Mis on klienditeeninduse ettevõtted?
Kui teie klienditeeninduse esindajad ei saa hakkama sissetulevate kliendikaebuste ja päringute arvuga, on see teie jaoks hea lahendus. Klienditeeninduse ettevõtted on allhankefirmad, kes pakuvad täielikku kliendituge. Nende klienditeeninduse meeskond on treenitud kõigile sedelite, probleemide ja kaebustega kiiresti tegelema.
Klienditeeninduse ettevõtted suudavad pakkuda 24/7 teenindust. NAd pakuvad erinevaid raporteid, KPI-sid (soorituse põhilised indikaatorid), seega on teil pakutavast toest suurepärane ülevaade. Nad saavad ühenduda teie kasutajatoe tarkvaraga ja jälgida olemasolevaid protsesse.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse ettevõtted
Klienditeeninduse ettevõtted on ettevõtted, mis tegelevad klienditeeninduse pakkumisega. Tavaliselt pakuvad nad 24/7 teenindust. Tänu sellele saavad nad toetada teie ettevõtte operatsioone ja teie saate olla viisakas, kuna klientide eest hoolitsetakse ööpärvaringselt.
Mis on enimtuntud klienditeeninduse firmad?
On palju ettevõtteid, mis tegelevad ja on spetsialiseerunud ainult klienditeenindusele. Kõige populaarsemad klienditeeninduse firmad on Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue ja Wistia.
Kui palju on klienditeeninduse ettevõtteid?
Üle kogu maailma on registreeritud sadu tuhandeid klienditeenindusega tegelevaid ettevõtteid. Enne, kui otsustate, millise ettevõttega soovite koostööd alustada, määrake oma eelarve, ootused sellele ettevõttele ja tehke kindlaks ettevõtte pakkumised, mis teile huvi pakuvad ja valige end jaoks parim välja.
ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist. LiveAgent'i üleminek aitas neil paremini hallata sissetulevaid e-kirju ja pakkuda kiiremat ja põhjalikumat kliendituge. Tugiagendid soovitavad LiveAgent'i teistele ettevõtetele.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.