Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie SaaS ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara SaaS-ile

Toetuge LiveAgentile, uuendage oma SaaS-i äri ja vähendage oma klientide arvu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Hoidke klientide kadumise määr kõigi aegade madalal, järgides kõiki teenustaseme lepinguid ja klientide ootusi.

Veenduge, et kliendid on Teie teenusega rahul, analüüsides regulaarselt agentide toimivusreitinguid.

Veenduge, et ükski kliendisõnum ei jääks vastuseta, edastades sujuvalt kõik kliendisõnumid mitme kanali kaudu ühte postkasti.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vähendage klientide kadumise määra

Kiire ja täpne abi võib klientide hoidmisel ja lehtede arvu vähendamisel tohutult kaasa aidata. Aeg on sel juhul väga oluline tegur. Reaalajas vestlus aitab Teil probleemid kohe lahendada ja hoida kliente vaos. Enam ei pea mõtlema strateegiate üle, kuidas seda vähendada – lahendus tuli ise Teieni.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Suurendage klientide õnne

Teie ettevõtte edu sõltub klientide rahulolust. Andke neile võimalus otsida vastuseid kliendiportaalist, võtke nendega ühendust tavalise e-posti teel ja lõpetada müük kõne abil – kõik ühest kohast! Boonus: tänu hüvede/etteheidete süsteemile saate mõõta, kui rahul on Teie kliendid. 🙂

Püsige organiseerituna

Enam pole mitut eraldi postkasti, erinev lahendus reaalajas vestluseks või täiendav kõnekeskuse pakkuja. LiveAgent pakib kõik kanalid ühte paketti (ka sotsiaalsed võrgustikud) väga taskukohase hinna eest. Investeerige tänu automatiseerimisele vähem aega igapäevaste ülesannete haldamisse ja keskenduge sellele, mis on Teie jaoks oluline– teie kliendid, ettevõte ja kasv.

SaaSi-põhised kõnekeskuse lahendused suudavad rahuldada mitmesuguseid ärivajadusi, sealhulgas analüüsimine, arvutamine, salvestamine ja suhtlemine. SaaSi teenusemudelite puhul ei pea kasutaja tarkvara infrastruktuuri installima ega haldama. Pakkuja pakub kasutajatele lihtsalt juurdepääsu SaaS-i rakendustele võrgu kaudu.

stay organized - illustration

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.

Related Articles to SaaS
Page - 4

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot provide a summary for a piece of text in a specific language without the actual text to summarize. Please provide the text for summarization.

Mõõtke kaks korda, lõigake üks kord! LiveAgent aitab Teil suhtlust prioriteetide järgi sorteerida. Uurige rohkem selle kohta, kuidas moetööstus klienditoele tugineb.

Klienditoe tarkvara moetööstusele

Mõõtke kaks korda, lõigake üks kord! LiveAgent aitab Teil suhtlust prioriteetide järgi sorteerida. Uurige rohkem selle kohta, kuidas moetööstus klienditoele tugineb.

Page - 2582

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot summarize a text in a specific language without the actual text to work with. If you provide the text, I can definitely help you with the marketing summarization in language ET.

LiveAgent on leidnud kasutust paljudes tööstusharudes. Raamatupidamine ja juriidika on üks neist. Proovige LiveAgenti juba täna ja vaadake selle eeliseid.

Klienditoe tarkvara raamatupidamisele ja juriidikale

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. Ettevõtte fookus on klientide rahulolu ja tugi. LiveAgenti kasutamine aitab optimeerida kulusid ja suurendada tulusid.

LiveAgenti sotsiaalse kuulamise tööriistad sobivad suurepäraselt probleemide ennetavaks lahendamiseks. Saate täieliku ülevaate sellest, mida Teie ettevõtte kohta täna räägitakse.

Otsite sotsiaalse kuulamise tööriistu?

The use of social media for customer service has become a lucrative way for companies to build customer loyalty and a new client base. General response templates can help organize social media customer service more efficiently. LiveAgent chat buttons provide real-time quality customer service, customizable according to the website, and cost-competitive. Soft skills are essential for customer service representatives seeing as social media platforms request a prompt response. LiveAgent offers software for managing customer interaction across various channels.

LiveAgent on kõik ühes kasutajatoe lahendus, mis sisaldab ka kõnekeskust. Meie kõnekeskusel on kõik funktsioonid, sealhulgas tagasihelistamine.

Helistage klientidele automaatselt tagasi

Tarkvara LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja kõnekeskuse efektiivsust. See võimaldab omnikanalit, automaatset tagasihelistamist, 24/7 tuge ja hübriidseid sedelivoogusid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x