SugarCRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SugarCRM Privaatsuspoliitikaga
Mis on SugarCRM?
SugarCRM on suur avatud lähtekoodiga kliendisuhete haldamise tarkvara, millel on müügi automatiseerimise, turunduskampaania, klienditoe ja koostöövõimalused.
Selle rakenduse kood on kättesaadav igale kasutajale ja arendajale, mis tähendab, et kui Teil on selleks vahendid ja oskused, saate oma töövoogu kohandada.
Kuidas seda kasutada?
Teavitused klientide, kontaktide, väljade, ülesannete, moodulite, juhtumite, müügivihjete, sissekannete või võimaluste kohta käivate uudiste või värskenduste kohta ei jookse selle integratsiooni korral teist mööda. Neid andmeid või välju saate ka ise juhtpaneelilt luua või värskendada.
Hüved
- Kliendisuhete haldamine ühest tarkvarast
- Märguanded, mis hoiavad teid kursis
- Juhtpaneelilt saate teha mitmeid toiminguid
- Töövoo suurenemine
- Säästab aega, pole vaja rakendusi vahetada
Kuidas Zapieri abil integreerida SugarCRM LiveAgenti
SugarCRM-i saab Zapieri kaudu LiveAgentiga integreerida päästiku ja toimingu süsteemi Zap kaudu. Saate saidil saadaolevatest valikutest luua palju erinevaid integratsioone.
Kui Teil puudub Zapieri konto, looge see siin. Seejärel jätkake LiveAgent + SugarCRM integratsioonide lehega.
Kerige alla kuni näeteConnect LiveAgent + SugarCRM in minutes sektsiooni. Siin saate valida päästiku ja toimingu. Vaadake võimalike integratsioonide loendit ja kaaluge, mida soovite oma integratsiooniga teha.
Näitame Teile ühendust SugarCRM-i päästikuga Uus ülesanne ja LiveAgenti toiminguga Loo vestlus. Kui olete päästiku ja toimingu valinud, klõpsake sinist nuppu Jätka.
Esimene samm on päästiku seadistamine. Logige Zapieri kaudu sisse SugarCRM-i ja andke juurdepääs andmetele. Samuti saate kõigepealt testida päästikut, et näha, kas see töötab.
Teine samm on LiveAgenti toimingu konfigureerimine. Meie puhul peame täitma sellised üksikasjad nagu saaja ja saatja e-posti aadressid, sõnumi teema ja muu teave.
Tehke nüüd integratsiooni viimane test ja oletegi valmis. Nüüd igal korral, kui loote SugarCRM-is uue ülesande, saavad Teie agendid märguande, mis teavitab neid sellest.
Võite luua Zapieris rohkem integratsioone erinevatel eesmärkidel
Frequently Asked Questions
Mis on SugarCRM?
SugarCRM on kliendisuhete haldus, mis võimaldab Teie ettevõttel alates 2004. aastast automatiseerida müügi- ja turundusprotsesse.
Kuidas saate LiveAgentis kasutada SugarCRM-i integreerimist?
- saage teavitusi muudatuste/uuenduste kohta - kõik ühes platvormis - uuendage klientide informatsiooni LiveAgentist
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.