Kaubamärgi mainimise e-posti mallid - kuidas kasutada ettevõtte positiivseid viiteid e-kirjades, kuidas lisada lingid veebisaitidele ning milliseid e-kirjade malle kasutada
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kui Teie ettevõttest räägitakse positiivselt ja seda mainib mõni mainekas välisallikas, näiteks tööstusmeedia allikas või ekspert, võite selle üle uhke olla. Seda tüüpi meedia tähelepanu näitab tavaliselt Teie äri õitsengut ja Teie algatuste tunnustamist ärimaailmas. Seda tüüpi äratundmine aitab Teil suurendada bränditeadlikkust ja positsioneerida Teid oma sektori liidrina potentsiaalsete klientide ja tellijate silmis.
Võite kasutada ka mainimisi, et luua usaldust olemasolevate klientide või kasutajate vastu. Kuid selleks, et oma ettevõtte positiivseid viiteid ära kasutada, peate neist kõigepealt maailmale rääkima. Üks parimaid viise, kuidas oma kliente oma kaubamärgi uuest mainimisest teavitada, on e-kirja saatmine, mis teavitab neid ja võimaldab seda konkreetset sisu lugeda.
Mõnikord võib juhtuda, et mõnda Teie toodet või teenust arutatakse välises artiklis, kuid Teie veebisaidi link puudub või ankrutekst pole sobilik. See vähendab Teie kaubamärgi mainimise mõju, kuna saate vähem liiklust kui siis, kui link oleks õige. Sellisel juhul peaksite lahkelt paluma avaldajal värskendada oma mainimist Teie soovitatud asjadele.
On mitmeid erinevaid, kuid tihedalt seotud uue kaubamärgi mainimise e-kirju. Sõltuvalt asjaoludest peate võibolla saatma ainult ühe või isegi kõik. Nende eesmärk on:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Teie kaubamärgi mainimine täiesti sõltumatult organisatsioonilt ei anna Teile õigust tsitaati kasutada ainult seetõttu, et see viitab Teie ettevõtte nimele. See on tegelikult hea, sest erapooletu ja positiivne ülevaade Teie brändist usaldusväärsest allikast aitab suurendada lojaalsust ja usaldust nii uute kui ka olemasolevate klientidega. Seetõttu ei saa Te ilma loata oma kaubamärki mainivat teksti e-kirja lisada. Siiski on hea mõte teavitada kasutajaid mainimisest lingiga, kust nad saavad lugeda Teie ettevõtet mainivat sisu.
Kui välistel veebisaitidel või blogidel on lingid Teie veebisaidile, aitavad need sellele liiklust suunata. Need niinimetatud tagasilingid aitavad tõsta Teie brändi profiili ja suurendada tuntust vaatajaskonnaga, mis erineb Teie olemasolevast kasutajaskonnast. Tagasilinkid aitavad parandada ka otsingumootori optimeerimist (SEO), mis võib aidata Teie veebisaiti otsingumootori tulemustes (SERP) kõrgemal kuvada sellistel platvormidel nagu Google.
Seega, kui väline allikas mainib Teie brändi, kuid ei sisalda Teie veebisaidile tagasilinki, võtke ühendust kirjastajaga ja paluge lahkelt, et nad uuendaksid teksti, et see sisaldaks Teie valitud lehele suunavaid ankruid. Oleme lisanud e-posti malli, mis aitab Teil seda teha.
Kui loete teksti, mis avaldatakse väljastpoolt ja arvate, et see on Teie brändi jaoks asjakohane, võite saata autorile või omanikule e-kirja, kas ta kaaluks Teie veebisaidile tagasilingi lisamist. Kui proovite hankida tagasilinki konkreetselt, kõrgelt hinnatud ja autoriteetselt saidilt, võite isegi saata ettevõttele e-kirja, pakkudes nende veebisaidilt leitud katkiste linkide parandamist, ning soovitada neil kasutada asendus-URL-i, mis ühtlasi ka Teie brändi mainib.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
LiveAgent: Piletisüsteemi tarkvara demo
Andmete migreerimine, kliendiarvustused ja partnerlus on osa ettevõtte LiveAgent funktsioonidest. Lihtsa kasutajaliidesega on see mugav klientideeninduse tarkvara.
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub mitmesugust suhtlusvormide lahendusi, sealhulgas e-post, live chat, sotsiaalmeedia ja palju muud.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel