Mis on e-posti mallid?
E-posti malle saab määratleda eelnevalt vormindatud meilistruktuuridena. Kasutajad saavad neile teksti, pilte ja videoid lisada ning need on tavaliselt täielikult kohandatavad.

Milleks e-posti malle kasutatakse?
E-posti malle kasutatakse tavaliselt uudiskirjade või automaatselt genereeritud meilide, näiteks kinnitusmeilide, parooli lähtestamise meilide jms saatmiseks. Neid kasutatakse peamiselt turunduse ja müügi eesmärgil. Kuid need võivad olla ka informatiivsed või tehnoloogiaga seotud.
Mis tüüpi e-posti malle eksisteerib?
Vorminduse osas on kahte tüüpi e-posti malle: HTML ja lihttekst.
HTML e-posti mallid
HTML-i e-posti mallid võimaldavad kasutajatel oma e-kirjadega loov olla. Lisaks erinevate paigutuste ja meediumitüüpide, näiteks piltide ja videote toetamisele ühilduvad need ka erinevat tüüpi tegevusele kutsuvate nuppudega. HTML-i e -posti malle kasutatakse tavaliselt turundus- ja müügieesmärkidel, kuna need on säravamad ja esteetilisemad. Tavaliselt sisaldavad need vähem teksti ja rohkem meediat.
Tavalise tekstiga e-posti mallid
Tavalise tekstiga e-posti mallid on suhteliselt lihtsad ja välimuselt piiratud. Need ei toeta keerulist vormindamist, kuna neid kasutatakse peamiselt lühisõnumite (3-4 tekstirida) edastamiseks ja keskendutakse rohkem e-kirja sisule, mitte selle esteetikale. Neid kasutatakse tavaliselt e-posti kinnituste, parooli lähtestamise linkide või tellimuste jälgimise linkide saatmisel.
Milliseid e-posti malle saate LiveAgentis luua?
LiveAgenti klienditoe tarkvara pakub kahte tüüpi e-posti malle.
Agendi e-posti mallid
Agendi e-posti mallid on eelnevalt konfigureeritude-kirja sõnumid, mis saadetakse agendile kui teatud tüüpi sündmus toimub. Näiteks võivad agendid need automaatsed e-kirjad saada, kui:
- Klient vastab piletile, millele ta on määratud*
- Talle on määratud pilet*
- Luuakse uus pilet (Saadetakse agendile, kui mõnes osakonnas luuakse uus pilet.)
- Nad taotlevad uut parooli (See e-kiri sisaldab parooli lähtestamise linki.)
- Nad vajutavad “Unustasin parooli” lingile (See e-kiri sisaldab parooli lähtestamise linki.)
- Need lisatakse LiveAgenti kontole (saadetakse agendile, kui konto administraator ta süsteemi lisab. See meil sisaldab linki nende parooli seadistamiseks.)
*Neid e-kirju ei saadeta, kui agent on süsteemi sisse logitud.
Kohandatud e-posti mallid
Kliendi e-posti mallid on samuti eelnevalt konfigureeritude-posti sõnumid. eed saadetakse klientidele teatud tüüpi sündmuste toimumisel. Näiteks saavad kliendid need automaatsed e-kirjad järgmistel juhtudel:
- Nad saavad olemasoleva pileti kohta agendilt vastuse
- Agent loob uue pileti
- Agent edastab neile sõnumi
- Nende pilet lahendatakse
- Nad valivad reaalajas vestluse ajal valiku „saada vestluse ärakiri”
- Nad saavad vastuse foorumi sõnumile või soovitusele (See e-kiri sisaldab ka tellimusest loobumise linki.)
- Nad registreeruvad teadmistebaasis (see e-kiri sisaldab parooli seadistamise linki. See toimib ka kliendi e-posti kinnitamiseks. Võltsitud e-posti aadresse kasutavad kliendid ei saa oma konto parooli seadistada.)
- Nad vajutavad parooli lähtestamise lingile (See e-kiri sisaldab parooli lähtestamise linki).
Kas LiveAgenti e-posti mallid on HTML või lihttekst?
LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara võimaldab kasutajatel luua mõlemaid, nii HTML kui lihtteksti kujul e-posti malle. Lisaks pakume WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktorit, mis teeb HTML e-posti mallide vormindamise ja kujundamise lihtsaks. WYSIWYG redaktor toetab pilte, erinevaid fonte, värve, linke, manuseid jne.
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Kuidas LiveAgentis luua e-posti malle?
- Logige LiveAgenti
- Vajutage Seadistamine (hammasratta ikoon).
- Valige E-post.
- Vajutage Kliendi mallid või Agendi mallid.

