Mis on telefoniturunduse tarkvara?
See on tööriist, mis aitab tõhusamalt telefoniturundusega tegeleda. Teleturunduse tarkvara võimaldab teil lühikese aja jooksul ühendust võtta suure hulga inimestega.
Teie teleturunduse tarkvaralahendus vajab ülimalt töökindlat ja lihtsasti automatiseeritavat helistamissüsteemi. Ilma töökindluseta kulutavad teie müügiesindajad oma aega IT-lt abi küsimisele, mitte potentsiaalsete klientide poole pöördumisele. Teiseks on mobiilipõhine tehnoloogia ülioluline, sest teie müügiesindajad peavad töötama kodus ja helistama klientidele. Ja kolmandaks võib täiustatud kõnede jälgimise funktsioonidega tarkvara pakkuda olulisi andmeid, mis võivad aidata teid sihtimisega.
Millised on telefoniturunduse tarkvara põhifunktsioonid?
Uurige peamisi pakutavaid funktsioone. Suuremate tiimide jaoks, kes peavad tegema märkimisväärse arvu teleturunduskõnesid, võiksite kaaluda LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara. Saate selle seadistada 5 minutiga ilma spetsiaalset riistvara ostmata.
Telefoniturunduse tarkvara põhifunktsioonid
- Numbrivalija – Sellel funktsioonil on mitu nime, /”power” numbrivalija, ennustav numbrivalija, automaatvalija ja progressiivne numbrivalija. See kiirendab väljahelistamise protsesse. Teie müügiagendid saavad telefoninumbrite sisestamise asemel keskenduda potentsiaalsete klientidega rääkimisele.
- Numbrivalimise protsess – Hea numbrivalimise protsess tähendab, et saate üles laadida kontaktide loendi ja alustada kiiresti väljuvaid kõnesid.
- Reguleeritavad valimisrežiimid – Iga teleturunduse viivitus maksab teile potentsiaalse müügi. Seetõttu valige teleturunduse tarkvaralahendus, mis toetab reguleeritavaid valimisrežiime. See tähendab, et saate kiiresti vahele jätta vastamata kõned ja kinnised signaalid ning liikuda kontaktiloendis järgmise inimese juurde.
- Häälsõnumid – Hõivatud signaalid ja takistus väljaminevatele kõnedele vastamisel on pidevad väljakutsed igale teleturundustegevusele. Seetõttu peaks teie teleturunduse tarkvaralahendus hõlbustama skriptimist ja häälsõnumite jätmist.
- IVR – Kaaluge interaktiivse häälvastussüsteemi kasutamist, et suunata kliendid oma müügiagentide juurde.
- Hääledastus – Teie müügiagendid võivad paluda võimalust võtta korraga ühendust paljude potentsiaalsete klientidega. Selle vajaduse rahuldamiseks valige hääledastusega süsteem.
Millised on telefoniturunduse tarkvara eelised ja puudused?
Kuigi tõhus teleturunduse tarkvara kipub teie teleturunduse äri parandama, pole ükski tarkvara eksimatu. Vaatame mõningaid telefoniturunduse tarkvara eeliseid ja piiranguid:
- Kliendi teekond – Üldine väljamineva teleturunduse tarkvara võib kõnede alustamisel olla tõhus. Kui müügimeeskond suudab müüa ühe kõnega, võib sobida ka üldine tarkvara. Kuid enamikul klientidel on keerulisem klienditeekond. Näiteks võivad teie valdkonna kliendid eeldada isikupärastatud teenust. Sel juhul peate valima teleturunduse tarkvara, mis suudab hallata mitut kõnet.
- Klientide kontaktid – Klientide kaotamise vältimiseks peaks teie tarkvara integreeruma pilvepõhise CRM-iga, nagu SugarCRM, Vtiger CRM, Agile CRM või Pipedrive. Jälgides kõiki kliendisuhtlusi, saavad teie müügiagendid alati üle vaadata varasemad suhtlused. Mõni teleturunduse tarkvara ei integreeru CRM-iga, mis tähendab, et teie müügimeeskonna jõudlus võib kannatada.
- Haldustööriistad – Peate koolitama oma esindajaid. Võimalik, et peate pakkuma kogu müügiprotsessi koolitust. Samuti peate jälgima olulisi numbreid, nagu kontaktide suhe, väljaminevad kõned ja sissetulevad kõned. Valige tarkvara, mis sisaldab täiustatud aruandlust.
- Videotugi – Mõned kliendid võivad paremini reageerida videopõhisele klientide kaasamise strateegiatele, nagu isikupärastatud videod.
