Mis on sedeli jagamine?
Sedelite jagamine on kergesti teostatav kasutades sisemist live vestlust. Kui agent kasutab vastavat Sedeli ID-d, see hüperlingitakse kergemaks jagamiseks. Kui agendid klikivad Sedeli ID-l, see avab automaatselt Agendi paneelil spetsiifilise sedeli. See säästab aega, kui agendid vajavad üksteise abi ja saavad kiirelt jagada sedeleid.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin sedeli jagamine?
Sedelite jagamine tähendab nende kiiret ja turvalist sedelite jagamist agentide vahel. Nii saavad nad üksteist toetada.
Miks on sedelite jagamine soovitatav?
Sedelite jagamine võimaldab kiiret sedeli edastamist agentide vahel, kui teil on vaja tuge ja täiendavaid teadmisi, mis teistel agentidel võivad olla. Kõik see muudab agentide töö kergemaks ja tagab info vabalt liikumise.
Kas sedeli jagamine on Liveagent`is saadaval?
LiveAgent sedelite jagamine on saadaval tänu sisemisele live vestlusele. Kui agent kasutab korrektset sedeli ID-d, saab see kergesti jagatava hüperlingi.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.