei saa Te lihtsalt arvata oma kliendi soove ja vajadusi, selle asemel peate kliente korralikult tundma õppima, et ületada nende ootused.
Küsitlused on ehk kõige tõhusam vahend klientide tagasiside saamiseks, kuigi klientide motiveerimine neid täitma, võib olla mõnevõrra keeruline. Inimesed ei ole üldjuhul liiga valmis loobuma oma vabast ajast küsimustele vastamiseks lihtsalt sellepärast, et nende postkasti sattus e-kiri. Seetõttu pole üllatav, et küsitluste keskmine vastamise protsent on umbes 10% ja isegi tuntud kaubamärkidel võib olla raskusi 25% piiri saavutamisega (allikas). Mida siis teha, et julgustada oma kliente Teie loodud küsitluse kaudu väärtuslikku tagasisidet andma?
Oleme kogunud mõned näpunäited, mis aitavad Teil luua kõige tõhusamaid e-kirju, mis kutsuvad adressaate küsitlusi täitma:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid
Tervitus e-posti kirjad on olulised klientidega suhete loomisel ning LiveAgenti tarkvaraga seotud funktsioonid võimaldavad erinevaid integratsioone ja tarkvaravariantide kasutamist. E-kirjade mallid on lihtne viis tänusõnumite kiireks ja hõlpsaks kohandamiseks ning uue töötaja tutvustamine klientidele võib tõsta nende tähtsust. Tellimuse eest tänusõnumite saatmine on oluline kliendisuhete hoidmisel ja korduvate ostude soodustamisel. Pealkirja valimisel tuleks olla konkreetne ning näidete hulka kuuluvad "Täname tellimuse eest" ja "Suur tänu teie ostu eest".
Müügiedenduskampaaniate disain, sagedus ja loovus mõjutavad nende edukust. E-kirjad on olulised ja peaksid sisaldama kujundusi, kirjeldavat keelt ja pilte ning kampaaniad võivad kesta mitu päeva ja jagada mitme e-kirja vahel. E-kirjade turundus on kõrgeima ROI-ga kanal, mida kasutab ülemaailmselt 30% turundajatest. Lisaks tuleks kaaluda ka teisi võimalusi nagu sotsiaalmeedia ja SEM. LiveAgent on hea lahendus klientiteeninduseks ja klienditoe tarkvara aitab suurendada rahulolu ja propageerimist.
62% klientidest ei usu, et kaubamärgid premeerivad neid piisavalt. Tagasiside e-kirjad on olulised, et saada väärtuslikku teavet klientidelt ja töötajatelt ja aitavad paremini mõista nende rahulolu ja vajadusi. Kliendiportaalide loomisel on oluline koguda tagasisidet ja seda kasutada parendusteks. Antud tekstis leidub ka tagasiside e-kirja mallide näidiseid, mida ettevõtted saavad kasutada.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team