Mis on vastamine?
E-mailidele vastamine on ettevõtluse oluline osa. Vastuseid kasutatakse, et suhelda teiega ühendust võtnud inimestega. Säilitage kontakt oma klientidega ja püüdke hoida vastamise aeg võimalikult lühikesena.
Frequently Asked Questions
Mis on vastamine?
Vastus on sõnum, mis saadetakse ettevõttega ühendust võtnud kliendile. On oluline, et vastused oleksid saaja jaoks toetavad ja vastamise aeg võimalikult lühikene.
Millised on kõige levinumad vastuse tüübid?
Kõige levinumad vastuse tüübid on: probleemi lahendamine, rohkema info küsimine, vastamine, et klient pole toote või teenusega rahul, sõnum kus selgitate, et vajate probleemi lahendamiseks rohkem aega ja see, kui kliendid pole klienditeenindusega rahul. Vastused võivad olla suhtelised või informatiivsed.
Milliste kanalite kaudu saate LiveAgent`is vastused saata?
LiveAgent`is saate vastata läbi kanalite nagu e-mail, live vestlus või sotsiaalmeedia. See kõik oleneb sellest, millist tüüpi suhtluskanaleid ettevõte kasutab.
Expert’s note
Vastamine on ettevõtluses oluline osa, mis seisneb e-kirjadele vastamises klientidega suhtlemiseks. Oluline on hoida vastamise aeg lühike ning vastused toetavad.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.