Mis on vastamine?
E-mailidele vastamine on ettevõtluse oluline osa. Vastuseid kasutatakse, et suhelda teiega ühendust võtnud inimestega. Säilitage kontakt oma klientidega ja püüdke hoida vastamise aeg võimalikult lühikesena.
Frequently Asked Questions
Mis on vastamine?
Vastus on sõnum, mis saadetakse ettevõttega ühendust võtnud kliendile. On oluline, et vastused oleksid saaja jaoks toetavad ja vastamise aeg võimalikult lühikene.
Millised on kõige levinumad vastuse tüübid?
Kõige levinumad vastuse tüübid on: probleemi lahendamine, rohkema info küsimine, vastamine, et klient pole toote või teenusega rahul, sõnum kus selgitate, et vajate probleemi lahendamiseks rohkem aega ja see, kui kliendid pole klienditeenindusega rahul. Vastused võivad olla suhtelised või informatiivsed.
Milliste kanalite kaudu saate LiveAgent`is vastused saata?
LiveAgent`is saate vastata läbi kanalite nagu e-mail, live vestlus või sotsiaalmeedia. See kõik oleneb sellest, millist tüüpi suhtluskanaleid ettevõte kasutab.
Expert note
Vastamine on ettevõtluses oluline osa, mis seisneb e-kirjadele vastamises klientidega suhtlemiseks. Oluline on hoida vastamise aeg lühike ning vastused toetavad.

Uudiskirja tellimise e-posti mallid
E-kirjad on tõhus turundusstrateegia, mis loovad sideme Teie ettevõtte ja tellijate vahel. Need võivad pakkuda lisaväärtust ja luua brändi usaldust.