Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.
Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.
Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku eneseabiportaali, mis on saadaval 24/7 aastaringselt.
Hoidke oma kliendi andmed kaitstud kaasaegsete turvameetmetega, sealhulgas HTTPS-krüptimine, DDoS-i leevendamine ja palju muud.
Meelitage uusi kliente ja suurendage klientide eluaegset väärtust, pakkudes unustamatuid kogemusi, mis loovad positiivse suusõnalise teabe.
Veebimajutus ja serverite hooldus, nagu Teie kliendidki, nõuab palju tähelepanu ja keskendumist. Üks ja lühike viga võib põhjustada palju probleeme infrastruktuuri ja Teie edu jaoks. Informeerige oma klienti kohe reaalajas vestlusega ja pakkuge talle nende vajadustele vastavat lahendust.
Küsimused, taotlused, probleemid, päringud… Teie klientidel on igasuguseid muresid, mis tuleb lahendada. Looge oma kliendiportaal, mis on seotud teadmusbaasi ja KKK-dega ning andke oma kliendile võimalus iseseisvalt vastuseid otsida. Teie tugiagendid saavad nüüd keskenduda erinevatele aspektidele ja pakkuda isiklikumat abi.
Purustage kõikide kanalite piirid, mida Teie klient kasutab Teiega ühenduse võtmiseks. Alustage probleemi lahendamist tööajal reaalajas vestluse kaudu, jätkake piletis õhtutel ja lõpetage päring järgmisel päeval kõne kaudu. Kõik samast kohast – kena ja korralik. Vaadake, kuidas Teie tulud kasvavad.
Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.
Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Veebimajutuse ettevõtte kasutajatoe tarkvara on põhimõtteliselt tarkvara tõhusaks klienditeeninduseks. Tarkvara pakub erinevaid hinnakavasid, et rahuldada klientide erinevaid vajadusi. Näiteks kui Teil on tohutu kliendibaas, näiteks veebimajutusettevõte, võite vajada täisfunktsionaalset kasutajatoe tarkvara - nii saate pakkuda parimat kliendikogemust.
Klienditeenindus võib Teie ettevõtte rikkuda või edukaks teha. Seega on oluline, et igal platvormil oleks tõhus tugi. LiveAgent on mitmekanaliline lahendus Teie klienditoele. Niisiis, see võimaldab Teil käsitleda kõiki kliendipäringuid ühelt juhtpaneelilt ilma täiendavaid töötajaid palkamata.
Eelised hõlmavad paremat tulu, kliendikogemust ja klientide rahulolu. Lisaks säästab see aega, raha ja vähendab klientide kadumise määra.
Saage esimesena oma postkasti eksklusiivseid pakkumisi ja värskemaid uudiseid meie toodete ja teenuste kohta.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel