Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Suurendage LiveAgenti abil kaasamist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Suurendage LiveAgenti abil kaasamist

Teie kliente pommitatakse valikutega. Iga päev otsustavad nad, kust kohvi, lõunasööki või toidukaupa osta. Mis puutub veebipoodidesse, siis pole see teisiti. Veebis on tuhandeid poode, mis pakuvad identseid või sarnaseid tooteid erineva hinnaga. Kuidas siis tarbijad otsustavad, kellelt osta? Mis eristab edukaid ettevõtteid?

Lisaks toote hinnale ja kvaliteedile pööravad kliendid tähelepanu ettevõtete pakutavale kliendikogemusele. Kas see oli kaasahaarav ja isikupärastatud? Kas see jätab neile positiivse tunde?

Kliendid tahavad olla kaasatud ja on isegi parema ostukogemuse eest valmis rohkem maksma. Niisiis kuidas suurendada klientide kaasamist? Millised strateegiad annavad teile konkurentsieelise? Lugege edasi, et teada saada.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021
  • Best help desk software
Definition of customer engagement

Mis on klientide kaasamine?

Klientide kaasamine on seotud Teie brändi ja klientide vahelise suhtlemisega. Põhimõtteliselt on klientide kaasamine see eriline asi, mida Teie bränd teeb klientide tagasi toomiseks.

Kuidas arvutada kaasamist

Kaasamise arvutamiseks on mitmeid erinevaid viise. Kõige olulisemad mõõdikud, mida tuleb mõõta, on külaliste ostusooritamise määrad, ostude sagedus, keskmine tellimuse väärtus ja kordusostumäär: 

Money bag coin dollars Keskmise ostu väärtus

Growing trend money Ostude sagedus

Dollar bill Külaliste ostusooritamise määrad

Repeat purchase rate heart Kordusostumäär

How to calculate customer engagement

Klientide kaasamise skoori arvutamine

Guest checkout rates

Külaliste ostusooritamise määr on klientide arv, kes sooritavad ostu ilma kontot tegemata. Külastajate ostusooritamise määrad on olulised, kuna konto loonud klientidel on suurem võimalus korduvaid oste teha.

 

Kalkulatsioon: külaliste tehtud ostud/kogu ostude arvuga.

Purchase frequency

See näitaja on oluline, sest kui teate, kui kaua kulub tavalisel kliendil uue ostu sooritamiseks, saate paremini aru, kui aktiivne ta on.

 

Arvutamine: tellimuste arv viimase 365 päeva jooksul/unikaalsete klientide arv viimase 365 päeva jooksul.

Average order value

See number näitab, kui palju keskmine klient kulutab ühe ostu kohta Teilt ostes. Üldiselt kulutavad korduvkliendid umbes 7 korda rohkem kui nende ühekordse ostu vastandid, muutes selle oluliseks mõõdikuks.

 

Arvutamine: viimase 365 päeva kogutulu/viimase 365 päeva tellimuste arv.

Purchase repeat frequency

Teie kordusostumäär annab Teile selgema ülevaate kogu Teie säilitusstrateegia tõhususest, kuna see näitab, kui palju kliente on piisavalt kaasatud, et sooritada rohkem kui ühe ostu Teie poest

 

Arvutamine: rohkem kui korra ostnud klientide arv/kogu klientide summa.

Keskenduge kliendi kogemusele

42% tarbijatest ütlesid, et maksavad sõbraliku ja vastutuleliku kogemuse eest rohkem ning 52% maksavad rohkem kiire ja tõhusa kliendikogemuse eest.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Isikupärastage sisu ja sõnumside

80% tarbijatest ostavad suurema tõenäosusega brändi, mis pakub isikupärastatud kogemusi.

Looge kasulikku ja väärtuslikku sisu

48% nutitelefoni kasutajatest ostavad tõenäolisemalt ettevõtetelt, kelle mobiilisaidid pakuvad õpetlikku videosisu.

Create useful content

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest kasutajatoe lahendustest.

Kuidas saab LiveAgent parandada klientide kaasamist?

Pakkuge mitmekanalilist tuge

Pakkuge LiveAgentiga mitmekanalilist tuge. Edastage kõik oma kliendipäringud ühte juhtpaneeli ja vastake neile ilma vaevata.

Isikupärastatud teenus reaalajas

Säästke aega automaatika abil ja keskenduge olulisele– isikupärastage oma klientide üldist kogemust.

Pakkuge mitmeid iseteenindusvõimalusi

Seadistage oma kasutajatele ööpäevaringne tugi pakkudes väliseid teadmistebaase. Täitke need KKK-de, videote, juhendmaterjalide jms abil.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Isikupärastamine ja kiirus kõigis tugikanalites

Kas soovite suurendada klientide kaasatust? Olge saadaval kõikjal, kus Teie kliendidki. Pakkuge tuge kõigil kasutatavatel platvormidel. Miks peaksid nad Teiega ühenduse võtmiseks rakendusi vahetama?

LiveAgentiga saate pakkuda laitmatut reaalajas tuge e-posti, telefoni, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi foorumite jms kaudu. Kõik ülalnimetatud suhtluskanalid on koondatud ühte ettevõtte postkasti, kust saate kõiki pileteid vaadata, hallata ja neile vastata.

Teie klientidele meeldib kõikides kanalites pakutav sujuv teeninduskogemus. Usaldage meid.

Suurendage klientide kaasamist hoolimise abil

Pange oma kliendid end erilisena tundma. Kutsuge neid nimepidi. Pidage meeles nende varasemaid küsimusi. Saatke neile isikupärastatud pakkumisi. LiveAgenti abil on see lihtne.

Meie sisseehitatud CRM-i abil on lihtne vaadata kogu olulist teavet oma klientide kohta reaalajas nendega vesteldes või helistades. Vaadake varasemaid oste, pileteid, kontaktandmeid ja kohandatud teavet, näiteks kingade suurust või geograafilist asukohta, et pakkuda võimalikult isikupärastatud teenust.

Klientide ülevaadete lisateave
Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent ühendabsuurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo
Empower customers with self-service

võimaldage oma klientidele iseteenindust

Teie kliendid on tehnoloogiasõbralikud ja digitaalsed põliselanikud. Kui esitate neile oma saidil vajaliku teabe, saavad nad iseseisvalt vastata oma küsimustele Teie toodete või teenuste kohta.

Nii saate pakkuda ööpäevaringset tuge. Teie klientidel pole vaja Google’isse minna ja konkurentide saite avastada. Milleks oodata? Seadistage oma teadmistebaas ja muutke end paremaks nutika klientide kaasamise tarkvaraga juba täna!

Paluge tagasisidet, suurendage kaasatust

Saate oma klientidelt paluda oma kliendiportaali kaudu tagasisidet ja soovitusi. Uurige, mis neile meeldib, mis mitte ja mida nad tulevikus ootavad. Seda tüüpi orgaanilised uuringud on hindamatud ja aitavad Teil luua praktilisi teadmisi, mis suurendavad Teie klientide seotust.

Teie klientidele meeldib olla kuuldud, miks mitte anda neile platvorm?

Ask your customers for feedback

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esimeseks hinnatud

LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe? Asendamatu

Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine tõsine tehing. Proovige LiveAgenti juba täna 30-päevase tasuta prooviperioodiga. Krediitkaarti pole vaja! 

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Suurendage kaasamist
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x