Mis on IT-teenindustugi
IT-teenindustugi on teenusepakkuja ja teenuse kasutaja vaheline ühtne kontaktpunkt. Tüüpiline teeninduslaud haldab intsidente ja teeninduspäringuid ning lahendab suhtlust kasutajatega. Põhilised ülesanded, mida teenindustugi peab tagama, on kõigi teenusekasutajate taotluste käsitlemine ja nende seadmete turvamine ning standardse teenuseliikluse taastamine seisakute korral võimalikult kiiresti.
Frequently Asked Questions
Kuidas määratleda IT-teenindustuge?
IT-teenindustugi on peamine kontaktpunkt kasutajate ja IT-teenuseid või -lahendusi pakkuva organisatsiooni vahel. See on ühine kontaktpunkt, mis haldab intsidente ja teenuspäringuid ning suhtleb kasutajatega näiteks seisakute või pakutavate teenuste kavandatud muudatuste puhul.
Millised funktsioonid peaksid olema igal IT-teenindustoel?
Funktsionaalsused, mis on kindlasti kasulikud igas IT-teenindustoes, on kasutajate importimine kasutajatoe rakendusse, sõnumite teisendamine piletiks, intsidentide eraldamine, nende määramine tehnikule, lahenduste väljavõtmine teadmusbaasist, samuti meeskonna töövoo automatiseerimine.
Kas LiveAgent pakub IT-teenindustuge?
LiveAgent pakub ilmselgelt IT-tuge. See on üks olulisemaid teenuseid, mis on IT-toodete puhul kohustuslik. Tänu sellele saate probleemide korral kiiresti ühendust tehnilise toega, kes annab nõu ja aitab probleemi lahendada.
Expert note
Parim IT-teenindus haldab intsidente ja tagab kiire teenuseliikluse taastamise. LiveAgent pakub mitmekülgset tuge erinevate kanalite kaudu.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
Teksti põhjal soovitatakse klienditoe teenindust toetavat LiveAgent tarkvara seadistada. Tekstis tutvustatakse kõnekeskuse ja klienditoe tarkvara funktsioone ning nende olulisust enne ja pärast ostu sooritamist. Kõnekeskuse tööriistad suurendavad agentide tootlikkust ja kvaliteedi tagamine aitab hoida kliente ning suurendada lojaalsust. LiveAgent pakub tasulisi plaane, mis algavad 15 dollarist kasutaja kohta kuus. Tarkvara tugi on oluline ettevõtetele, eriti klienditeeninduse osas. Populaarsed teenusepakkujad hõlmavad LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout ja Zendesk.