Mis on ConvergeHub?
ConvergeHub on kliendisuhete halduse (CRM) lahendus, mis on saadaval õiglase hinnaga. See võimaldab kasutajatel hallata müügivihjeid, kontakte, kasutajakontosid ja tehinguid ühest mugavast lahendusest. ConvergeHub pakub klientidele teavet müügiesindajate volitamiseks ja pakub korduvate müügiülesannete automatiseerimist. See võib suurendada tõhusust, aidata Teil jälgida kliendiandmeid, aidata hallata müügiprotsesse ja muuta Teie töö lihtsamaks.
Kuidas ConvergeHubi kasutada?
Salvestage, korraldage ja jälgige hõlpsalt klienditeavet. ConvergeHub on ideaalne lahendus ettevõtetele, kes soovivad kasutada usaldusväärset kliendisuhete halduse lahendus. See võib tugevdada Teie müügiprotsesse ja aidata jälgida klientide andmeid, nagu nende kontaktid, meeldimised, mittemeeldimised või isiklikud huvid. ConvergeHub võib koos LiveAgentiga olla ka suurepärane täiendus Teie klienditoele.
Tänu CRM-i võimalustega LiveAgenti kasutajatoele saate hõlpsalt hallata oma klienditeeninduskeskust. LiveAgenti saab sujuvalt integreerida paljude CRM-lahendustega et aidata Teil hallata kliente ja parandada kliendisuhtlust. Meie täisfunktsionaalne lahendus aitab teil erinevate funktsioonide abil hallata CRM-i ja kasutajatoe vahelisi kontakte.
Meie piletisüsteemi funktsioonid hõlmavad universaalset postkasti, mis salvestab kogu tulevase suhtluse mis tahes kliendikanalitest ja jaotab seda sujuvalt nii klienditoe agentide kui ka müügiinimeste vahel. Seadistage igapäevaste ülesannete automatiseerimiseks reeglid ja keskenduge olulisele, või seadistage konserveeritud sõnumi, et kiiresti vastata levinud küsimustele, säilitades samal ajal professionaalse suhtumise igasse klienti.
Millised on ConvergeHubi kasutamise hüved?
- Paindlik ja lihtne kasutada
- Koostöö funktsioonid
- Toetab müüki, turundus, tuge ja arveldamist
- Klientide ülevaated ja aruanded
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Kuidas integreerida ConvergeHub LiveAgentiga Zapieri kaudu
Ühendage oma LiveAgenti ja ConvergeHubi kontod lihtsalt Zapieri kaudu ja looge oma isiklik integratsioon. Selle teeb suurepäraseks see, et saate integratsiooni tüüpi kohandada mitme valikuga. Vaadake allolevat juhendit näitena LiveAgenti ja ConvergeHubi integreerimisest.
- Kõigepealt looge oma Zapieri konto või logige sisse, kui Teil see juba olemas on. Seejärel minge LiveAgent + ConvergeHubi integratsioonide lehele. Nüüd saate valida päästiku ja toimingu. Saate valida erinevate valikute hulgast, seega mõelge, mida soovite oma integratsiooniga teha. Kui olete valinud päästiku ja integratsiooni, klõpsake nuppu Ühendage LiveAgent + ConvergeHub ja klõpsake nuppu Alusta.
- Järgmised sammud viivad Teid läbi päästiku ja toimingu konfigureerimise. Peate ühendama mõlemad rakenduse kontod Zapieriga, et see pääseks juurde Teie integratsiooni loomiseks vajalikele andmetele. Seejärel saate kohandada integratsiooni, mida nimetatakse Zapiks. Viimane vajalik asi on Zapile enne selle kasutuselevõtmist sõnum saata, et see toimiks ootuspäraselt. Kui olete lõpetanud, lülitage Zap sisse ja integreerimine on lõppenud.
Integreerimine on lõppenud, kui lülitate Zapi sisse. Looge julgelt rohkem Zapsi erinevate seadetega, et luua oma rakendustele huvitavamaid integratsioone. Sirvige kindlasti LiveAgenti akadeemia lehti, et õppida klienditoe tarkvara kasutama, või saada lisateavet klienditeeninduse pakkumise kohta.
Frequently asked questions
Mis on ConvergeHub?
ConvergeHub on kliendisuhete halduse (CRM) lahendus. Ühe hõlpsasti kasutatava tööriistaga saavad kasutajad hallata müügivihjeid, kontakte, kasutajakontosid ja tehinguid. ConvergeHub pakub müügiesindajatele teavet klientide kohta ja automatiseerib korduvaid müügiülesandeid. Teie töö on tõhusam, olete kursis kliendiandmetega, müügiprotsess on paremini juhitav ja saate olla produktiivsem.
Kuidas ConvergeHubi kasutada?
Hallake klienditeavet hõlpsalt seda salvestades, korrastades ja jälgides. Kliendid, kes otsivad kliendisuhete halduse lahendusi, leiavad, et ConvergeHub on ideaalne lahendus. Seda tarkvara kasutades saate parandada oma müügiprotsessi ja jälgida klienditeavet, nagu nende kontaktid, meeldimised, mittemeeldimised ja isiklikud huvid. ConvergeHubi kasutamine koos LiveAgentiga võib olla ka suurepärane täiendus Teie klienditoele.
Millised on ConvergeHubi kasutamise eelised?
- Paindlik ja lihtne kasutada
- Koostöö funktsioonid
- Toetab müüki, turundust, tuge ja arveldamist
- Klientide ülevaated ja aruanded
Kuidas integreerida ConvergeHub LiveAgentiga?
LiveAgenti ja ConvergeHubi saab hõlpsasti integreerida Zapieri teenuse kaudu, mis võimaldab Teil luua kohandatud töövooge. Valige päästik ja toiming, et luua oma eesmärgile kohandatud integratsioone. Vaadake seda artiklit, mis kirjeldab integreerimisprotsessi lähemalt.