Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kaubamärgi mainimise e-posti mallid

Kaubamärgi mainimise e-posti mallid

Kui Teie ettevõttest räägitakse positiivselt ja seda mainib mõni mainekas välisallikas, näiteks tööstusmeedia allikas või ekspert, võite selle üle uhke olla. Seda tüüpi meedia tähelepanu näitab tavaliselt Teie äri õitsengut ja Teie algatuste tunnustamist ärimaailmas. Seda tüüpi äratundmine aitab Teil suurendada bränditeadlikkust ja positsioneerida Teid oma sektori liidrina potentsiaalsete klientide ja tellijate silmis.

Võite kasutada ka mainimisi, et luua usaldust olemasolevate klientide või kasutajate vastu. Kuid selleks, et oma ettevõtte positiivseid viiteid ära kasutada, peate neist kõigepealt maailmale rääkima. Üks parimaid viise, kuidas oma kliente oma kaubamärgi uuest mainimisest teavitada, on e-kirja saatmine, mis teavitab neid ja võimaldab seda konkreetset sisu lugeda.

Mõnikord võib juhtuda, et mõnda Teie toodet või teenust arutatakse välises artiklis, kuid Teie veebisaidi link puudub või ankrutekst pole sobilik. See vähendab Teie kaubamärgi mainimise mõju, kuna saate vähem liiklust kui siis, kui link oleks õige. Sellisel juhul peaksite lahkelt paluma avaldajal värskendada oma mainimist Teie soovitatud asjadele.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle LiveAgentis

Erinevat tüüpi kaubamärgi mainimise e-kirjad

On mitmeid erinevaid, kuid tihedalt seotud uue kaubamärgi mainimise e-kirju. Sõltuvalt asjaoludest peate võibolla saatma ainult ühe või isegi kõik. Nende eesmärk on:

  • Klientide teavitamine Teie brändi mainimisest – usalduse suurendamiseks levitage head arvustust oma autoriteetsest allikast
  • Tagasilingi taotlemine Teid mainivalt veebisaidi organisatsioonilt – tänage välist allikat nime mainimise eest, kuid paluge võimalust suunata lugejad tagasilingi abil Teie lehele
  • Soovitusliku viite või ankruteksti muutmise soovitamine – määrake konkreetne leht, kuhu kasutajad suunatakse, või soovitage mainimisel asjakohasemat sõnastust

Uue brändi mainimise e-kirja teemaread

  • Vaadake meie mainimist [välise väljaandja nimi] uues [artiklis/ajaveebi postituses/muus sisus]
  • Loe [teema] teema kohta rohkem meie partneri saidilt
  • Kas saaksite [pealkirja] lisada tagasilingi [ettevõttele]?
  • Aitäh mainimise eest! Siin on link, mille saate lisada…
  • Ankruteksti muutmise taotlus meid mainivas [pealkiri] artikkel
  • Kas saaksite oma tagasilinki värskendada aadressile [ettevõtte nimi]?

Uue kaubamärgi mainimise e-kirja mallid

Uue kaubamärgi mainimise e-kirja mall 1 – teavitage kliente viitavast sisust

Korduma kippuvad küsimused

Kas ma saan lisada brändi mainimist sisaldava sisu e-kirja?

Teie kaubamärgi mainimine täiesti sõltumatult organisatsioonilt ei anna Teile õigust tsitaati kasutada ainult seetõttu, et see viitab Teie ettevõtte nimele. See on tegelikult hea, sest erapooletu ja positiivne ülevaade Teie brändist usaldusväärsest allikast aitab suurendada lojaalsust ja usaldust nii uute kui ka olemasolevate klientidega. Seetõttu ei saa Te ilma loata oma kaubamärki mainivat teksti e-kirja lisada. Siiski on hea mõte teavitada kasutajaid mainimisest lingiga, kust nad saavad lugeda Teie ettevõtet mainivat sisu.

Kui välistel veebisaitidel või blogidel on lingid Teie veebisaidile, aitavad need sellele liiklust suunata. Need niinimetatud tagasilingid aitavad tõsta Teie brändi profiili ja suurendada tuntust vaatajaskonnaga, mis erineb Teie olemasolevast kasutajaskonnast. Tagasilinkid aitavad parandada ka otsingumootori optimeerimist (SEO), mis võib aidata Teie veebisaiti otsingumootori tulemustes (SERP) kõrgemal kuvada sellistel platvormidel nagu Google.

Seega, kui väline allikas mainib Teie brändi, kuid ei sisalda Teie veebisaidile tagasilinki, võtke ühendust kirjastajaga ja paluge lahkelt, et nad uuendaksid teksti, et see sisaldaks Teie valitud lehele suunavaid ankruid. Oleme lisanud e-posti malli, mis aitab Teil seda teha.

Mis siis, kui leian välise sisu, mis võiks või peaks mainima minu brändi?

Kui loete teksti, mis avaldatakse väljastpoolt ja arvate, et see on Teie brändi jaoks asjakohane, võite saata autorile või omanikule e-kirja, kas ta kaaluks Teie veebisaidile tagasilingi lisamist. Kui proovite hankida tagasilinki konkreetselt, kõrgelt hinnatud ja autoriteetselt saidilt, võite isegi saata ettevõttele e-kirja, pakkudes nende veebisaidilt leitud katkiste linkide parandamist, ning soovitada neil kasutada asendus-URL-i, mis ühtlasi ka Teie brändi mainib.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo