Teie kliente pommitatakse valikutega. Iga päev otsustavad nad, kust kohvi, lõunasööki või toidukaupa osta. Mis puutub veebipoodidesse, siis pole see teisiti. Veebis on tuhandeid poode, mis pakuvad identseid või sarnaseid tooteid erineva hinnaga. Kuidas siis tarbijad otsustavad, kellelt osta? Mis eristab edukaid ettevõtteid?
Lisaks toote hinnale ja kvaliteedile pööravad kliendid tähelepanu ettevõtete pakutavale kliendikogemusele. Kas see oli kaasahaarav ja isikupärastatud? Kas see jätab neile positiivse tunde?
Kliendid tahavad olla kaasatud ja on isegi parema ostukogemuse eest valmis rohkem maksma. Niisiis kuidas suurendada klientide kaasamist? Millised strateegiad annavad teile konkurentsieelise? Lugege edasi, et teada saada.
Klientide kaasamine on seotud Teie brändi ja klientide vahelise suhtlemisega. Põhimõtteliselt on klientide kaasamine see eriline asi, mida Teie bränd teeb klientide tagasi toomiseks.
Kaasamise arvutamiseks on mitmeid erinevaid viise. Kõige olulisemad mõõdikud, mida tuleb mõõta, on külaliste ostusooritamise määrad, ostude sagedus, keskmine tellimuse väärtus ja kordusostumäär:
Keskmise ostu väärtus
Ostude sagedus
Külaliste ostusooritamise määrad
Kordusostumäär
Külaliste ostusooritamise määr on klientide arv, kes sooritavad ostu ilma kontot tegemata. Külastajate ostusooritamise määrad on olulised, kuna konto loonud klientidel on suurem võimalus korduvaid oste teha.
Kalkulatsioon: külaliste tehtud ostud/kogu ostude arvuga.
See näitaja on oluline, sest kui teate, kui kaua kulub tavalisel kliendil uue ostu sooritamiseks, saate paremini aru, kui aktiivne ta on.
Arvutamine: tellimuste arv viimase 365 päeva jooksul/unikaalsete klientide arv viimase 365 päeva jooksul.
See number näitab, kui palju keskmine klient kulutab ühe ostu kohta Teilt ostes. Üldiselt kulutavad korduvkliendid umbes 7 korda rohkem kui nende ühekordse ostu vastandid, muutes selle oluliseks mõõdikuks.
Arvutamine: viimase 365 päeva kogutulu/viimase 365 päeva tellimuste arv.
Teie kordusostumäär annab Teile selgema ülevaate kogu Teie säilitusstrateegia tõhususest, kuna see näitab, kui palju kliente on piisavalt kaasatud, et sooritada rohkem kui ühe ostu Teie poest
Arvutamine: rohkem kui korra ostnud klientide arv/kogu klientide summa.
42% tarbijatest ütlesid, et maksavad sõbraliku ja vastutuleliku kogemuse eest rohkem ning 52% maksavad rohkem kiire ja tõhusa kliendikogemuse eest.
80% tarbijatest ostavad suurema tõenäosusega brändi, mis pakub isikupärastatud kogemusi.
48% nutitelefoni kasutajatest ostavad tõenäolisemalt ettevõtetelt, kelle mobiilisaidid pakuvad õpetlikku videosisu.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest kasutajatoe lahendustest.
Pakkuge LiveAgentiga mitmekanalilist tuge. Edastage kõik oma kliendipäringud ühte juhtpaneeli ja vastake neile ilma vaevata.
Säästke aega automaatika abil ja keskenduge olulisele– isikupärastage oma klientide üldist kogemust.
Seadistage oma kasutajatele ööpäevaringne tugi pakkudes väliseid teadmistebaase. Täitke need KKK-de, videote, juhendmaterjalide jms abil.
Kas soovite suurendada klientide kaasatust? Olge saadaval kõikjal, kus Teie kliendidki. Pakkuge tuge kõigil kasutatavatel platvormidel. Miks peaksid nad Teiega ühenduse võtmiseks rakendusi vahetama?
LiveAgentiga saate pakkuda laitmatut reaalajas tuge e-posti, telefoni, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi foorumite jms kaudu. Kõik ülalnimetatud suhtluskanalid on koondatud ühte ettevõtte postkasti, kust saate kõiki pileteid vaadata, hallata ja neile vastata.
Teie klientidele meeldib kõikides kanalites pakutav sujuv teeninduskogemus. Usaldage meid.
Pange oma kliendid end erilisena tundma. Kutsuge neid nimepidi. Pidage meeles nende varasemaid küsimusi. Saatke neile isikupärastatud pakkumisi. LiveAgenti abil on see lihtne.
Meie sisseehitatud CRM-i abil on lihtne vaadata kogu olulist teavet oma klientide kohta reaalajas nendega vesteldes või helistades. Vaadake varasemaid oste, pileteid, kontaktandmeid ja kohandatud teavet, näiteks kingade suurust või geograafilist asukohta, et pakkuda võimalikult isikupärastatud teenust.
LiveAgent ühendabsuurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Teie kliendid on tehnoloogiasõbralikud ja digitaalsed põliselanikud. Kui esitate neile oma saidil vajaliku teabe, saavad nad iseseisvalt vastata oma küsimustele Teie toodete või teenuste kohta.
Nii saate pakkuda ööpäevaringset tuge. Teie klientidel pole vaja Google’isse minna ja konkurentide saite avastada. Milleks oodata? Seadistage oma teadmistebaas ja muutke end paremaks nutika klientide kaasamise tarkvaraga juba täna!
Saate oma klientidelt paluda oma kliendiportaali kaudu tagasisidet ja soovitusi. Uurige, mis neile meeldib, mis mitte ja mida nad tulevikus ootavad. Seda tüüpi orgaanilised uuringud on hindamatud ja aitavad Teil luua praktilisi teadmisi, mis suurendavad Teie klientide seotust.
Teie klientidele meeldib olla kuuldud, miks mitte anda neile platvorm?
Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine tõsine tehing. Proovige LiveAgenti juba täna 30-päevase tasuta prooviperioodiga. Krediitkaarti pole vaja!
Most Popular
Discover effective re-engagement email templates at LiveAgent to boost customer loyalty and prevent churn. These cost-effective strategies are perfect for reactivating inactive clients and enhancing brand commitment. Access free, ready-to-use templates and start your re-engagement campaigns today to retain more customers.
Top 20 kliendi näitajat, mida mõõta
Allpool on ülevaade klienditeeninduse ja toe näitajatest, mida saate oma ettevõttes jälgida. Tutvuge ülevaatega ja saage rohkem teada.
Tehke see teoks klientide kaasamise tarkvaraga.
LiveAgent parandab mitmekanalilise klientide kaasamise tarkvara abil klientide rahulolu. Heitke pilk LiveAgenti eelistele ja veenduge selles ise.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team