Mis on klienditeeninduse ettevõtted?
Kui teie klienditeeninduse esindajad ei saa hakkama sissetulevate kliendikaebuste ja päringute arvuga, on see teie jaoks hea lahendus. Klienditeeninduse ettevõtted on allhankefirmad, kes pakuvad täielikku kliendituge. Nende klienditeeninduse meeskond on treenitud kõigile sedelite, probleemide ja kaebustega kiiresti tegelema.
Klienditeeninduse ettevõtted suudavad pakkuda 24/7 teenindust. NAd pakuvad erinevaid raporteid, KPI-sid (soorituse põhilised indikaatorid), seega on teil pakutavast toest suurepärane ülevaade. Nad saavad ühenduda teie kasutajatoe tarkvaraga ja jälgida olemasolevaid protsesse.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse ettevõtted
Klienditeeninduse ettevõtted on ettevõtted, mis tegelevad klienditeeninduse pakkumisega. Tavaliselt pakuvad nad 24/7 teenindust. Tänu sellele saavad nad toetada teie ettevõtte operatsioone ja teie saate olla viisakas, kuna klientide eest hoolitsetakse ööpärvaringselt.
Mis on enimtuntud klienditeeninduse firmad?
On palju ettevõtteid, mis tegelevad ja on spetsialiseerunud ainult klienditeenindusele. Kõige populaarsemad klienditeeninduse firmad on Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue ja Wistia.
Kui palju on klienditeeninduse ettevõtteid?
Üle kogu maailma on registreeritud sadu tuhandeid klienditeenindusega tegelevaid ettevõtteid. Enne, kui otsustate, millise ettevõttega soovite koostööd alustada, määrake oma eelarve, ootused sellele ettevõttele ja tehke kindlaks ettevõtte pakkumised, mis teile huvi pakuvad ja valige end jaoks parim välja.
Klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel vähendada kulusid ja koguda teavet. Vestlusrobotid on populaarsed ja Facebook Messengeris on üle 300 000. Tänapäeval on klienditeenindusmeeskondadel palju taotlusi, seega on vaja tarkvara, mis aitab piletitel klientidega suhelda ja hallata. On erinevaid tüüpe, näiteks kasutajatugi, reaalajas vestlus ja IT-teenindus. Kvaliteetsel tarkvaral on olulised omadused, nagu analüütika, protsesside automatiseerimine, integratsioon, kõnesalvestused, tagasiside ja 24/7 tugi. Klienditeeninduse tarkvara on tänapäevaste ettevõtete jaoks hädavajalik.