- Maksimeerige tunnitöölisi – mõned ettevõtted loodavad oma väljuvate kampaaniate läbiviimisel tunnitöölistele.
Piirangud
Suurepärane tarkvara üksinda ei suuda tagada väljaminevate kampaaniate edu. Teie ettevõtte turunduskampaaniate edukust mõjutavad mitmed mittetarkvaralised tegurid.
- Müügikoolitus – Parimate tulemuste saavutamiseks pakkuge telemarketingi meeskonnale koolitust, näiteks eesmärkide käsitlemise skripte. Telefoniturunduse tarkvara üksinda ei suuda asendada hästi läbimõeldud koolitust teleturunduse tehnikate vallas. Kehv koolitus tähendab ka seda, et töötajate voolavus on tõenäoliselt suur.
- Klienditugi – Kui teie süsteem ebaõnnestub, peatub teie väljamineva müügimeeskonna töö. Kui valite oma kõnede haldamiseks suurettevõtte kontaktikeskuse, saate seda piirangut minimeerida.
- E-posti turundus – Suhteliselt vähesed teleturundussüsteemid pakuvad meilimalle ja täielikke meiliturunduse funktsioone. Kui teie äristrateegia rõhutab otseturundust, vajate sissetulevate kõnede haldamiseks tarkvaraplatvormi.
- Ettevõtte suurus – Viie müügiagendiga väikese ettevõtte ja suure organisatsiooni vahel on oluline erinevus. Suuremad ettevõtted, kes teevad üleriigilisi teleturunduskampaaniaid, vajavad muud tarkvara.
Kuidas rakendada teleturunduse tarkvara?
Telefoniturunduse tarkvara konkreetne juurutamisprotsess on ettevõtteti erinev. Oletame selles näites, et teie ettevõttel on kaks väljahelistavat müügimeeskonda. Teie müügijuhid saavad tehingute sõlmimisega hästi hakkama, kuid teil on vaja rohkem müügivihjeid. Selle probleemi lahendamiseks otsustate luua spetsiaalse teleturunduse meeskonna.
Teie esimene samm on kulutada aega kogu oma müügiprotsessi läbimõtlemisele.
- Kontaktimäär – Paluge oma müügiagentidel hinnata enda edukust telefoni teel potentsiaalsete klientideni jõudmisel.
- Sissetulevad müügivihjed – Kinnitage viimase kuu jooksul ettevõttesse laekunud müügivihjete arv. Koguge teavet väljaminevate ja sissetulevate kõnede arvu kohta. Kui olete need andmed kogunud, võrrelge oma ettevõtet teiste telemarketingi valdkonna ettevõtetega. Näiteks Finances Online esitatud andmete kohaselt on kõne keskmine kestus 4 minutit. See tähendab, et teie töötajad peaksid suutma pidada 10–15 vestlust tunnis.
- Võimsad müügitööriistad – Koostage nimekiri muudest telefoniturunduse meeskonnale saadaolevatest müügitööriistadest. Alustage tehnoloogiast, nagu kliendisuhete haldus (CRM), mobiiltelefonid ja pilvepõhine telefonisüsteem. Lisaks kaaluge, kuidas teie töötajate oskused võivad teie ettevõttele kaasa aidata. Näiteks võite tuvastada parimad meilisignatuurid ja julgustada teisi töötajaid oma signatuure vastavalt värskendama.
Käivitage telemarketingi meeskonnaga pilootprojekt
Kui olete teleturunduse tarkvara valinud, kaaluge esmalt prooviversiooni kasutamist. Siin on mõned spetsiifilised funktsioonid, millel silma peal hoida.
- Numbrivalija – Uurige müügimeeskonnalt kuidas nende numbrivalija toimib.
- Telefoni riistvara – Küsige oma töötajatelt telefoni riistvara kohta. Hoidke silm peal süsteemidel, mis põhjustavad ebamugavaid pause. Viivitused ja pikad pausid võivad kliente heidutada.
- Igapäevase müügi töövoog – Külmkõnede puhul on oluline keskenduda väljaminevatele numbritele ja võimalikult paljudele kliendivestlustele. Näiteks peaks tarkvara võimaldama 100 kõnet töötaja kohta päevas.
- Väljaminevate kõnekampaaniate tugi – Tarkvara peaks pidama sammu suure hulga samaaegsete kõnedega. Kui süsteemis esineb tõrkeid suure kõnemahu korral, võiksite valida mõne muu süsteemi.
Set up your call center in 5 minutes
LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?