ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on ConvergeHub?
ConvergeHub on kliendisuhete halduse (CRM) lahendus, mis on saadaval õiglase hinnaga. See võimaldab kasutajatel hallata müügivihjeid, kontakte, kasutajakontosid ja tehinguid ühest mugavast lahendusest. ConvergeHub pakub klientidele teavet müügiesindajate volitamiseks ja pakub korduvate müügiülesannete automatiseerimist. See võib suurendada tõhusust, aidata Teil jälgida kliendiandmeid, aidata hallata müügiprotsesse ja muuta Teie töö lihtsamaks.
Kuidas ConvergeHubi kasutada?
Salvestage, organiseerige ja jälgige klienditeavet. ConvergeHub on ideaalne lahendus ettevõtetele, kes soovivad kasutada usaldusväärset kliendisuhete haldamise lahendust. See võib tugevdada teie müügiprotsesse, aidata teil jälgida klientide andmeid, nagu nende kontaktid, meeldimised, mittemeeldimised või isiklikud huvid. ConvergeHub võib koos LiveAgentiga olla ka suurepärane täiendus teie klienditoele. Tänu Zapierile võimaldavad lihtsad integratsioonid teha automatiseeritud toiminguid, näiteks lisada kliendiandmeid või koostada arveid.
Võimsate CRM-i võimalustega LiveAgenti kasutajatoe abil saate hõlpsalt hallata oma klienditeenindust. LiveAgenti saab sujuvalt integreerida mitmete CRM-lahendustega, mis aitavad teil kliente hallata ja oma klienditeenindust paremaks muuta. Meie täisfunktsionaalne lahendus aitab teil erinevate funktsioonide abil vaheldumisi hallata CRM-i ja kasutajatoe vahelisi kontakte.
Meie piletisüsteemi funktsioonid hõlmavad universaalset postkasti, mis suudab salvestada mis tahes kliendikanalist tuleva teabe ja seda sujuvalt levitada nii klienditoe agentidele kui ka müügimeestele. Seadistage igapäevaste toimingute automatiseerimiseks reeglid või seadistage konserveeritud sõnumid, et vastata levinud küsimustele kiiresti, säilitades samal ajal professionaalse suhtumise igasse klienti.
Millised on ConvergeHubi kasutamise hüved?
- Paindlik ja lihtne kasutada
- Koostöövõimalused
- Toetab müüki, turundust, kliendituge ja arveldust
- Kliendi ülevaated ja aruanded
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Kuidas integreerida ConvergeHub LiveAgentiga Zapieri kaudu
Ühendage oma LiveAgenti ja ConvergeHubi kontod lihtsalt Zapieri kaudu ja looge oma isiklik integratsioon. Selle teeb suurepäraseks see, et saate integratsiooni tüüpi kohandada mitme valikuga. Vaadake allolevat juhendit näitena LiveAgenti ja ConvergeHubi integreerimisest.
- Kõigepealt looge oma Zapieri konto või logige sisse, kui teil see juba on. Seejärel minge LiveAgent + ConvergeHubi integratsiooni lehele. Nüüd saate valida päästiku ja toimingu. Saate valida erinevate valikute hulgast, seega mõelge, mida soovite oma integratsiooniga teha. Kui olete oma päästiku ja integratsiooni valinud, klõpsake nuppu Ühenda LiveAgent + ConvergeHub ja klõpsake nuppu Alusta.
- Järgmised sammud viivad teid läbi päästiku ja toimingu konfigureerimise. Peate ühendama mõlemad rakenduse kontod Zapieriga, et ühendus pääseks juurde teie integratsiooni loomiseks vajalikele andmetele. Seejärel saate kohandada integratsiooni, mida nimetatakse Zapiks. Viimane vajalik asi on Zapi testimine enne selle kasutuselevõttu, et see toimiks ootuspäraselt. Kui olete lõpetanud, lülitage Zap sisse ja integreerimine on lõppenud.
Kui Zap on sisse lülitatud, on integreerimine lõpule viidud. On täiesti võimalik luua rohkem Zape erinevate seadetega, et luua oma rakendustele rohkem integratsioone. Sirvige LiveAgenti Akadeemia lehti, et saada teada, kuida klienditoe tarkvarast maksimumi võtta.
Unify your customer relationship management with LiveAgent's ConvergeHub integration
Sync your customers' information, access customer histories, and provide personalized support within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Mis on ConvergeHub?
ConvergeHub on kliendisuhete halduse (CRM) lahendus. Ühe hõlpsasti kasutatava tööriistaga saavad kasutajad hallata müügivihjeid, kontakte, kasutajakontosid ja tehinguid. ConvergeHub pakub müügiesindajatele teavet klientide kohta ja automatiseerib korduvaid müügiülesandeid. Teie töö on tõhusam, olete kursis kliendiandmetega, müügiprotsess on paremini juhitav ja saate olla produktiivsem.
Kuidas ConvergeHubi kasutada?
Hallake klienditeavet hõlpsalt seda salvestades, korrastades ja jälgides. Kliendid, kes otsivad kliendisuhete halduse lahendusi, leiavad, et ConvergeHub on ideaalne lahendus. Seda tarkvara kasutades saate parandada oma müügiprotsessi ja jälgida klienditeavet, nagu nende kontaktid, meeldimised, mittemeeldimised ja isiklikud huvid. ConvergeHubi kasutamine koos LiveAgentiga võib olla ka suurepärane täiendus Teie klienditoele.
Millised on ConvergeHubi kasutamise eelised?
Eelised on järgmised: paindlik ja lihtne kasutada, koostööfunktsioonid, toetab müüki, turundust, tuge ja arveldamist, pakub klientide ülevaateid ja aruandeid.
Kuidas integreerida ConvergeHub LiveAgentiga?
LiveAgenti ja ConvergeHubi saab hõlpsasti integreerida Zapieri teenuse kaudu, mis võimaldab Teil luua kohandatud töövooge. Valige päästik ja toiming, et luua oma eesmärgile kohandatud integratsioone. Vaadake seda artiklit, mis kirjeldab integreerimisprotsessi lähemalt.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaratooteid, et aidata ettevõtetel paremini haldada oma klienditeenindust. Nende hulka kuuluvad VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvarad ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi ja võimalust korraldada veebiseminare ja tugiteenuseid. LiveAgent pakub ka tasuta katsetust ja on saadaval erinevate integreerimiste ja alternatiividega. Kliendid saavad hõlpsalt ühendust võtta erinevate müügikontaktide või sotsiaalmeedia kaudu.