Mis on CRM?
Kliendisuhete haldamise tööriist, mis on tuntud ka kui CRM, tähendab strateegiaid ning tehnoloogiaid, mida kasutatakse suhete ja suhtluse haldamiseks klientidega. Peamiseks CRM eesmärgiks on parandada ja analüüsida ärisuhteid.
Infot klientide kohta saadakse CRM süsteemidega läbi erinevate kanalite nagu näiteks veebileht, sotsiaalmeedia, turundusmaterjalid, jne. Saate salvestada müüke, vihjeid, võimalusi, kontaktinfot, jne. Kliendisuhete haldamisel on suur mõju teie ettevõttele. See aitab teil koguda andmeid, hallata klienditeeninduse meeskonda ja tõsta kliendirahulolu.
Frequently Asked Questions
Mida lühend CRM tähistab?
Lühend CRM tähistab kliendisuhete haldamist. Lihtsalt öeldes, tänu CRM-ile saavad ettevõtted hallata kliendisuhteid, andmeid ja infot, mis on nendega seotud.
Mis on CRM tüübid?
Saadaval on mitmeid CRM tüüpe. Esimene on operatiivne CRM, mis annab tänu oma võimetele teeninduse, turunduse ja müügiosakondadele võimaluse paremini tegutseda ning toetada olemasolevaid ja tulevasi kliente. Teine tüüp on koostöö CRM, mis toetab suhtlust varustajate ja edasimüüjate vahel. See põhineb klientide kohta jagatud andmetel. Veel üheks tüübiks on analüütiline CRM, millega saate analüüsida andmeid ja teha nende põhjal järeldusi. Huvitavaks tüübiks on strateegiline CRM, mille eesmärgiks on asetada kliendid esikohale kasutades andmeid nende ja hetkeliste trendide kohta. Viimaseks tüübiks on selline, mida kasutatakse kampaaniate haldamiseks, mille abil saate efektiivsel moel teostada müügi ja turunduse kampaaniaid.
Kas LiveAgent on CRM?
LiveAgent on tööriist, mida saab CRM-iga integreerida nii selle tegevusi toetades. Klientide andmeid saate LiveAgent`is kontaktide lahtrisse salvestada.
Expert’s note
CRM ehk kliendisuhete haldamine on oluline eduka ettevõtluse ja parema klienditeeninduse jaoks. LiveAgent pakub sisseehitatud CRM-i ja integreerimisvõimalusi.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.