Kaubamärgi mainimise e-posti mallid aitavad ettevõtetel teavitada kliente positiivsetest välisviidetest, suurendada liiklust ja bränditeadlikkust. Mallid hõlmavad klientide teavitamist, tagasilingi taotlemist ja ankurteksti muutmist.
Kui teie ettevõttest räägitakse positiivselt ja seda mainib mõni mainekas välisallikas, näiteks tööstusmeedia allikas või ekspert, võite selle üle uhke olla. Seda tüüpi meedia tähelepanu näitab tavaliselt Teie äri õitsengut ja Teie algatuste tunnustamist ärimaailmas. Seda tüüpi äratundmine aitab Teil suurendada bränditeadlikkust ja positsioneerida Teid oma sektori liidrina potentsiaalsete klientide ja tellijate silmis.
Seda tüüpi sõnum on üks teadaannete näidetest, mida peate valdama. Võite kasutada ka mainimisi, et luua usaldust olemasolevate klientide või kasutajate vastu. Kuid selleks, et oma ettevõtte positiivseid viiteid ära kasutada, peate neist kõigepealt maailmale rääkima. Üks parimaid viise, kuidas oma kliente oma kaubamärgi uuest mainimisest teavitada, on e-kirja saatmine, mis teavitab neid ja võimaldab seda konkreetset sisu lugeda.
Samuti võib juhtuda, et mõnda teie toodet või teenust käsitletakse välises artiklis, kuid teie veebisaidi link on vale või puudub või ankurtekst pole sobilik. See vähendab teie kaubamärgi mainimise mõju, kuna saate vähem liiklust kui siis, kui link oleks korrektne. Sel juhul peaksite paluma väljaandjal viidata sellele, mida te soovitate.
On mitmeid erinevaid, kuid tihedalt seotud uue kaubamärgi mainimise e-kirju. Sõltuvalt asjaoludest peate võibolla saatma ainult ühe või isegi kõik. Nende eesmärk on:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Uudiskirja tellimise e-posti mallid
Kasutage meie köitvaid uudiskirja tellimise e-posti malle, et jätta oma uudiskirja tellijatele hea esmamulje.
Blogi uue postituse e-posti mallid
Hoiatage oma lugejaid oma veebisaidi uue sisu kohta meie blogi uute postituste mallidega. Tehke need interaktiivsed või lihtsad, see on Teie otsustada!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team