Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM

Mis on CRM?

Kliendisuhete haldamise tööriist, mis on tuntud ka kui CRM, tähendab strateegiaid ning tehnoloogiaid, mida kasutatakse suhete ja suhtluse haldamiseks klientidega. Peamiseks CRM eesmärgiks on parandada ja analüüsida ärisuhteid.

Infot klientide kohta saadakse CRM süsteemidega läbi erinevate kanalite nagu näiteks veebileht, sotsiaalmeedia, turundusmaterjalid, jne. Saate salvestada müüke, vihjeid, võimalusi, kontaktinfot, jne. Kliendisuhete haldamisel on suur mõju teie ettevõttele. See aitab teil koguda andmeid, hallata klienditeeninduse meeskonda ja tõsta kliendirahulolu.

KKK

Mida lühend CRM tähistab?

Lühend CRM tähistab kliendisuhete haldamist. Lihtsalt öeldes, tänu CRM-ile saavad ettevõtted hallata kliendisuhteid, andmeid ja infot, mis on nendega seotud.

Mis on CRM tüübid?

Saadaval on mitmeid CRM tüüpe. Esimene on operatiivne CRM, mis annab tänu oma võimetele teeninduse, turunduse ja müügiosakondadele võimaluse paremini tegutseda ning toetada olemasolevaid ja tulevasi kliente. Teine tüüp on koostöö CRM, mis toetab suhtlust varustajate ja edasimüüjate vahel. See põhineb klientide kohta jagatud andmetel. Veel üheks tüübiks on analüütiline CRM, millega saate analüüsida andmeid ja teha nende põhjal järeldusi. Huvitavaks tüübiks on strateegiline CRM, mille eesmärgiks on asetada kliendid esikohale kasutades andmeid nende ja hetkeliste trendide kohta. Viimaseks tüübiks on selline, mida kasutatakse kampaaniate haldamiseks, mille abil saate efektiivsel moel teostada müügi ja turunduse kampaaniaid.

Kas LiveAgent on CRM?

LiveAgent on tööriist, mida saab CRM-iga integreerida nii selle tegevusi toetades. Klientide andmeid saate LiveAgent`is kontaktide lahtrisse salvestada.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo