Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie veebimajutuse ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara veebimajtuuse sektorile

Täiendage oma digitaalse maailma kohalolekut LiveAgentiga ja pakkuge tipptasemel klienditeenindust.

Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku eneseabiportaali, mis on saadaval 24/7 aastaringselt.

Hoidke oma kliendi andmed kaitstud kaasaegsete turvameetmetega, sealhulgas HTTPS-krüptimine, DDoS-i leevendamine ja palju muud.

Meelitage uusi kliente ja suurendage klientide eluaegset väärtust, pakkudes unustamatuid kogemusi, mis loovad positiivse suusõnalise teabe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Olge alati võrgus ja saadaval

Veebimajutus ja serverite hooldus, nagu Teie kliendidki, nõuab palju tähelepanu ja keskendumist. Üks ja lühike viga võib põhjustada palju probleeme infrastruktuuri ja Teie edu jaoks. Informeerige oma klienti kohe reaalajas vestlusega ja pakkuge talle nende vajadustele vastavat lahendust.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Vähendage tugiteenuse mahtu

Küsimused, taotlused, probleemid, päringud… Teie klientidel on igasuguseid muresid, mis tuleb lahendada. Looge oma kliendiportaal, mis on seotud teadmusbaasi ja KKK-dega ning andke oma kliendile võimalus iseseisvalt vastuseid otsida. Teie tugiagendid saavad nüüd keskenduda erinevatele aspektidele ja pakkuda isiklikumat abi.

Ühendage mitmed kanalid

Purustage kõikide kanalite piirid, mida Teie klient kasutab Teiega ühenduse võtmiseks. Alustage probleemi lahendamist tööajal reaalajas vestluse kaudu, jätkake piletis õhtutel ja lõpetage päring järgmisel päeval kõne kaudu. Kõik samast kohast – kena ja korralik. Vaadake, kuidas Teie tulud kasvavad.

combine multiple channels - illustration

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on klienditoe lahendus veebimajutuse ettevõttele?

Veebimajutuse ettevõtte kasutajatoe tarkvara on põhimõtteliselt tarkvara tõhusaks klienditeeninduseks. Tarkvara pakub erinevaid hinnakavasid, et rahuldada klientide erinevaid vajadusi. Näiteks kui Teil on tohutu kliendibaas, näiteks veebimajutusettevõte, võite vajada täisfunktsionaalset kasutajatoe tarkvara - nii saate pakkuda parimat kliendikogemust.

Miks peaks veebimajutusettevõttel olema kasutajatoe tarkvara?

Klienditeenindus võib Teie ettevõtte rikkuda või edukaks teha. Seega on oluline, et igal platvormil oleks tõhus tugi. LiveAgent on mitmekanaliline lahendus Teie klienditoele. Niisiis, see võimaldab Teil käsitleda kõiki kliendipäringuid ühelt juhtpaneelilt ilma täiendavaid töötajaid palkamata.

Kuidas saab teie veebimajutusettevõte LiveAgentist kasu saada?

Eelised hõlmavad paremat tulu, kliendikogemust ja klientide rahulolu. Lisaks säästab see aega, raha ja vähendab klientide kadumise määra.

Related Articles to Veebimajutus
LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

LiveAgent on mitmekülgne klienditeenindustarkvara, mis parandab ettevõtete tuge. Vaadake seda arvustust ja uurige, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonid võivad teile kasulikud olla.

Reviews - Konekeskuse Tarkvara Arvustused - Liveagent 6

LiveAgent on mitmekülgne klienditeenindustarkvara, mis parandab ettevõtete tuge. Vaadake seda arvustust ja uurige, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonid võivad teile kasulikud olla.

Konversioone toova müügikõne tegemine on keeruline. Meie müügikõnede kontrollnimekiri teeb selle võimalikuks. Täitke see ja sõlmige oma tehing juba täna.

Müügikõne kontrollnimekiri

Müügikõned võivad olla nelja erinevat tüüpi, nagu tutvustus-, tooteesitluse-, hinna vastulause- ja sulgemiskõne. Kontrollnimekirja läbivaatamine enne iga kõnet võib aidata jälgida edusamme. Iga müügikõne eesmärk peaks olema suhete loomine, vajaduste väljaselgitamine ning sobivuse kindlakstegemine. Ettevalmistus uute klientide müügikõnedeks hõlmab uurimist, harjutamist ja vastuste ettevalmistamist küsimustele.

Soovite paremat kõnetuge? Proovige LiveAgent'it, mis pakub palju enamat kui lihtsalt telefonikõned. Tutvuge LiveAgent'i kasutajatoe eeliste ja põhifunktsioonidega.

Otsite alternatiivi LiveCall'ile?

LiveAgent pakub erinevate platvormide integratsiooni (Twitter, Instagram, Viber), teadmusbaasi, kliendidiskussioonifoorumit, automatiseerimist ja reegleid, API funktsioone, IVR funktsioone, videokõnesid ning piiramatut ajalugu ja veebilehtede funktsiooni. LiveCall ei paku neid funktsioone.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite alternatiivi Helpshiftile?

LiveAgent on klientidega suhtlemiseks suurepärane vahend, mille kasutajad on rahul nii selle lihtsuse, funktsionaalsuse kui ka hinna poolest. Kliendid kiidavad LiveAgent'i kiiret ja professionaalset klienditeenindust ning tõhusust probleemide lahendamisel. LiveAgent aitab kaasa müügi suurendamisele ja kliendirahulolu tõstmisele erinevatel online-äridel.

LiveAgent on suurepärane Tidio alternatiiv, millel on ülimalt kiire mitme kanaliga sedelisüsteem ja õiglane hind.

Fed up with your help desk software?

LiveAgent on üks kõige enam hinnatud ja arvustatud kasutajatoe lahendusi turul, mis teenindab üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtte. LiveAgenti kasutamine võimaldab kasvatada tulu, parandada rahulolu, suurendada kliendi väärtust ning muuta ärilised eesmärgid reaalsuseks. Lisaks pakub LiveAgent revolutsioonilist tarkvara ja kiireid vastuseid klientidele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo