Tasuta Prooviperiood
Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie veebimajutuse ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara veebimajtuuse sektorile

Täiendage oma digitaalse maailma kohalolekut LiveAgentiga ja pakkuge tipptasemel klienditeenindust.

Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku eneseabiportaali, mis on saadaval 24/7 aastaringselt.

Hoidke oma kliendi andmed kaitstud kaasaegsete turvameetmetega, sealhulgas HTTPS-krüptimine, DDoS-i leevendamine ja palju muud.

Meelitage uusi kliente ja suurendage klientide eluaegset väärtust, pakkudes unustamatuid kogemusi, mis loovad positiivse suusõnalise teabe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Olge alati võrgus ja saadaval

Veebimajutus ja serverite hooldus, nagu Teie kliendidki, nõuab palju tähelepanu ja keskendumist. Üks ja lühike viga võib põhjustada palju probleeme infrastruktuuri ja Teie edu jaoks. Informeerige oma klienti kohe reaalajas vestlusega ja pakkuge talle nende vajadustele vastavat lahendust.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Vähendage tugiteenuse mahtu

Küsimused, taotlused, probleemid, päringud… Teie klientidel on igasuguseid muresid, mis tuleb lahendada. Looge oma kliendiportaal, mis on seotud teadmusbaasi ja KKK-dega ning andke oma kliendile võimalus iseseisvalt vastuseid otsida. Teie tugiagendid saavad nüüd keskenduda erinevatele aspektidele ja pakkuda isiklikumat abi.

Ühendage mitmed kanalid

Purustage kõikide kanalite piirid, mida Teie klient kasutab Teiega ühenduse võtmiseks. Alustage probleemi lahendamist tööajal reaalajas vestluse kaudu, jätkake piletis õhtutel ja lõpetage päring järgmisel päeval kõne kaudu. Kõik samast kohast – kena ja korralik. Vaadake, kuidas Teie tulud kasvavad.

combine multiple channels - illustration

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on klienditoe lahendus veebimajutuse ettevõttele?

Veebimajutuse ettevõtte kasutajatoe tarkvara on põhimõtteliselt tarkvara tõhusaks klienditeeninduseks. Tarkvara pakub erinevaid hinnakavasid, et rahuldada klientide erinevaid vajadusi. Näiteks kui Teil on tohutu kliendibaas, näiteks veebimajutusettevõte, võite vajada täisfunktsionaalset kasutajatoe tarkvara - nii saate pakkuda parimat kliendikogemust.

Miks peaks veebimajutusettevõttel olema kasutajatoe tarkvara?

Klienditeenindus võib Teie ettevõtte rikkuda või edukaks teha. Seega on oluline, et igal platvormil oleks tõhus tugi. LiveAgent on mitmekanaliline lahendus Teie klienditoele. Niisiis, see võimaldab Teil käsitleda kõiki kliendipäringuid ühelt juhtpaneelilt ilma täiendavaid töötajaid palkamata.

Kuidas saab teie veebimajutusettevõte LiveAgentist kasu saada?

Eelised hõlmavad paremat tulu, kliendikogemust ja klientide rahulolu. Lisaks säästab see aega, raha ja vähendab klientide kadumise määra.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo