Mis on kaebused?
Kaebus on sõnum või märguanne, millega kliendid väljendavad oma rahulolematust. See juhtub, kui kliendi ootusi ei täideta või neil on probleem toote või teenusega.
Lahendus selliste klientide puhul on kompensatsioon, kingitus või tagasiside. Kaebused pole ettevõtte jaoks head, kuid teisalt aitavad neil klienditeeninduse esindajatel pakkuda paremat teeninndust.
Kui klient postitab kaebuse teie Facebook`i seinale, LiveAgent jälgib seda ja saate sellele hetkega vastata.

Frequently Asked Questions
Mis on kaebused?
Klientide kaebused on klientide ootuse ja teie poolt pakutavate teenuste kokkusobimatus. Seda võib pidada ebaõnnestumiseks brändi poolt kliendile antud lubaduste täiitmisel. Kaebused võivad peamiselt olla seotud ka toote kvaliteediga.
Kuidas saavad kliendid kaebustest teatada?
Kaebuse tegemiseks peaksid kliendid teenindusega ühendust võtma. Olenevalt brändi poolt pakutavatest kanalitest peaks klient kaebuse esitamiseks valima ühe neist. Tavaliselt on teil vaja sisestada oma tellimuse number.
Kas klientide kaebused on hea asi?
Esmapilgul pole kliendi kaebused hea asi, kuid sellest hoolimata on nende abil võimalik lisaväärtust luua. Tänu kaebustele saame teada sellest, mis meie kasuks ei tööta, mida kliendid ootavad, milliseid lubadusi pole bränd täitnud. Lisaks, kui kaebused on õigesti adresseeritud kliendid teavad, et neid võetakse tõsiselt. Nende arvamusega arvestatakse.
Expert note
Ükski ettevõte ei soovi kliendi kaebusi, kuid need võivad aidata parandada teeninduse kvaliteeti ja lojaalsust. Kliendid ootavad professionaalset suhtlemist kaebuste lahendamisel.

Klienditeeninduse inglise keel: Pettunud klientide rahustamine
Õpi, kuidas rahustada pettunud kliente klienditeeninduses inglise keeles. Kasuta vabanduslikke ja empaatiat väljendavaid fraase ning näita koostöövalmidust.
Customer Service | Awkward Puppets
Klienditeeninduse keeles tuleks vältida teatud fraase ja investeerida koolitusse, et suhelda efektiivsemalt klientidega.
Suhtlemine vihaste klientidega
Efektiivne klienditeenindus hõlmab keeruliste olukordade haldamist, vihaste klientidega suhtlemist, selget suhtlemist ja sobivate lahenduste leidmist.