Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Lojaalsusprogrammi e-posti mallid

Lojaalsusprogrammi e-posti mallid

Kuigi klientide hankimine võib tunduda ettevõtete jaoks parem investeering, on arvukad uuringud tõestanud, et pikas perspektiivis võib uute klientide meelitamine Teie ettevõttele kuni 7 korda rohkem maksta kui olemasolevate klientide hoidmine. Klientide hoidmisel võivad püsikliendiprogrammid olla võimas tööriist, mis innustab neid tagasi tulema, vähendab klientide loobumissagedust ja suurendab Teie üldist müüki.. Seda artiklit lugedes saate leiate, miks tasub lojaalsusprogrammidesse investeerida, ning 10 meilimalli näidet, mida saate oma püsikliendiprogrammi turunduskampaaniates kasutada.

Mis on püsikliendiprogramm?

Kliendi lojaalsusprogramm on preemiaprogramm, mida ettevõte pakub oma klientidele, et julgustada neid teatud eeliseid pakkudes rohkem ostma. Need võivad hõlmata allahindlusi, tasuta kaupu, eelavaldatud tooteid, eksklusiivseid hüvesid või muid olulisi preemiaid. Kuigi neid kasutatakse sageli uute klientide meelitamiseks, on püsikliendiprogrammide esmane eesmärk hoida olemasolevaid kliente, edendada lojaalsust ja julgustada brändi propageerimist.

Püsikliendi preemia e-posti mall Sephora
Sephora lojaalsusprogrammi “Beauty Insider” sünnipäevameil

Miks lojaalsusprogrammi turundus on oluline?

Mitmesugused klientide lojaalsust käsitlevad uuringud näitasid, et püsikliendiprogrammid võivad pakkuda klientidele tohutut väärtust, mis tahes ärivaldkonnas. Siin on vaid paar muljetavaldavat statistikat, mida mainida:

  • 71% X-põlvkonnast, 70% milleenialitest, 63% beebibuumiajast ja 62% Z-põlvkonnast ütlevad, et lojaalsusprogramm mõjutab nende brändivalikuid. (CrowdTwist)
  • 80% K-põlvkonnast, 43% Milleenialitest, 76% X-põlvkonnast ja 53% beebibuumi põlvkonna elanikest ütlevad, et lojaalsusprogramm suurendab nende ostude sagedust. (Rare)
  • 71% tarbijatest, kes on lojaalsusprogrammide liikmed, ütlevad, et liikmelisus on oluline osa nende suhetest ettevõtetega. (Bond)
  • 73% tarbijatest soovitavad tõenäolisemalt brände, millel on head lojaalsusprogrammid. (Bond)
  • Tarbijad kulutavad 37% rohkem, kui nad on püsikliendiprogrammi liige. (Bond)
  • 95% ettevõtetest teatas, et nende lojaalsusprogrammi liikmed kulutavad aastas rohkem kui nende mitteliikmed. (LoyaltyOne)
  • Püsikliendiprogrammi liikmed teenivad aastas 12–18% rohkem tulu kui mitteliikmed. (Accenture)
  • Keskmiselt moodustavad lojaalsusprogrammi liikmed 43% ettevõtete aastakäibest. (LoyaltyOne)

10 püsikliendiprogrammi meilimalli

iVendi küsitlusest selgus, et peaaegu 63% tarbijatest üle maailma eelistavad saada ettevõtetelt e-posti teel teateid – see teeb e-postist ühe tõhusaima kanali püsikliendiprogrammi liikmelisuse kasvatamiseks. Siin on 10 põhimalli, mida saate oma püsikliendiprogrammi meilikampaaniates kasutada, et parandada klientide seotust ja luua nendega paremaid pikaajalisi suhteid ning suurendada müüki. 

E-posti mallide kohandamine
Salvestage ja kohandage meilimalle LiveAgentis

Uue püsikliendiprogrammi alustamise meilimall

Püsikliendiprogrammi e-posti kutse mall

Püsikliendiprogrammi tervitusmeili mall

Järgmine preemiataseme teavituse meilimall

Taseme staatuse saavutamise meilimall

Igakuise preemia väljavõtte e-kirja mall

Preemia aegumise meeldetuletuse e-kirja mall

Kliendi uuesti kaasamise meili mall

Palju õnne sünnipäevaks e-kirja mall

Lojaalsusprogrammi e-post – korduma kippuvad küsimused

Kuidas ma saan oma lojaalsusprogrammi reklaamida?

Saate oma püsikliendiprogrammi reklaamida, saates oma püsikliendiprogrammi liikmetele e-kirju. Lisaks saate anda neile lingi oma lojaalsusprogrammi sisselogimiseks.

Kuidas mõõdate lojaalsusprogrammi edukust?

Lojaalsusprogrammi edu mõõtmiseks on palju viise. Saate mõõta programmis osalevate inimeste arvu, programmi kasulikuks pidanud inimeste arvu ja soovitusi genereerinud inimeste arvu.

Milline on püsikliendiprogrammi meili optimaalne pikkus?

lojaalsusprogrammi meili optimaalne pikkus peaks olema umbes 1000-1500 sümbolit (umbes 100-150 sõna).

Free templates and a free trial?

That's right! Enjoy a free 14-day trial on us. Test all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned messages.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas ma saan oma lojaalsusprogrammi reklaamida?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saate oma püsikliendiprogrammi reklaamida, saates oma püsikliendiprogrammi liikmetele e-kirju. Lisaks saate anda neile lingi oma lojaalsusprogrammi sisselogimiseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas mõõdate lojaalsusprogrammi edukust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lojaalsusprogrammi edu mõõtmiseks on palju viise. Saate mõõta programmis osalevate inimeste arvu, programmi kasulikuks pidanud inimeste arvu ja soovitusi genereerinud inimeste arvu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on püsikliendiprogrammi meili optimaalne pikkus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “lojaalsusprogrammi meili optimaalne pikkus peaks olema umbes 1000-1500 sümbolit (umbes 100-150 sõna).” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo