Mis on CRM tarkvara?
Crm on väga spetsiifilist tüüpi tarkvara, mis on loodud ärisuhete haldamiseks. See võimaldab kasutajatel salvestada ja organiseerida kogu kliendiga seonduvat informatsiooni nagu näiteks nende kontakte, tellimusi, huvisid ja palju muud. Lisaks aitab see jälgida vihjeid, lepinguid, kliendituge või hallata varasid või ressursse.
LiveAgent`is saate salvestada klientide andmeid kontaktinfo lahtrisse või saate oma LiveAgent`i integreerida CRM tööriistu.

Frequently asked questions
Mis on CRM tarkvara?
CRM tarkvara on platvorm, mis võimaldab ühendust võtta ettevõtte erinevate osakondadega. Tänu sellele on ettevõtte igal töötajal lihtne juurdepääs andmetele olenemata sellest,, kas nad töötavad klienditeeninduse, turunduse või müügi osakonnas.
Mis on CRM absoluutselt vajalikud funktsioonid?
On mõned CRM tarkvara tarkvara funktsioonid, mis muudavad teie töö palju lihtsamaks. Esimeseks on kindlasti kontaktide haldamine, tänu millele saame redigeerida kontakte ja neile juurde pääseda. Lisaks kontaktide haldamisele, on suurepärasteks vahenditeks ka dokumentide ja pakkumise haldamise võimalused. E-maili integratsioon on äärmiselt oluline funktsioon, mis võimaldab paremat töövoogu.
Mis on CRM tarkvara parimad praktikad?
CRM kasutamise parimad praktikad seisnevad õige tarkvara valimises. CRM peaks brändi vajadustele vastama. Teiseks oluliseks punktiks on töötajate koolitamine. Efektiivne töötaja antud CRM süsteemis on palju efektiivsem ja tunneb end enesekindlana. Samuti on hea paika panna tegevus- ja koostööreeglid, et igal töötajal oleks selgus. CRM on samuti automatiseerimise võimalus, seega on oluline seda vajadusel hästi kasutada. VEenduge, et kõik vajalikd andmed ja info oleks CRM-is olemas.
Expert note
<p>CRM tarkvara on spetsiaalne tüüpi tarkvara, mis aitab ettevõtetel haldada kliendisuhete andmeid, tellimusi, vihjeid, lepinguid jne. LiveAgent pakub integreeritud CRM-i ja mitmeid muid funktsioone.</p>

Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
Klientidele pakutakse populaarseid klienditeeninduse tarkvarasid, nagu VoIP telefonisüsteemid ja iseteeninduse tarkvara, et parandada suhtlemiskanaleid.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
Kuidas tehisintellektiga oma ettevõtte logo ja kuvandit kujundada
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone. Pärast konto paigaldamist saadetakse sisselogimistunnused e-postiga.