Tasuta Prooviperiood

Klientide jälgimise tarkvara

Mis on klientide jälgimise tarkvara?

Klientide jälgimise tarkvara ühendab teie korporatsioonide soovid. Selle tarkvaraga on kõik teie andmed salvestatud ja need on iga kord leitavad. Kui keegi soovis ostu sooritada, kuid otsustas oodata saate jälgida kõiki oma vestlus- või telefonikirjeid, kui klient taas huvi üles näitab. Jälgimissüsteem võimaldab teil vestlusele märkusi lisada ja aitab klienti tundma õppida.

KKK

Kuidas defineerida klientide jälgimise tarkvara?

Klientide jälgimise tarkvara on süsteem, mis võimaldab teil teada kogu kliendisuhte ajalugu. Kõiki klientide kokkupuutepunktid ja arutatud teemad on siin salvestatud. See toetab mistahes probleemide tuvastamist, mis kliendil võivad ettevõttega olla ja toetab ka telefonikõnede ja sõnumite kohandamist.

Millised on klientide jälgimise tarkvara põhimõtted?

Kliendi jölgiise tarkvata peaks salvestama kliendi kontaktide ajaloo ja kliendiga seonduvad tegevused. Tänu sellele on klienditeenindusel võimalik analüüsida kliendi käitumist. See toetab klienditeeninduse paremaks muutmist, organisatsioonilisi tegevusi ja organisatsiooni kuvandi loomist.

Milliseid tööriistu kasutada parima klientide jälgimise takvara pakkumiseks?

LiveAgent on suurepärane lahendus kliendi ostuks. Tänu sellele saate oma klientide ja nende tegevuste kohta seoses teie polega ja klienditeenindusega infot koguda. See võimaldab teil lisada vestlustele mörkusi ja klientidega tuttavaks saada. Lisaks võimaldab see muuta kontakte teatud klientidega tulevikus palju personaalsemaks.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo