Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IVR (interaktiivne häälvastus)

Mis on IVR?

IVR ehk interaktiivne häälvastus on automaatselt töötav telefonisüsteem, mis suhtleb helistajatega. IVR süsteem kogub suhtlemise ajal informatsiooni ja vastab asjakohase tegevusega nagu näiteks kõne suunamine õigele agendile/osakonnale või tagasihelistamine.

Kuidas interaktiivne vastus töötab?

Interaktiivne häälvastus võimaldab teil suunata kõnesid õigetesse osakondadesse või agentidele. Kui klient soovib toe meeskonnaga ühendust võtta vastab neile eelnevalt salvestatud häälsõnum. Kõik, mida klient peab tegema, on sisestama häälkäskluse või klahvi käskluse ja neid suunatakse automaatselt õigesse kasutajatoe meeskonda.  

Näiteks tüüpiline IVR puu suunab kliendi oodatud osakonda, nagu näiteks Arvelduse osakond, kui klient on vajutanud täpsustatud numbrit oma telefonil.

IVR puu - LiveAgent
IVR interaktiivne häälvastus

Kuidas LiveAgent töötab?

LiveAgent`il on laiahaardeline IVR online disainer tööriist, kus igaüks saab luua oma enda IVR puud, isegi siis, kui neil puuduvad tehnilised kogemused. Selleks, et rohkem teada saada, tutvuge allpool oleva videoga.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t

Viite läbi igapäevast kampaaniat või teil on vaja oma tervitussõnumites kiire teavitus teha?  

Meie nõuanne: Salvestage interaktiivsed häälvastuste audiofailid IVR tööriistaga LiveAgent`i. Tööriist võimaldab teil disainida/kirjutada oma interaktiivse häälvastuse puu algusest lõpuni ise, kaasaarvatud oma audiofailide salvestamise või üleslaadimise.

Mis funktsioone LiveAgent pakub?

  • Tagasihelistamine
  • Personaalsete häälvastuse sõnumite salvestamine
  • Eelsalvestatud sõnumite üleslaadimine
  • Kõnede tähtsusejärjekorda panemine
  • Õigesse osakonda/agendi juurde suunamine

Miks peaksite IVR-i kasutama?

IVR on tuntud klienditoe funktsioon, mis suudab teie kasutajatoega imesid teha. Kui teie agendid tunnevad end ülekoormatuna, kliendid ei saa teiega telefonitsi ühendust või kui soovite lihtsalt asju organiseeritumaks muuta võivad IVR puud teid aidata. Saate need üles seada, neid kohandada ja tuvastada, mis teie jaoks LiveAgent`is kõige paremini töötab.  

Millised on IVR eelised?

  • Automaatne edastus + piiramatud valikud
  • Rohkem esmakontakti lahendusi
  • Suurendab kliendirahulolu
  • Säästab raha ja aega agentidele

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

IVR näide – Osakonda suunamised

Tutvuge kahe saadaoleva osakonna valikuga IVR puuga allpool. Kliendid saavad valida Müügi osakonna või Tehnilise osakonna.

Tere, heistate [Company Name]. Palun tehke oma valik järgmistest menüü võimalustest:

Müügiesindajaga rääkimiseks, vajutage 1.    

Tehnilise toe jaoks, vajutage 2.

See säästab kliendi ja ettevõtte esindajate jaoks palju aega. Ühtegi eraldi suunamist pole vaja, kui klient jõuab koheselt õigesse osakonda.

Veelgi enam, saate salvestada kohandatud heli, mida kasutatakse igasse erinevasse osakonda suunamisel. Lisage muusika, mida mängitakse enne, kui esindaja kõnele vastab. Kui saadaolevat agenti pole, saab klient jätta häälsõnumi (offline/häälsõnum).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Professionaalse interaktiivse häälsõnumi loomine loomine võib tunduda keerulise ülesandena. Ärge muretsege: oleme loonud kohandatavad IVR skriptid, et saaksite oma äritegevusega kohe peale hakata.  

Teadmistebaasi ressursid

Õppige, kuidas: 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas IVR töötab?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interaktiivne häälvastus võimaldab teil suunata kõnesid oma kõnekeskuse tarkvarast õigetesse osakondadesse ja/või agentidele.Teisisõnu võimaldab see teile helistavatel klientidel otse sobiva agendiga ühendust saada. Näiteks tüüpiline IVR puu viib kliendi oodatud osakonda nagu näiteks arveldamise osakond, kui klient vajutab oma telefonil õigele numbriklahvile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid funktsioone LiveAgent IVR sisaldab?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent’i IVR funktsioonideks on tagasihelistamine, võimalus salvestada oma IVR sõnumeid, laadida üles varem salvestatud sõnumeid ja suunata kõnesid korrektsele osakondadele/agentidele. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on IVR eelised?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “IVR eelised sisaldavad automaatseid suunamisi, rohkem esimeste kontaktide lahendamisi, kliendi rahulolu ja paranenud agentide töövoogu. ” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo