Mis on klienditeeninduse ettevõtted?
Kui teie klienditeeninduse esindajad ei saa hakkama sissetulevate kliendikaebuste ja päringute arvuga, on see teie jaoks hea lahendus. Klienditeeninduse ettevõtted on allhankefirmad, kes pakuvad täielikku kliendituge. Nende klienditeeninduse meeskond on treenitud kõigile sedelite, probleemide ja kaebustega kiiresti tegelema.
Klienditeeninduse ettevõtted suudavad pakkuda 24/7 teenindust. NAd pakuvad erinevaid raporteid, KPI-sid (soorituse põhilised indikaatorid), seega on teil pakutavast toest suurepärane ülevaade. Nad saavad ühenduda teie kasutajatoe tarkvaraga ja jälgida olemasolevaid protsesse.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse ettevõtted
Klienditeeninduse ettevõtted on ettevõtted, mis tegelevad klienditeeninduse pakkumisega. Tavaliselt pakuvad nad 24/7 teenindust. Tänu sellele saavad nad toetada teie ettevõtte operatsioone ja teie saate olla viisakas, kuna klientide eest hoolitsetakse ööpärvaringselt.
Mis on enimtuntud klienditeeninduse firmad?
On palju ettevõtteid, mis tegelevad ja on spetsialiseerunud ainult klienditeenindusele. Kõige populaarsemad klienditeeninduse firmad on Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue ja Wistia.
Kui palju on klienditeeninduse ettevõtteid?
Üle kogu maailma on registreeritud sadu tuhandeid klienditeenindusega tegelevaid ettevõtteid. Enne, kui otsustate, millise ettevõttega soovite koostööd alustada, määrake oma eelarve, ootused sellele ettevõttele ja tehke kindlaks ettevõtte pakkumised, mis teile huvi pakuvad ja valige end jaoks parim välja.
Kui olete uurinud, mis on klienditeeninduse ettevõtted, võiksite edasi lugeda sellest, milline on klienditeeninduse roll kliendikogemuses. See artikkel selgitab, kuidas klienditeenindus ja kliendikogemus omavahel seotud on ning annab kuus praktilist nõuannet kliendikogemuse parandamiseks. Samuti võib teile huvi pakkuda artikkel klienditeeninduse konsultantidest, mis selgitab, kes nad on ja millist rolli nad ettevõttes täidavad. Lisaks saate tutvuda müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallidega, mis on kasulikud tööriistad klientide tagasiside kogumiseks peale ostu sooritamist. Ärge unustage vaadata ka, mis on kohandatud staatus ja kuidas see saab aidata teie meeskonnal paremini klienditeenindust hallata. Lõpuks, saate uurida erinevate klienditeeninduse tööriistade kohta, mis võivad aidata parandada teie klienditoe protsesse.
Avastage klienditeeninduse esindaja rolli LiveAgentis - võtmetöötaja, kes suhtleb klientidega mitme kanali kaudu, säilitades positiivseid suhteid. Õppige, kuidas tarkvara võib parandada teenindust ja pakkuda erakordset tuge. Alustage oma tasuta 14-päevast prooviperioodi, et täiustada kliendikogemust!