Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SugarCRM

Mis on SugarCRM?

SugarCRM on suur avatud lähtekoodiga kliendisuhete haldamise tarkvara, millel on müügi automatiseerimise, turunduskampaania, klienditoe ja koostöövõimalused.

Selle rakenduse kood on kättesaadav igale kasutajale ja arendajale, mis tähendab, et kui Teil on selleks vahendid ja oskused, saate oma töövoogu kohandada.

Kuidas seda kasutada?

Teavitused klientide, kontaktide, väljade, ülesannete, moodulite, juhtumite, müügivihjete, sissekannete või võimaluste kohta käivate uudiste või värskenduste kohta ei jookse selle integratsiooni korral teist mööda. Neid andmeid või välju saate ka ise juhtpaneelilt luua või värskendada.

Hüved

  • Kliendisuhete haldamine ühest tarkvarast
  • Märguanded, mis hoiavad teid kursis
  • Juhtpaneelilt saate teha mitmeid toiminguid
  • Töövoo suurenemine
  • Säästab aega, pole vaja rakendusi vahetada

Kuidas Zapieri abil integreerida SugarCRM LiveAgenti

SugarCRM-i saab Zapieri kaudu LiveAgentiga integreerida päästiku ja toimingu süsteemi Zap kaudu. Saate saidil saadaolevatest valikutest luua palju erinevaid integratsioone.

Kui Teil puudub Zapieri konto, looge see siin. Seejärel jätkake LiveAgent + SugarCRM integratsioonide lehega. 

LiveAgenti ja SugarCRM integratsioon Zapieris
LiveAgent + SugarCRM

Kerige alla kuni näeteConnect LiveAgent + SugarCRM in minutes sektsiooni. Siin saate valida päästiku ja toimingu. Vaadake võimalike integratsioonide loendit ja kaaluge, mida soovite oma integratsiooniga teha.

Näitame Teile ühendust SugarCRM-i päästikuga Uus ülesanne ja LiveAgenti toiminguga Loo vestlus. Kui olete päästiku ja toimingu valinud, klõpsake sinist nuppu Jätka.

SugarCRM käivitaja Uus Ülesanne ja LiveAgenti toiming Uus Vestlus
Valitud käivitaja ja toiming

Esimene samm on päästiku seadistamine. Logige Zapieri kaudu sisse SugarCRM-i ja andke juurdepääs andmetele. Samuti saate kõigepealt testida päästikut, et näha, kas see töötab.

SugarCRM päästiku seadistamine Zapieri integratsioonil
Päästiku seadistamine

Teine samm on LiveAgenti toimingu konfigureerimine. Meie puhul peame täitma sellised üksikasjad nagu saaja ja saatja e-posti aadressid, sõnumi teema ja muu teave.

LiveAgenti toimingu seadistamine Zapieri integratsioonil
Toimingu seadistamine

Tehke nüüd integratsiooni viimane test ja oletegi valmis. Nüüd igal korral, kui loote SugarCRM-is uue ülesande, saavad Teie agendid märguande, mis teavitab neid sellest.

Uus loodud ülesanne SugarCRM-is
Uus ülesanne SugarCRM-is
LiveAgenti saabunud pilet pärast edukat integreerimist SugarCRM-iga
Pilet uue ülesande kohta

Võite luua Zapieris rohkem integratsioone erinevatel eesmärkidel

KKK

Mis on SugarCRM?

SugarCRM on kliendisuhete haldus, mis võimaldab Teie ettevõttel alates 2004. aastast automatiseerida müügi- ja turundusprotsesse.

Kuidas saate LiveAgentis kasutada SugarCRM-i integreerimist?

- saage teavitusi muudatuste/uuenduste kohta 

- kõik ühes platvormis

- uuendage klientide informatsiooni LiveAgentist

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo