Mis on jagatud pilet?
Mõnikord esitab klient ühes piletis kaks täiesti erinevat küsimust. Üks küsimus võib olla lihtne müügieelne küsimus ja teine raske tehniline küsimus. Parema mugavuse ja lihtsama haldamise tagamiseks saate kasutada funktsiooni jagatud pilet. Jagatud pilet lõikab pileti praktiliselt pooleks ja loob teise pileti uue unikaalse piletitunnusega.

Ülaltoodud näite puhul võite jätkata müügieelsete küsimuste arutamist esialgses piletis ja kanda tehnilised küsimused üle õigesse osakonda.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab mõiste jagatud pilet?
Pileti jagamise funktsioon võimaldab teil jagada kahe erineva päringuga pileti kaheks piletiks. See võimaldab müügieelseid küsimusi arutada esialgses piletis ja tehnilisi küsimusi edastada vastavale osakonnale.
Kuidas saate kasutada jagatud pileti funktsiooni?
Funktsioon jagatud pilet töötab hästi, kui klient esitab kaks täiesti erinevat küsimust ühes piletis - üks võib olla näiteks lihtne küsimus müügi kohta ja teine tehniline küsimus. Sellise pileti jagamine kaheks võimaldab päringu tõhusat käsitlemist ning keerulisemad küsimused saab tõhusalt saata ka tehnilisele meeskonnale. See suurendab tõhusust ja hõlbustab suhtlemist.
Kuidas saab LiveAgent'is kasutada jagatud pileti funktsiooni?
Kui saate pileti, millel on kaks eraldi päringut, klõpsake pileti paremal pool kolmel punktil ja klõpsake "Jaga". Saate valida "Automaatne jagamine", mis dubleerib pileti. Seejärel saavad asjaomased asutused tegeleda asjaomaste küsimustega ühest piletist.
Expert note
Jagatud pilet võimaldab lihtsamalt hallata kahte erinevat päringut ühes piletis, aidates säästa aega ja parandada suhtlemist.

Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
Piletisüsteemide tarkvara aitab ettevõtetel jälgida ja lahendada klientide päringuid, parandades reageerimisaega ja klientide rahulolu. LiveAgent pakub mitmeid lisafunktsioone.