Mis on IVR?
IVR ehk interaktiivne häälvastus on automaatselt töötav telefonisüsteem, mis suhtleb helistajatega. IVR süsteem kogub suhtlemise ajal informatsiooni ja vastab asjakohase tegevusega nagu näiteks kõne suunamine õigele agendile/osakonnale või tagasihelistamine.
Kuidas interaktiivne vastus töötab?
Interaktiivne häälvastus võimaldab teil suunata kõnesid õigetesse osakondadesse või agentidele. Kui klient soovib toe meeskonnaga ühendust võtta vastab neile eelnevalt salvestatud häälsõnum. Kõik, mida klient peab tegema, on sisestama häälkäskluse või klahvi käskluse ja neid suunatakse automaatselt õigesse kasutajatoe meeskonda.
Näiteks tüüpiline IVR puu suunab kliendi oodatud osakonda, nagu näiteks Arvelduse osakond, kui klient on vajutanud täpsustatud numbrit oma telefonil.
IVR võimaldab teie agentidel tõhusamalt töötada ja kasutada ära teie kõnekeskuse telefonitarkvara kogu potentsiaal.
Kuidas LiveAgent töötab?
LiveAgent`il on laiahaardeline IVR online disainer tööriist, kus igaüks saab luua oma enda IVR puud, isegi siis, kui neil puuduvad tehnilised kogemused. Selleks, et rohkem teada saada, tutvuge allpool oleva videoga.
Viite läbi igapäevast kampaaniat või teil on vaja oma tervitussõnumites kiire teavitus teha?
Meie nõuanne: Salvestage interaktiivsed häälvastuste audiofailid IVR tööriistaga LiveAgent`i. Tööriist võimaldab teil disainida/kirjutada oma interaktiivse häälvastuse puu algusest lõpuni ise, kaasaarvatud oma audiofailide salvestamise või üleslaadimise.
Mis funktsioone LiveAgent pakub?
- Tagasihelistamine
- Personaalsete häälvastuse sõnumite salvestamine
- Eelsalvestatud sõnumite üleslaadimine
- Kõnede tähtsusejärjekorda panemine
- Õigesse osakonda/agendi juurde suunamine
Miks peaksite IVR-i kasutama?
IVR on tuntud klienditoe funktsioon, mis suudab teie kasutajatoega imesid teha. Kui teie agendid tunnevad end ülekoormatuna, kliendid ei saa teiega telefonitsi ühendust või kui soovite lihtsalt asju organiseeritumaks muuta võivad IVR puud teid aidata. Saate need üles seada, neid kohandada ja tuvastada, mis teie jaoks LiveAgent`is kõige paremini töötab.
Millised on IVR eelised?
- Automaatne edastus + piiramatud valikud
- Rohkem esmakontakti lahendusi
- Suurendab kliendirahulolu
- Säästab raha ja aega agentidele
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
IVR näide – Osakonda suunamised
Tutvuge kahe saadaoleva osakonna valikuga IVR puuga allpool. Kliendid saavad valida Müügi osakonna või Tehnilise osakonna.
Tere, heistate [Company Name]. Palun tehke oma valik järgmistest menüü võimalustest:
Müügiesindajaga rääkimiseks, vajutage 1.
Tehnilise toe jaoks, vajutage 2.
See säästab kliendi ja ettevõtte esindajate jaoks palju aega. Ühtegi eraldi suunamist pole vaja, kui klient jõuab koheselt õigesse osakonda.
Veelgi enam, saate salvestada kohandatud heli, mida kasutatakse igasse erinevasse osakonda suunamisel. Lisage muusika, mida mängitakse enne, kui esindaja kõnele vastab. Kui saadaolevat agenti pole, saab klient jätta häälsõnumi (offline/häälsõnum).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Professionaalse interaktiivse häälsõnumi loomine loomine võib tunduda keerulise ülesandena. Ärge muretsege: oleme loonud kohandatavad IVR skriptid, et saaksite oma äritegevusega kohe peale hakata.
Teadmistebaasi ressursid
Õppige, kuidas:
- Seadke üles automaatne tagasihelistaminek
- Muutke IVR automaatselt
- Suunake kõne välisele numbrile interaktiivse häälvastuse abil
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.