Vaadake, mis on klientide jaoks kõige populaarsem viis teiega ühendust võtta. LiveAgent pakub üksikasjalikku teavet iga suhtluskanali kohta: e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kontaktivormid, tagasisidevormid, Facebooki sõnumid, säutsud… Unustage välised jälgimisrakendused. Kõik on sisseehitatud!
Individuaalseid kirjeid saab sortida osakonna, agendi, siltide ja kuupäeva järgi. Kanalite aruandeid saab eksportida CSV-faili.

Kanali aruande kuvamisvalikud (veerud):
- Kanal
- Vastused
- Uue vastuse keskm. aeg
- Avatud vastuse keskm. aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõnemintuid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestluse vastuvõtmise keskm. aeg
- Vestluse keskm. aeg
- Hindamata
- Hindamata %
- Auhinnad
- Auhindade %
- Etteheited
- Etteheidete %
- Sissetulevad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
- Loodud piletid
- Lahendatud piletid
Kanali aruanne võib teie andmeid näidata järgmist tüüpi diagrammides:




Kasutage kanalite aruandeid koos API-ga
Kasutage LiveAgent REST API-t, et kutsuda väärtusi kanalite aruannetest.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Avastage LiveAgenti laialdane raporteerimisvõimekus, mis hõlmab analüütika ülevaateid, soorituse ja agendi raporteid ning palju muud. Kõik raportid on saadaval eksportimiseks CSV failidena, mis aitavad teie klienditoe teenust täiustada. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge meie rahulolevate klientide kogukonnaga juba täna!
Avastage LiveAgenti organisatsiooni plaan, mis pakub kõike alates prioriteetsest toetusest ja spetsiaalsest kontohaldurist kuni kohandatud arveldamiseni. Nautige 7 või 30-päevast tasuta prooviperioodi, lepinguvaba kasutamist ja säästke kuni 20% aastamaksedega. Liituge rahulolevate klientide ridadega ja täiustage oma ettevõtte klienditeenindust juba täna!




