Mis on tagasiside vidin?
Tagasiside vidin on tööriist, mida kasutatakse igal veebilehel või rakenduses, milles annate tagasisidet oma kogemuse kohta. See võib olla igas vormis, küsitluse või lihtsa ankeedina.
See on abiks ka kliendile, sest enamikul kordadest võib teil uut rakendust/veebilehte kasutades probleeme tekkida. Sellistes olukordades on tagasiside vidin kõige lihtsam moodus kliente esinevatest probleemidest vabastada. See on hea ka ettevõttele, et nad saaksid teada, kuidas oma veebilehte klientide jaoks parandada.
Frequently Asked Questions
Mis on tagasiside vidina definitsioon?
Tagasiside vidin on suurepärane kliendi tagasiside allikas ostude edendamiseks ja klienditeeninduseks. See võib olla esindatud igal kujul. See võib olla väike kliendi rahulolu küsitlus, mis on lisatud teie rakendusse või veebilehele või see võib olla vidin skaalal 1 kuni 5, mis võimaldab teil hinnata üldist rahulolu teie toodete ja teenuste üle.
Mis on tagasiside vidina roll?
Tagasiside vidina roll on kerge vaevaga tagasisidet koguda. Sellega saate küsida rohkem infot vähema vaevaga. Sellele lisaks saate koguda tagasisidet käigu pealt ja seda lihtsalt valida. Samuti annate kliendile märku, et hoolite nendest ja see parandab üldist müügiprotsessi ja automatiseerib teeninduse tegevusi.
Kas LiveAgent´is saab tagasiside vidinat üles seada?
LiveAgent`is saate tagasiside vidinat seadistada. See muudab klientidelt tagasiside saamise palju lihtsamaks. Saate panna selle igale poole oma veebilehel. See on suurepärane moodus vabastada ennast kliendi poolt tekkida võivatest probleemidest. Tänu sellele saab ettevõte kiirelt rikete või probleemide signaale.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.