What is call center scripting
Call center scripting is an essential part of any call center operation. It’s a valuable document carefully designed by either a professional or a call center scripting software.
There can be many different call center scripts, all outlining different scenarios. An example could be the initial pitch script, a customer service script, a sales script, and a script for angry customers.
Kõigi eeskirjade järgimine on kindel viis lisada kõnekeskuses toimuvatele kliendikõnedele palju professionaalsust ja ühtsust. Samuti on see suurepärane viis hoida kõik kõnekeskuse agendid kursis sellega, mida ja kuidas nad peaksid tegema.
Mis on kõnekeskuse skriptide koostamise tarkvara?
Kõnekeskuse skriptide koostamise tarkvara on klienditeeninduse tehnoloogia tipp. See on arvutiprogramm, mis genereerib kõnekeskuse skripte agentidele, võttes arvesse kõiki esitatavaid mõõdikuid ja nende inimeste nõudeid, kellele te neid esitate.
Several call center scripting solutions such as software, reference tools, and even tools such as LiveAgent are used to streamline communication between customer service agents and clients.
Start your free trial today
Improve your call center customer service with LiveAgent.
Kuidas kirjutada tõhusat kõnekeskuse skripti?
Muidugi te ei saa eeldada, et tarkvara teeb kogu töö ära. Kui soovite kõnekeskuse skripti ise teha, saate sellega sageli paremini hakkama kui programmi abil, kuid selleks peate palju aega ja vaeva nägema.
The first thing you need is a great introduction. First impressions matter, and depending on the introduction, you can either get a prospect or a dead phone line.
After you’ve made a good introduction, it’s time to create a framework for customer interactions. It will help your agents stay on top of their game, whatever the situation may be, and provide valuable instructions on what they should do or say at any given moment.
Sisu on oluline, seega veenduge, et see on kohandatud teie sihtrühmale. Lõpuks peate andma oma klienditeenindajatele nõu, kuidas suhelda potentsiaalsete klientidega. Andke neile hea stsenaarium, soovitage sobivat hääletooni ja andke neile mõned väljapeetud lahendused erakorraliste olukordade jaoks.
Kuidas suurendavad kõnekeskuse skriptid tootlikkust?
Ideaalne kõnekeskuse skript ei ole ainult juhend teie agentidele – see on vahend, mis õpetab neid ettevõtet tundma.
Agent training is one of the essential requirements in any call center. The well-developed script helps reduce the training time needed for recruits to get on the job. Having the right approach to customer service training is crucial, and that’s why many companies opt for a customer support solution like LiveAgent.
Hästi koolitatud agent tagab kliendile järjepideva kliendikogemuse, mille tulemuseks on suurem käive.
Millal tuleks kasutada kõnekeskuse skripte?
Just because call center scripts provide a fantastic way to steer your agents, it doesn’t mean that there won’t be unpredicted situations that the scripts don’t cover. You should use call center scripts as much as possible, but give your professional agents some wiggle room.
It will ultimately reduce human error in the conversation between the agent and the customer and streamline the customer journey.
Another great way to use call center scripts is in omnichannel customer experience platforms such as LiveAgent. It provides you with a better way to handle customer queries and the customers themselves.
Kui tõhusad on kõnekeskuse skriptid?
Call center scripts are very effective when it comes to dealing with customer complaints. A good script can drastically reduce human error, improve the overall rapport with customers, and minimize the resolution time needed to fix any customer issues.
They’re extra effective when combined with front desk software solutions such as LiveAgent.
Mida peaks hea kõnekeskuse skript sisaldama?
Kõik on seotud kõnekeskuse skripti tõhususega. Te peaksite alati kasutama lihtsat skripti, et muuta see kergeks nii klientide kui ka agendi jaoks. Ärge kasutage liiga palju tehnoloogilist žargooni, soodustage skriptis positiivset tooni ning visandage lühikesed ja täpsed vastused kliendi päringutele.
If you keep the script simple, short, and sweet – you’ll make a great guide that will maximize call center productivity, improve the connection between the agent and the customer, and maximize your turnover rate.
Try LiveAgent Today
Provide an omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.
Frequently Asked Questions
Mis on kõnekeskuse skriptide koostamine?
Kõnekeskuse skriptide koostamine on protsess, mille käigus luuakse skript, mida teie agendid järgivad, kui nad teie klientidega mis tahes viisil suhtlevad.
Mis on kõnekeskuse skriptimise tarkvara?
Kõnekeskuse skriptide koostamise tarkvara on arvutiprogramm, mis optimeerib või genereerib kõnekeskuse skripte. Kuigi need on kasulikud, tuleks neid alati võtta ettevaatlikult ning need vajavad täiendavat inimlikku interaktsiooni ja täiustamist.
Kuidas kirjutada tõhusat kõnekeskuse skripti?
Kõnekeskuse stsenaariumi kirjutamine üksi on keeruline ülesanne, hõlmates kogu teabe korraldamist ühte kiiresse skripti, selle veenvaks ja arusaadavaks muutmist ning selgete juhiste andmist oma agentidele.
Kuidas suurendavad kõnekeskuse skriptid tootlikkust?
Kõnekeskuse skriptid tagavad, et agentide ja klientide vaheline suhtlus oleks sujuvam, andes agentidele rohkem usaldust nende too suhtes ning suurendades seeläbi tootlikkust.
Millal tuleks kasutada kõnekeskuse skripte?
Te peaksite kasutama kõnekeskuse skripte nii palju kui võimalik. Kuigi on praktiliselt võimatu arvestada kõigi tekkida võivate olukordadega, saavad kõnekeskuse skriptid näidata teie agentidele, kuidas käsitleda tavalisi probleeme ja nõudlikke kliente olukorda halvendamata.
Kui tõhusad on kõnekeskuse skriptid?
Kõnekeskuse skriptid võivad olla väga tõhusad, kuid ainult siis, kui need põhinevad realistlikel stsenaariumidel ja on hästi kirjutatud. Teie kõnekeskuse skript on väga tõhus, kui see hõlmab kõiki põhipunkte, sellel on hea sisuraamistik ja see on kergesti mõistetav.
Mida peaks hea kõnekeskuse skript sisaldama?
Hea kõnekeskuse skript peaks sisaldama üksikasjalikke juhiseid, mida teie agendid peavad järgima. Sisu peab andma agentidele selged juhised klientide suhtlemise, probleemide, küsimuste ja muude päringute kohta.
ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist. LiveAgent'i üleminek aitas neil paremini hallata sissetulevaid e-kirju ja pakkuda kiiremat ja põhjalikumat kliendituge. Tugiagendid soovitavad LiveAgent'i teistele ettevõtetele.