Mis on tagasiside vidin?
Tagasiside vidin on tööriist, mida kasutatakse igal veebilehel või rakenduses, milles annate tagasisidet oma kogemuse kohta. See võib olla igas vormis, küsitluse või lihtsa ankeedina.
See on abiks ka kliendile, sest enamikul kordadest võib teil uut rakendust/veebilehte kasutades probleeme tekkida. Sellistes olukordades on tagasiside vidin kõige lihtsam moodus kliente esinevatest probleemidest vabastada. See on hea ka ettevõttele, et nad saaksid teada, kuidas oma veebilehte klientide jaoks parandada.
Frequently Asked Questions
Mis on tagasiside vidina definitsioon?
Tagasiside vidin on suurepärane kliendi tagasiside allikas ostude edendamiseks ja klienditeeninduseks. See võib olla esindatud igal kujul. See võib olla väike kliendi rahulolu küsitlus, mis on lisatud teie rakendusse või veebilehele või see võib olla vidin skaalal 1 kuni 5, mis võimaldab teil hinnata üldist rahulolu teie toodete ja teenuste üle.
Mis on tagasiside vidina roll?
Tagasiside vidina roll on kerge vaevaga tagasisidet koguda. Sellega saate küsida rohkem infot vähema vaevaga. Sellele lisaks saate koguda tagasisidet käigu pealt ja seda lihtsalt valida. Samuti annate kliendile märku, et hoolite nendest ja see parandab üldist müügiprotsessi ja automatiseerib teeninduse tegevusi.
Kas LiveAgent´is saab tagasiside vidinat üles seada?
LiveAgent`is saate tagasiside vidinat seadistada. See muudab klientidelt tagasiside saamise palju lihtsamaks. Saate panna selle igale poole oma veebilehel. See on suurepärane moodus vabastada ennast kliendi poolt tekkida võivatest probleemidest. Tänu sellele saab ettevõte kiirelt rikete või probleemide signaale.
Expert note
Tagasiside vidin on kergus, millega saate koguda tagasisidet igast veebilehe osast. See võib parandada teeninduskogemust ja suurendada müüki.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.