Kui soovite oma turundusstrateegiat täiustada, et saavutada paremaid tulemusi, on klientide tagasiside selleks suurepärane võimalus. Iga ettevõte, iseseisvatest alustavatest ettevõtetest rahvusvaheliste korporatsioonideni, sõltub suuresti oma klientidelt õppimisest. Ettevõttena ei saa Te lihtsalt arvata oma kliendi soove ja vajadusi, selle asemel peate kliente korralikult tundma õppima, et ületada nende ootused.
Küsitlused on ehk kõige tõhusam vahend klientide tagasiside saamiseks, kuigi klientide motiveerimine neid täitma võib olla mõnevõrra keeruline. Inimesed ei ole üldjuhul liiga valmis loobuma oma vabast ajast küsimustele vastamiseks lihtsalt sellepärast, et nende postkasti sattus e-kiri. Seetõttu pole üllatav, et küsitluste keskmine vastamise protsent on umbes 10% ja isegi tuntud kaubamärkidel võib olla raskusi 25% piiri saavutamisega (allikas). Mida siis teha, et julgustada oma kliente Teie loodud küsitluse kaudu väärtuslikku tagasisidet andma?
Oleme kogunud mõned näpunäited, mis aitavad Teil luua kõige tõhusamaid e-kirju, mis kutsuvad adressaate küsitlusi täitma:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Mõlemad variandid on võimalikud, kuigi mitme küsimusega küsitlust pole meilisõnumisse võimalik rakendada. Kui saadate ühe küsimusega mikrouuringu, siis on parem manustada tagasiside vorm e-kirja, et kasutajad saaksid sellele vastata ühe klõpsuga, mis suunab kinnituslehele, mille nad saavad kohe sulgeda. Samuti on hea mõte linkida täispikale küsitlusele, lisades sel viisil esimese küsimuse.
Kui lisate küsitluse e-kirja, peaks sellel olema ainult üks küsimus. Kui lingite pikema küsitlusega, pole selle pikkusele mingeid piiranguid. Kõige tähtsam on hoida oma kasutajaid kursis, kui kaua sellele vastamine aega võtab, vastasel juhul riskite nende tülitamisega ja võite vastajatest ilma jääda.
Küsitlused võimaldavad Teil koguda väärtuslikke andmeid oma olemasolevatelt klientidelt või tellijatelt ning e-post on kulutõhus ja kiire meetod neile suure hulga vastuste saamiseks. Võite saada ausaid vastuseid, sest kui Teie küsitlus on anonüümne, väljendavad Teie kliendid oma tõelisi tundeid. E-posti küsitlused võimaldavad Teil jõuda oma vaatajaskonnani ka kanalil, mida nad juba kasutavad ja millega kaasatud on.
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel