Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Salesforce

Mis on Salesforce?

Salesforce on kliendisuhete haldustarkvara (CRM). Nende teenused lubavad ettevõtetel ja äridel töötada pilvesüsteemidega. See annab neile võimaluse pakkuda paremaid teenuseid ettevõtetele, kes soovivad oma kliente toetada. Salesforce võib säästa aega ning parandada Teie kliendisuhteid ja -kogemust.

Kuidas seda kasutada?

Saate kasutada Salesforce’i ja LiveAgenti integratsiooni, et luua juhtumeid Teie SalesForce’i kontole läbi LiveAgenti piletite. Te ei pea jätma kliendivestlust pooleli, lihtsalt teavitage juhtumitest kohe ja pakkuge paremat klientide rahulolu.

Kui ilmub kliendivestluse piletitaotlus, saate vajutada Salesforce’i nupule parempoolsel paneelil ja luua juhtumi, kus kliendi e-post on identifikaator, ja laadida selle koos vestluse logifailiga Salesforce’i juhtumisse.

Salesforce’i integratsioon LiveAgenti läbi Zapieri lubab Teil jälgida olulist informatsiooni, nagu uued kliendid, kontaktid, sündmused, objektid, objektitüübid, kampaaniad ja sõlmitud tehingud.

Võite ka manuaalselt luua uusi kontosi, kampaaniad, kommentaare, juhtumeid, kontakte ja manuseid. Lisage julgelt kampaaniatesse kontakte, looge ja värskendage objekte oma LiveAgenti juhtpaneelilt. Neid integratsioone saab luua eraldi ja saate valida, milliseid soovite kasutada.

Hüved

  • Olge kursis oma kliendisuhetega läbi LiveAgenti
  • Hallake lihtsasti ülesandeid LiveAgenti juhtpaneelilt
  • Looge uusi juhtumeid või lisage müügivihjeid

Kuidas integreerida Salesforce LiveAgenti

LiveAgentil on klientidele saadaval Salesforce’i pistikprogramm. See aitab Teil olla järjel oma klientidega, hallata juhtumeid ja lisada müügivihjeid.

  • Pistikprogrammi aktiveerimiseks avage oma LiveAgent ja minge Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid. Otsige nimekirjast üles õige pistikprogramm ja vajutage parempoolsele Aktiveerimise lülitile. 
Salesforce
SalesForce’i pistikprogramm
  • LiveAgent taaskäivitub pärast seda, aktiivsed pistikprogrammid leiate nimekirja ülevalt. Vajutage konfiguratsiooni nupule (hammasratta ikoon) aktiveerimise lüliti kõrval ja Teile avaneb uus aken.
Salesforce
Salesforce pistikprogramm on aktiivne
  • Kopeerige ja kleepige oma Salesforce’i API võti ning vajutage Salvesta. API võtme saate leida ja genereerida Salesforce’is. Avage see ning liikuge: Seadistamine > Integratsioonid > API.
Salesforce
Sisestage API võti

Oletegi valmis ja Teie integratsioon on aktiivne. Minge ja proovige järele.

Kuidas integreerida Salesforce LiveAgenti läbi Zapieri

Kui soovite avada rohkem LiveAgenti ja Salesforce’i töövoo võimalusi, võite proovida Zapieri teenuse kasutamist. Zapier on ettevõte mis keskendub kahe rakenduse ühendamisele erinevate integratsiooni tulemustega, sõltuvalt nende võimalustest.

Süsteem toimib käivitajate ja toimingutega, mida valides saate luua kohandatud integratsiooni. See on lihtne protsess ja võtab vaid mõne minuti.

  • Esiteks logige sisse Zapieri kontole või puudumise korrallooge see omale. See on täiesti tasuta. Edasi jätkakeLiveAgent + Salesforce integratsioonide lehele
  • Kerige alla ning valige milline rakendus toimib käivitajana ja milline see käivitaja on. Seal on mitmeid valikuid, nagu kalendri integratsioon, eelkirjutatud sõnumid ja muudki, mida saab kombineerida teise rakendusega. Mõelge, mida soovite, et Teie integratsioon teeks, ja valige. Kui olete oma valiku täinud jätkake vajutades sinisele nupule. 
  • Järgmised toimingud võivad varieeruda sõltuvalt Teie käivitaja ja toimingu valikust, kuid neid on üldiselt lihtne käsitseda. Enamasti on see sama lihtne kui oma kontodele sisselogimine ja Salesforce’ile lubade andmine. Iga käivitaja seadistamine sisaldab ka päästikutesti, et teada saada, kas Zapier on rakendusega edukalt ühendatud. 
  • Teine osa nõuab tavaliselt toimingu seadistamist. Valisime eelnevalt integratsioonide seast LiveAgenti päästiku Loo Vestlus, mis tähendab, et peake üles seadma e-posti. See hõlmas saatja ja saaja e-posti aadresside, sõnumi teema ja keha sisestamist mõne mittevajaliku valiku hulka. 
  • Kui olete eelmise osaga valmis, tehke viimane integratsiooni test Zapieris ja vaadake kas see töötab. Ja see on kogu Zapieri integreerimise protsess lühidalt.

KKK

Mis on Salesforce?

Salesforce on CRM-tarkvara, mis aitab teil parandada oma ärisuhteid alates 1996. aastast. Pealegi võib see võimendada ettevõtte kasumlikkust ja üldisi protsesse.  

Mis on Salesforce'i LiveAgentiga kasutamise hüved?

- paranenud produktiivsus

- pole vaja liideseid vahetada

- saate kampaaniaid lihtsalt LiveAgenti kaudu värskendada 

- lisage uusi kontakte LiveAgentist

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo