Mis on kasutajatoe tarkvara?
Kasutajatoe tarkvara abil hallatakse suhteid klientidega. See on veebipõhine platvorm, kus teie agendid saavad lahendada klientide probleeme.
Kasutajatoe tarkvaras muutub iga tõstatatud küsimus piletiks. Need piletid ei sisalda mingit teavet kliendi kohta, vaid ainult tema probleemi kohta. Selle tulemuseks võib olla piletite kordumine ja klientide pettumus.
Kasutajatoe tarkvara pakub palju eeliseid nii agentidele kui ka klientidele. Agendid saavad määrata, prioriseerida ja kategoriseerida pileteid ning sorteerida lahendatud ja lahendamata pileteid hõlpsasti. Kliendiportaal pakub klientidele teadmusbaasi ja kogukonnafoorumi, kust nad saavad leida lahendusi oma probleemidele.
Frequently Asked Questions
Kuidas määratleda kasutajatoe tarkvara?
Kasutajatoe tarkvara on tarkvara, mis toetab klienditeenindusmeeskonna tööd. Tänu sellele on teil võimalus integreerida kõik agendid ühte ruumi, teha juurdepääs postkastile, reaalajas vestlustele, kõnedele, kontaktvormidele, samuti kliendiandmetele, kontaktide ajaloole ja aruannetele.
Millised on must-have funktsioonid kasutajatoe tarkvaras?
Vajalikud tehnilise toe tarkvara funktsioonid hõlmavad juurdepääsu kõikidele suhtluskanalitele, nagu e-post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus ja kõnekeskus. Samuti intuitiivset kasutajaliidest, võimalust integreerida teiste vahenditega ning koostöövõimalusi teiste agentidega. Loomulikult peab tarkvara olema hallatav väga heal tasemel.
Kas LiveAgent pakub kasutajatoe tarkvara?
LiveAgent pakub tehnilise toe tarkvara. Tarkvara sisaldab kõiki võimalusi, mis on vajalikud klienditeeninduse hoidmiseks kõige kõrgemal tasemel. See ei paku mitte ainult mitmekanalilist funktsionaalsust, vaid ka juurdepääsu aruannetele ja tegevusloole. Samuti sisaldab see hulgaliselt lisafunktsioone, mis võivad meeskonna tööd parandada.
Kui olete huvitatud, kuidas kasutajatoe tarkvara töötab ja mida see teie ettevõttele pakub, siis järgmine artikkel selgitab seda põhjalikumalt. See annab teile parema ülevaate tarkvara võimalustest ja kasudest. Kui soovite teada, millest kasutajatugi koosneb, võiksite uurida, kuidas see aitab piletite haldamisel ja milliseid probleeme see lahendab. See artikkel aitab teil mõista, kuidas kasutajatugi suudab parandada kliendikogemust ja tõsta rahulolu.
Vaadake LiveAgenti tootetutvustust
Avastage LiveAgent – mitmekanaliline klienditoe tarkvara üle 130 funktsiooni ja 200 integratsiooniga. Alustage tasuta prooviperioodiga täna!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
LiveAgent - kõik-ühes klienditoe tarkvara: 24/7 tugi, tasuta prooviperiood, kiireim vestlusvidin ja AI assistent. Alusta tasuta kohe!"
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Avasta parim kliendikogemuse tarkvara LiveAgentiga, mis parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. Täiuslik lahendus ettevõtetele, et hallata klientide päringuid ja suurendada sidet mitmel platvormil. Vaata, mis teeb LiveAgentist 2022. aasta parima valiku!