5. Valige mall, mida soovite redigeerida , vajutades redigeerimise nupule (pliiatsi ikoon).
6. Valige, kas Teie e-kiri on HTMLi või lihtteksti formaadis vajutades <> või A nuppudele.
7. Muutke malli vastavalt vajadusele kasutades muutujaid vasakul.

8. Testige e-posti malli vajutades nuppuTest. Seejärel kerige alla ja vajutage nuppu Saada.
9. Kui olete oma e-posti malli välimuse ja sisuga rahul, vajutage Salvesta.
Miks on e-posti mallid ettevõttele kasulikud?
E-posti mallid on väärtuslikud ettevõtetele ja organisatsioonidele kõikides valdkondades. Need aitavad säästa väärtuslikku aega ja raha ning ei nõua kodeerimisoskust
Säästke aega
E-posti mallid on eelnevalt vormindatud ja automatiseeritud. See tähendab, et kui olete e-posti malli loonud, saadetakse see automaatselt, kui sündmuse tingimused on täidetud (näiteks kui klient klõpsab unustatud parooli nupul). See säästab palju aega, vabastades Teid käelistest ülesannetest ja kohustustest. Näiteks ei pea Te muretsema järelmeilide või parooli lähtestamise linkide käsitsi saatmise pärast.
Ei vaja kodeerimisoskust
E-posti mallid on väga algajasõbralikud. Nende loomiseks ei pea Teil olema kodeerimiskogemust ega disainiteadmisi. Meie WYSIWYG-redaktor hõlbustab e-posti mallide nullist kujundamist. Luues oma mallid LiveAgenti piletisüsteemi tarkvaras, tagate kogu oma meilisuhtlusele ühtse välimuse ja tunde.

Säästab raha
Kui vabastate oma agendid käsitsi korduvatest ülesannetest, mida saab hõlpsalt automatiseerida, säästate raha. Selle asemel peaks Teie agentide peamine eesmärk olema kliendirahulolu suurendamine , luues unustamatuid kogemusi– vastates päringutele kiiresti, professionaalselt, teadlikult ning isikupärastatud moel. Meilimallide loomine aitab Teil ja Teie agentidel just seda samust teha, et nad saaksid keskenduda olulisele – kliendisuhete arendamisele.
Teadmusbaasi ressursid
Kas soovite lisateavet kohandatavate e-posti mallide kohta? Vaadake meie teadmistebaasi artiklite kogumit või meie spetsiaalselt igaks sündmuseks kureeritud e-posti malle.
- E-posti mallid
- E-posti mallide seadistamine
- Kuidas LiveAgentis e-posti malle luua
- Parooli lähtestamise e-posti mallid (Kopeeri ja Kleebi)
- Klienditeeninduse mallid – Parimad tavad (+Näited)
- Kliendiportaali e-posti mallid (tasuta)
- E-posti mallid
- Kuidas määrata parooli nõudmisi
Valmis e-posti malle looma?
Säästke aega, luues meie WYSIWYG-redaktoriga kaunilt vormindatud e-posti malle. Proovige juba täna luua oma e-posti malle kasutades meie tasuta kõikehõlmavat 14-päevast prooviversiooni. Krediitkaarti ei nõuta.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.