Vastamine

Mis on vastamine?

E-mailidele vastamine on ettevõtluse oluline osa. Vastuseid kasutatakse, et suhelda teiega ühendust võtnud inimestega. Säilitage kontakt oma klientidega ja püüdke hoida vastamise aeg võimalikult lühikesena.

Frequently asked questions

Mis on vastamine?

Vastus on sõnum, mis saadetakse ettevõttega ühendust võtnud kliendile. On oluline, et vastused oleksid saaja jaoks toetavad ja vastamise aeg võimalikult lühikene.

 

Millised on kõige levinumad vastuse tüübid?

Kõige levinumad vastuse tüübid on: probleemi lahendamine, rohkema info küsimine, vastamine, et klient pole toote või teenusega rahul, sõnum kus selgitate, et vajate probleemi lahendamiseks rohkem aega ja see, kui kliendid pole klienditeenindusega rahul. Vastused võivad olla suhtelised või informatiivsed.

 

Milliste kanalite kaudu saate LiveAgent`is vastused saata?

LiveAgent`is saate vastata läbi kanalite nagu e-mail, live vestlus või sotsiaalmeedia. See kõik oleneb sellest, millist tüüpi suhtluskanaleid ettevõte kasutab.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo