Keap (Infusionsoft)

Mis on Keap (Infusionsoft)?

Keap CRM (eelnevalt Infusionsoft) on pilvepõhine kliendisuhete haldamise (CRM) platvorm. Seda kasutatakse turunduse e-kirjade saatmiseks, automaatseks numbrivalimiseks, turunduseks läbi automaatse numbrivalimise ja müügikõnedeks jms.

Kuidas seda kasutada?

Keap LiveAgenti jaoks võimaldab Teil hõlbustada oma töövoogu, lisades juhtpaneelile märguanded ja toimingud. Saate jälgida süsteemi lisatud uusi kliente, uusi toimingute järjestusi või uusi ettevõtteid.

Samuti saab jälgida kontaktitoiminguid, krediitkaardimakseid, uusi partnereid, uusi kontakti päästikprotsesse ja kulusid. Manuaalsed toimingud hõlmavad ettevõtete, märkmete, tellimuste ja toodete loomist. LiveAgenti kaudu saate seda teavet hõlpsasti uuendada.

Hüved

  • Hallake oma kliente, tellimusi, kontakte ja muud ilma platvorme vahetamata
  • Saage teavitusi Teie andmete muutuste kohta
  • Suurendage oma LiveAgenti võimekust, et lihtsustada töövoogu

Frequently asked questions

Milleks kasutatakse Infusionsofti?

Infusionsoft on kliendisuhete haldusplatvorm mida kasutatakse: 

- kohandatavateks kampaaniateks

- müügi automatiseerimiseks

- turunduse automatiseerimiseks

- võimeka rakenduse integratsiooniks

Mis on infusionsofti LiveAgenti integreerimise hüved?

- täiustatud klienditoe töövoog

- hallatavad andmed ühest liidesest (LiveAgent)

- võimalus jälgida uusi kontakte, krediitkaardi makseid, uusi sidusettevõtteid jne. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo