Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Suurendage LiveAgenti abil kaasamist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Suurendage LiveAgenti abil kaasamist

Teie kliente pommitatakse valikutega. Iga päev otsustavad nad, kust kohvi, lõunasööki või toidukaupa osta. Mis puutub veebipoodidesse, siis pole see teisiti. Veebis on tuhandeid poode, mis pakuvad identseid või sarnaseid tooteid erineva hinnaga. Kuidas siis tarbijad otsustavad, kellelt osta? Mis eristab edukaid ettevõtteid?

Lisaks toote hinnale ja kvaliteedile pööravad kliendid tähelepanu ettevõtete pakutavale kliendikogemusele. Kas see oli kaasahaarav ja isikupärastatud? Kas see jätab neile positiivse tunde?

Kliendid tahavad olla kaasatud ja on isegi parema ostukogemuse eest valmis rohkem maksma. Niisiis kuidas suurendada klientide kaasamist? Millised strateegiad annavad teile konkurentsieelise? Lugege edasi, et teada saada.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of customer engagement

Mis on klientide kaasamine?

Klientide kaasamine on seotud Teie brändi ja klientide vahelise suhtlemisega. Põhimõtteliselt on klientide kaasamine see eriline asi, mida Teie bränd teeb klientide tagasi toomiseks.

Kuidas arvutada kaasamist

Kaasamise arvutamiseks on mitmeid erinevaid viise. Kõige olulisemad mõõdikud, mida tuleb mõõta, on külaliste ostusooritamise määrad, ostude sagedus, keskmine tellimuse väärtus ja kordusostumäär: 

Money bag coin dollarsKeskmise ostu väärtus

Growing trend moneyOstude sagedus

Dollar bill Külaliste ostusooritamise määrad

Repeat purchase rate heart Kordusostumäär

How to calculate customer engagement

Klientide kaasamise skoori arvutamine

Külaliste ostusooritamise määr on klientide arv, kes sooritavad ostu ilma kontot tegemata. Külastajate ostusooritamise määrad on olulised, kuna konto loonud klientidel on suurem võimalus korduvaid oste teha.

 

Kalkulatsioon: külaliste tehtud ostud/kogu ostude arvuga.

See näitaja on oluline, sest kui teate, kui kaua kulub tavalisel kliendil uue ostu sooritamiseks, saate paremini aru, kui aktiivne ta on.

 

Arvutamine: tellimuste arv viimase 365 päeva jooksul/unikaalsete klientide arv viimase 365 päeva jooksul.

See number näitab, kui palju keskmine klient kulutab ühe ostu kohta Teilt ostes. Üldiselt kulutavad korduvkliendid umbes 7 korda rohkem kui nende ühekordse ostu vastandid, muutes selle oluliseks mõõdikuks.

 

Arvutamine: viimase 365 päeva kogutulu/viimase 365 päeva tellimuste arv.

Teie kordusostumäär annab Teile selgema ülevaate kogu Teie säilitusstrateegia tõhususest, kuna see näitab, kui palju kliente on piisavalt kaasatud, et sooritada rohkem kui ühe ostu Teie poest

 

Arvutamine: rohkem kui korra ostnud klientide arv/kogu klientide summa.

Keskenduge kliendi kogemusele

42% tarbijatest ütlesid, et maksavad sõbraliku ja vastutuleliku kogemuse eest rohkem ning 52% maksavad rohkem kiire ja tõhusa kliendikogemuse eest.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Isikupärastage sisu ja sõnumside

80% tarbijatest ostavad suurema tõenäosusega brändi, mis pakub isikupärastatud kogemusi.

Looge kasulikku ja väärtuslikku sisu

48% nutitelefoni kasutajatest ostavad tõenäolisemalt ettevõtetelt, kelle mobiilisaidid pakuvad õpetlikku videosisu.

Create useful content

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest kasutajatoe lahendustest.

badges

Kuidas saab LiveAgent parandada klientide kaasamist?

Group 370 icon

Pakkuge mitmekanalilist tuge

Pakkuge LiveAgentiga mitmekanalilist tuge. Edastage kõik oma kliendipäringud ühte juhtpaneeli ja vastake neile ilma vaevata.

Sport icon

Isikupärastatud teenus reaalajas

Säästke aega automaatika abil ja keskenduge olulisele– isikupärastage oma klientide üldist kogemust.

1.st place icon

Pakkuge mitmeid iseteenindusvõimalusi

Seadistage oma kasutajatele ööpäevaringne tugi pakkudes väliseid teadmistebaase. Täitke need KKK-de, videote, juhendmaterjalide jms abil.

Call center that is part of help desk software

Isikupärastamine ja kiirus kõigis tugikanalites

Kas soovite suurendada klientide kaasatust? Olge saadaval kõikjal, kus Teie kliendidki. Pakkuge tuge kõigil kasutatavatel platvormidel. Miks peaksid nad Teiega ühenduse võtmiseks rakendusi vahetama?

LiveAgentiga saate pakkuda laitmatut reaalajas tuge e-posti, telefoni, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi foorumite jms kaudu. Kõik ülalnimetatud suhtluskanalid on koondatud ühte ettevõtte postkasti, kust saate kõiki pileteid vaadata, hallata ja neile vastata.

Teie klientidele meeldib kõikides kanalites pakutav sujuv teeninduskogemus. Usaldage meid.

Suurendage klientide kaasamist hoolimise abil

Pange oma kliendid end erilisena tundma. Kutsuge neid nimepidi. Pidage meeles nende varasemaid küsimusi. Saatke neile isikupärastatud pakkumisi. LiveAgenti abil on see lihtne.

Meie sisseehitatud CRM-i abil on lihtne vaadata kogu olulist teavet oma klientide kohta reaalajas nendega vesteldes või helistades. Vaadake varasemaid oste, pileteid, kontaktandmeid ja kohandatud teavet, näiteks kingade suurust või geograafilist asukohta, et pakkuda võimalikult isikupärastatud teenust.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent ühendabsuurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Empower customers with self-service

võimaldage oma klientidele iseteenindust

Teie kliendid on tehnoloogiasõbralikud ja digitaalsed põliselanikud. Kui esitate neile oma saidil vajaliku teabe, saavad nad iseseisvalt vastata oma küsimustele Teie toodete või teenuste kohta.

Nii saate pakkuda ööpäevaringset tuge. Teie klientidel pole vaja Google’isse minna ja konkurentide saite avastada. Milleks oodata? Seadistage oma teadmistebaas ja muutke end paremaks nutika klientide kaasamise tarkvaraga juba täna!

Paluge tagasisidet, suurendage kaasatust

Saate oma klientidelt paluda oma kliendiportaali kaudu tagasisidet ja soovitusi. Uurige, mis neile meeldib, mis mitte ja mida nad tulevikus ootavad. Seda tüüpi orgaanilised uuringud on hindamatud ja aitavad Teil luua praktilisi teadmisi, mis suurendavad Teie klientide seotust.

Teie klientidele meeldib olla kuuldud, miks mitte anda neile platvorm?

Ask your customers for feedback

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

Enim arvustatud ja esimeseks hinnatud

LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele.

Eelistatud 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe? Asendamatu

Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine tõsine tehing. Proovige LiveAgenti juba täna 14-päevase tasuta prooviperioodiga. Krediitkaarti pole vaja! 

Ideaalne väikse ja keskmise suurusega ettevõtetele

$29/kuus

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses äridele ja suurkorporatsioonidele

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas suurendada kaasamist?

LiveAgent on võimas kasutajatoe tarkvara, mis aitab Teil ühelt liideselt tõhusalt ja efektiivselt käsitleda klientide päringuid mitmelt kanalilt. Lisaks integreerub see Teie veebisaidi ja sotsiaalsete võrgustikega. Nii saate meelitada uusi kliente, suurendada kaasatust ja parandada oma brändi tuntust.

Milliseid ärilisi eeliseid pakub LiveAgent peale suurema kaasamise?

LiveAgenti äritegevuse eelised hõlmavad suuremat klientide rahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja vähendatud klientide kadumise määra lisaks suurenenud kaasatusele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo