Kaubamärgi mainimise e-posti mallid - kuidas kasutada ettevõtte positiivseid viiteid e-kirjades, kuidas lisada lingid veebisaitidele ning milliseid e-kirjade malle kasutada
Kui teie ettevõttest räägitakse positiivselt ja seda mainib mõni mainekas välisallikas, näiteks tööstusmeedia allikas või ekspert, võite selle üle uhke olla. Seda tüüpi meedia tähelepanu näitab tavaliselt Teie äri õitsengut ja Teie algatuste tunnustamist ärimaailmas. Seda tüüpi äratundmine aitab Teil suurendada bränditeadlikkust ja positsioneerida Teid oma sektori liidrina potentsiaalsete klientide ja tellijate silmis.
Seda tüüpi sõnum on üks teadaannete näidetest, mida peate valdama. Võite kasutada ka mainimisi, et luua usaldust olemasolevate klientide või kasutajate vastu. Kuid selleks, et oma ettevõtte positiivseid viiteid ära kasutada, peate neist kõigepealt maailmale rääkima. Üks parimaid viise, kuidas oma kliente oma kaubamärgi uuest mainimisest teavitada, on e-kirja saatmine, mis teavitab neid ja võimaldab seda konkreetset sisu lugeda.
Samuti võib juhtuda, et mõnda teie toodet või teenust käsitletakse välises artiklis, kuid teie veebisaidi link on vale või puudub või ankurtekst pole sobilik. See vähendab teie kaubamärgi mainimise mõju, kuna saate vähem liiklust kui siis, kui link oleks korrektne. Sel juhul peaksite paluma väljaandjal viidata sellele, mida te soovitate.
On mitmeid erinevaid, kuid tihedalt seotud uue kaubamärgi mainimise e-kirju. Sõltuvalt asjaoludest peate võibolla saatma ainult ühe või isegi kõik. Nende eesmärk on:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid
Ülesmüügi ja ristmüügi tehnikad aitavad suurendada müüki. E-kirjades kasutatakse neid strateegiaid klientide meelitamiseks uute toodete ja teenuste proovimiseks. Antud lehel pakutakse erinevaid e-posti mallinäiteid ja nõuandeid nende isikupärastamiseks vastavalt kliendibaasile.
Müügiedenduskampaaniate disain, sagedus ja loovus mõjutavad nende edukust. E-kirjad on olulised ja peaksid sisaldama kujundusi, kirjeldavat keelt ja pilte ning kampaaniad võivad kesta mitu päeva ja jagada mitme e-kirja vahel. E-kirjade turundus on kõrgeima ROI-ga kanal, mida kasutab ülemaailmselt 30% turundajatest. Lisaks tuleks kaaluda ka teisi võimalusi nagu sotsiaalmeedia ja SEM. LiveAgent on hea lahendus klientiteeninduseks ja klienditoe tarkvara aitab suurendada rahulolu ja propageerimist.
E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Külma e-posti turundus on tõhus viis müügivihjete saamiseks. Artiklis tutvustatakse parimaid tavaid, teemaridade loendit ja e-kirjade automatiseerimist müügi ja kliendisuhete haldamiseks. E-kirjad on turunduskanalina endiselt olulised, aidates luua suhteid ja lojaalsust klientidega.
Kliendiportaali reklaamimiseks on tõhusaks viisiks kutse e-kirja saatmine, milles tuleks loetleda liitumise eeliseid ja lisada üleskutse. Kutse meil peaks olema atraktiivne ning HTML-meilimalli kasutamine on soovitatav. On oluline jälgida vastuvõtjate reaktsioone ning vajadusel mitte saatmist jätkata. Kutse meili võib saata mõne päeva pärast, kui klient on hakanud toodet/teenust kasutama. Kliendiportaaliga liitumine võimaldab klientidel kasutada toote/teenuse kõiki võimalusi ning see tasub reklaamimisel pingutada.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.