Scalix integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Scalix?
Scalix toimib meili, rühmakalendri ja koostöö tarkvarana, mida nimetatakse rühmatarkvaraks. See töötab Linuxis Scalixi avaliku litsentsi all. Tarkvara on juurdepääsetav erinevatele e-posti klientidele. Kaasas on Scalixi meili- ja kalendriserver, Scalix Web Access interneti brauser ja palju muid komponente. Scalix on pakitud mitmesse tooteväljaandesse, mis sobivad erinevateks eesmärkideks ja töödeks.
Kuidas Scalixit kasutada?
Scalix sobib ettevõtetele, kes soovivad vähendada sõnumsidekulusid ja kasutada nende kergekaalulist kataloogi pääsuprotokolli. Scalix töötab kõigi LDAP-idega. Scalix pakub ka sujuvat kontaktide kataloogi migratsiooni meiliklientidest. See on saadaval Linuxit ja Mac OS-i kasutavate arvutite jaoks ning see toetab kõiki saadaolevaid meilikliente. Selle saab integreerida ka teie LiveAgenti kasutajatoega.
LiveAgenti kasutajatugi suudab teie klienditoe võimalusi täiustada tänu nüüdisaegsele piletisüsteemile, mis suudab käsitleda mitme teenusepakkuja e-kirju. Kui see kogub teie meilisõnumid, muudab tarkvara need kliendipiletiteks ja korraldab nii, et klienditoe esindajad saaksid neid hõlpsalt lahendada. Piletisüsteemi funktsioonid aitavad teil luua sujuva töövoo, mis lühendab teie reageerimisaega ja aitab teil vastata mis tahes probleemidele kiiresti.
Olemas on palju klienditoele kasulikke funktsioone. Organiseerituna püsimine on lihtne tänu filtreerimisele ja rämpsposti kaitsele, samas kui agendi kokkupõrke tuvastus tagab, et iga pilet määratakse saadaolevale inimesele. Eelnevalt määratletud vastused ja konserveeritud sõnumid pakuvad leevendust korduma kippuvatele küsimustele. Kui tunnete end ülekoormatuna, saate keerulisi pileteid poolitada või teisaldada teistele osakondadele, mis on spetsialiseerunud konkreetsetele probleemidele.
Kui soovite veelgi rohkemat käsitleda, võimaldab LiveAgent teil luua ühenduse täiendavate meilikontode või muude suhtluskanalitega. Pakkuge klientidele oma veebilehel ülikiiret suhtlusvõimalust, lisades sinna reaalajas vestluse vidina, mis on ühtlasi ka turu üks kiiremaid. Seadistage digitalalne kõnekeskus ja hallake kõnesid otse oma arvutist. Looge kliendiportaal ja kasulikku teavet ning õpetusi tulvil teadmusbaas. Kui soovite saada sotsiaalsemaks, ühendage Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp ja Viber ning hallake sotsiaalmeediat LiveAgentist.
Millised on Scalixi integreerimise eelised?
- Töötab LDAP kataloogidega
- Säästab ressursse
- Rühma kalendri võimalused
- Halduskonsool
- Musta nimekirja haldamine
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Kuidas integreerida Scalix LiveAgentiga?
LiveAgent saab Scalixi meiliga ühenduse luua IMAP/POP3 kaudu. See valik on saadaval LiveAgenti konfiguratsioonisuvandites ja selle läbiviimiseks kulub vaid mõni minut. Järgige allolevat üksikasjalikku juhendit, et saada teavet integreerimise protsessi lõpuleviimise kohta.
- Integreerimise lõpuleviimiseks peate esmalt Scalixi seadistama ja käivitama. Kui teil seda veel pole, minge nende veebisaidile ja laadige alla oma ettevõtte jaoks sobiv pakett. Võite valida ka tasuta kogukonna väljaande. Kui vajate installimisel abi, leiate siit paigaldusjuhend. Kui olete kõik seadistanud ja käivitanud, jätkake järgmiste sammudega.
- Avage oma LiveAgenti kontolSeadistamine > E-post > Meilikontod (alustage tasuta prooviperioodiga, kui teil seda pole) ja klõpsake jaotise ülaosas oranžil Loo nupul. Valige e-posti pakkujate loendist paremas alanurgas Muu. Seejärel valige kahest integreerimisvalikust IMAP/POP3.
- Piletite allalaadimiseks peab Scalix olema lingitud LiveAgentiga. Peate täitma selle jaotise oma Scalixi konto teabega. Sisestage oma sisselogimisandmed, e-posti aadress ja muu nõutav teave. Valige toomise tüüp ja sisestage serveri ja pordi andmed. Kui olete lõpetanud, salvestage seaded.
Teie kliendid saavad nüüd alati loota kiirele ja usaldusväärsele klienditeenindusele. Meie Akadeemia lehel on lisateavet suurepärase klienditoe pakkumise kohta, seega külastage seda kindlasti. Saate uurida ka LiveAgenti funktsioone ja omadusi, vaadates allolevat videot või sirvides meie veebisaiti.
Looking for a reliable and efficient way to manage your Scalix email?
With LiveAgent's Scalix integration, you can view and respond to all of your Scalix emails directly within the LiveAgent dashboard, without having to switch back and forth between different platforms.
Frequently Asked Questions
Mis on Scalix?
Scalix on grupitöörakendus, mis pakub rühmameili, rühmakalendreid ja koostöötööriistu. Kaasas on Scalix Web Accessi brauser, Scalixi meili- ja kalendriserver ning paljud muud komponendid. Saadaval on mitu Scalixi versiooni, mis vastavad erinevatele vajadustele ja töökohtadele. See lahendus töötab Linuxis Scalixi avaliku litsentsi all. Sellele pääsevad juurde mitmesugused e-posti kliendid.
Kuidas Scalixit kasutada?
Scalixit saavad kasutada ettevõtted, kes soovivad oma sõnumikulusid vähendada. Scalix töötab kõigi LDAP-idega. Lisaks pakub Scalix sujuvat kontaktikataloogide migratsiooni meiliklientidest ja -klientidesse. Linuxi või Mac OS-i kasutavates arvutites toetatakse kõiki meilikliente. Selle ühendamine LiveAgenti kasutajatoega võib suurendada teie klienditoe võimalusi.
Millised on Scalixi integreerimise eelised?
Eelised: töötab LDAP kataloogidega, säästab ressursse, grupikalendri võimalused, halduskonsool, musta nimekirja haldamine.
Kuidas integreerida Scalix LiveAgentiga?
Minge LiveAgenti ja avage Seadistamine > E-post > Meilikonto. Looge uus e-post ja valige Muu. Valige IMAP/POP3, sisestage oma andmed ja Salvestage.