Partner
Mis on Salesforce?
Salesforce on kliendisuhete haldustarkvara (CRM). Nende teenused lubavad ettevõtetel ja äridel töötada pilvesüsteemidega. See annab neile võimaluse pakkuda paremaid teenuseid ettevõtetele, kes soovivad oma kliente toetada. Salesforce võib säästa aega ning parandada Teie kliendisuhteid ja -kogemust.
Kuidas seda kasutada?
Saate kasutada Salesforce’i ja LiveAgenti integratsiooni, et luua juhtumeid Teie SalesForce’i kontole läbi LiveAgenti piletite. Te ei pea jätma kliendivestlust pooleli, lihtsalt teavitage juhtumitest kohe ja pakkuge paremat klientide rahulolu.
Kui ilmub kliendivestluse piletitaotlus, saate vajutada Salesforce’i nupule parempoolsel paneelil ja luua juhtumi, kus kliendi e-post on identifikaator, ja laadida selle koos vestluse logifailiga Salesforce’i juhtumisse.
Salesforce’i integratsioon LiveAgenti läbi Zapieri lubab Teil jälgida olulist informatsiooni, nagu uued kliendid, kontaktid, sündmused, objektid, objektitüübid, kampaaniad ja sõlmitud tehingud.
Võite ka manuaalselt luua uusi kontosi, kampaaniad, kommentaare, juhtumeid, kontakte ja manuseid. Lisage julgelt kampaaniatesse kontakte, looge ja värskendage objekte oma LiveAgenti juhtpaneelilt. Neid integratsioone saab luua eraldi ja saate valida, milliseid soovite kasutada.
Hüved
- Jälgige oma kliendisuhteid LiveAgentis
- Hallake ülesandeid LiveAgenti juhtpaneelilt
- Looge uusi juhtumeid või lisage müügivihjeid
Kuidas integreerida Salesforce LiveAgenti
LiveAgentil on klientidele saadaval Salesforce’i pistikprogramm. See aitab Teil olla järjel oma klientidega, hallata juhtumeid ja lisada müügivihjeid.
- Pistikprogrammi aktiveerimiseks avage oma LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > Süsteem > Pluginad. Oma pistikprogrammi leiate pistikprogrammide loendist. Seejärel klõpsake paremal küljel lülitit Aktiveeri.

- LiveAgent taaskäivitub ja pärast seda leiate aktiivse pistikprogrammi oma loendi ülaosast. Klõpsake aktiveerimislüliti kõrval olevat konfiguratsiooninuppu (hammasratta ikoon) ja avaneb uus valikute aken.

- Integreerimisprotsessi lõpetamiseks klõpsake Salesforce’i logol ja logige sisse oma Salesforce’i kontole.

Oletegi valmis ja Teie integratsioon on aktiivne. Minge ja proovige järele.
Kuidas integreerida Salesforce LiveAgenti läbi Zapieri
Kui soovite avada rohkem LiveAgenti ja Salesforce’i töövoo võimalusi, võite proovida Zapieri teenuse kasutamist. Zapier on ettevõte mis keskendub kahe rakenduse ühendamisele erinevate integratsiooni tulemustega, sõltuvalt nende võimalustest.
Süsteem toimib käivitajate ja toimingutega, mida valides saate luua kohandatud integratsiooni. See on lihtne protsess ja võtab vaid mõne minuti.
- Esiteks logige sisse Zapieri kontole või puudumise korrallooge see omale. See on täiesti tasuta. Edasi jätkake LiveAgent + Salesforce integratsioonide lehele.
- Kerige alla ja valige milline rakendus on käivitaja ja mida see käivitab. Teise rakendusega saab kombineerida mitmeid valikuid, näiteks kalendri integreerimine, eelnevalt kirjutatud sõnumid ja muud. Mõelge, mida soovite integratsiooniga teha. Kui olete valimise lõpetanud, jätkake sinise nupuga.
- Järgmised sammud võivad olenevalt teie valitud päästikust ja toimingust erineda, kuid üldiselt on neid lihtne käsitleda. Enamikul juhtudel on see sama lihtne kui oma kontodele sisse logimine ja Salesforce’ile lubade andmine. Iga päästiku seadistus sisaldab ka päästikutesti, et teha kindlaks, kas Zapier on rakendusega edukalt ühendatud.
- Teine osa nõuab tavaliselt ka toimingu konfigureerimist. Valisime alguses integreerimisvalikute hulgast LiveAgenti toimingu Loo vestlus, mis tähendab, et pidime meili seadistama. See hõlmas saatja ja saaja e-posti aadresside, sõnumi teema ja sisu sisestamist lisaks mõnele mittevajalikule valikule.
- Kui olete eelmise osaga lõpetanud, tehke Zapieris integratsiooni viimane test ja vaadake, kuidas see töötab. Selline ongi kogu integreerimise protsess Zapieri kaudu.
Frequently asked questions
Mis on Salesforce?
Salesforce on CRM-tarkvara, mis aitab teil parandada oma ärisuhteid alates 1996. aastast. Pealegi võib see võimendada ettevõtte kasumlikkust ja üldisi protsesse.
Mis on Salesforce'i LiveAgentiga kasutamise hüved?
Eelised hõlmavad järgmist: parem tootlikkus, puudub liideste vahetamise vajadus, kampaaniate lihtne värskendamine LiveAgentist, uute kontaktide lisamine LiveAgentist.
Kõnekeskust ja kontaktikeskust kasutatakse ärisuhtluses ja klienditeeninduses, kuid nende erinevuseks on suhtluskanalid - kõnekeskused tegelevad häälsuhtlusega, kontaktikeskused kogu suhtlusega. Kontaktikeskustel on ka digitaalsed kanalid nagu e-post, vestlus ja sotsiaalmeedia. Kontaktikeskuste tarkvara võimaldab ka ennetavat teenust ja täiendavat iseteenindust AI ja robotite abil. Valik sõltub ettevõtte vajadustest ja klientide eelistustest.
Salesmate on müügitorustiku platvorm, mis hõlmab kontaktide määramist ja suhtlemist müügiesindajatega. See on suurepärane lahendus erineva suurusega ettevõtetele, pakkudes turvalisust, paremat suhtlust ja klienditeenindust. Hinnad algavad 12 dollarist kuus. Spiro on tehisintellektipõhine CRM tarkvara, mis aitab parandada müüki ja pakkuda telefonituge. See sobib hästi keskmise suurusega ettevõtetele ning pakub kvaliteetset kasutajaliidest ja mobiilset juurdepääsu. Puudusteks on üksikasjalik raporteerimisjaotis ja puuduv automatiseeritud e-posti funktsionaalsus. Copper on hõlpsasti kasutatav CRM alternatiiv, mis integreerub hästi Google'i rakendustega. See aitab hallata ülesandeid ja kliendisuhtlust ning toetab pikaajaliste suhete loomist. Puuduseks on võimetus luua kalendrit ja meili CRM tööriistas.