Mis on CRM?
Kliendisuhete haldamise tööriist, mis on tuntud ka kui CRM, tähendab strateegiaid ning tehnoloogiaid, mida kasutatakse suhete ja suhtluse haldamiseks klientidega. Peamiseks CRM eesmärgiks on parandada ja analüüsida ärisuhteid.
Infot klientide kohta saadakse CRM süsteemidega läbi erinevate kanalite nagu näiteks veebileht, sotsiaalmeedia, turundusmaterjalid, jne. Saate salvestada müüke, vihjeid, võimalusi, kontaktinfot, jne. Kliendisuhete haldamisel on suur mõju teie ettevõttele. See aitab teil koguda andmeid, hallata klienditeeninduse meeskonda ja tõsta kliendirahulolu.
Frequently Asked Questions
Mida lühend CRM tähistab?
Lühend CRM tähistab kliendisuhete haldamist. Lihtsalt öeldes, tänu CRM-ile saavad ettevõtted hallata kliendisuhteid, andmeid ja infot, mis on nendega seotud.
Mis on CRM tüübid?
Saadaval on mitmeid CRM tüüpe. Esimene on operatiivne CRM, mis annab tänu oma võimetele teeninduse, turunduse ja müügiosakondadele võimaluse paremini tegutseda ning toetada olemasolevaid ja tulevasi kliente. Teine tüüp on koostöö CRM, mis toetab suhtlust varustajate ja edasimüüjate vahel. See põhineb klientide kohta jagatud andmetel. Veel üheks tüübiks on analüütiline CRM, millega saate analüüsida andmeid ja teha nende põhjal järeldusi. Huvitavaks tüübiks on strateegiline CRM, mille eesmärgiks on asetada kliendid esikohale kasutades andmeid nende ja hetkeliste trendide kohta. Viimaseks tüübiks on selline, mida kasutatakse kampaaniate haldamiseks, mille abil saate efektiivsel moel teostada müügi ja turunduse kampaaniaid.
Kas LiveAgent on CRM?
LiveAgent on tööriist, mida saab CRM-iga integreerida nii selle tegevusi toetades. Klientide andmeid saate LiveAgent`is kontaktide lahtrisse salvestada.
Expert note
CRM ehk kliendisuhete haldamine on oluline eduka ettevõtluse ja parema klienditeeninduse jaoks. LiveAgent pakub sisseehitatud CRM-i ja integreerimisvõimalusi.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.
Kõnekeskused töötlevad häälsuhtlust, kontaktikeskused aga kogu suhtlust mitme kanali kaudu. Kontaktikeskuste tarkvara pakub põhjalikumat ülevaadet klientide käitumisest ja eelistustest. Mõlemad kasutavad iseteeninduse võimalusi. Valik sõltub eesmärkidest, vajadustest ja kanalitest, mida kliendid eelistavad.