IT-teenindustugi

Mis on IT-teenindustugi

IT-teenindustugi on teenusepakkuja ja teenuse kasutaja vaheline ühtne kontaktpunkt. Tüüpiline teeninduslaud haldab intsidente ja teeninduspäringuid ning lahendab suhtlust kasutajatega. Põhilised ülesanded, mida teenindustugi peab tagama, on kõigi teenusekasutajate taotluste käsitlemine ja nende seadmete turvamine ning standardse teenuseliikluse taastamine seisakute korral võimalikult kiiresti.

Frequently asked questions

Kuidas määratleda IT-teenindustuge?

IT-teenindustugi on peamine kontaktpunkt kasutajate ja IT-teenuseid või -lahendusi pakkuva organisatsiooni vahel. See on ühine kontaktpunkt, mis haldab intsidente ja teenuspäringuid ning suhtleb kasutajatega näiteks seisakute või pakutavate teenuste kavandatud muudatuste puhul.

 

Millised funktsioonid peaksid olema igal IT-teenindustoel?

Funktsionaalsused, mis on kindlasti kasulikud igas IT-teenindustoes, on kasutajate importimine kasutajatoe rakendusse, sõnumite teisendamine piletiks, intsidentide eraldamine, nende määramine tehnikule, lahenduste väljavõtmine teadmusbaasist, samuti meeskonna töövoo automatiseerimine.

 

Kas LiveAgent pakub IT-teenindustuge?

LiveAgent pakub ilmselgelt IT-tuge. See on üks olulisemaid teenuseid, mis on IT-toodete puhul kohustuslik.

Tänu sellele saate probleemide korral kiiresti ühendust tehnilise toega, kes annab nõu ja aitab probleemi lahendada.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo