Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Open-Xchange

Mis on Open-Xchange?

Lisaks meilidele, dokumentidele, ajakavale ja sotsiaalmeediale jagamisele, pakub Open-Xchange täielikult integreeritud võrgusuhtluse, koostöö ja produktiivsuse tarkvara. Platvorm võimaldab kasutajatel integreerida Gmailist, Hotmailist, Facebookist, Twitterist ja LinkedInist pärinevaid sõnumivooge. Tarkvara on tänu intuitiivsele kasutajaliidesele ja lihtsale seadistamisele lihtne kasutada.

Kuidas Open-Xchange’i kasutada?

Open-Xchange on produktiivsuse lahendus, mis sobib kõigile, kes vajavad oma kontori jaoks enamat kui lihtsalt meili. See pakub ulatuslikku rakenduste komplekti, mis aitab meeskonnatöid korraldada ja võimaldab kasutada pilvesalvestust. See on suurepärane tarkvara väiksematele kasutajatoe meeskondadele ja saate selle integreerida LiveAgenti kasutajatoega

Iga kord, kui agent saab kliendipäringu, muutub see piletiks tänu LiveAgenti piletisüsteemile. Meie efektiivsuse funktsioonid, nagu automaatne piletite jaotamine, osakonnad ja agentide kokkupõrke tuvastus tagavad, et pilet saadetakse õigele inimesele, kes seda lahendada suudab. See kiirendab ja muudab klienditeeninduse protsessi sujuvamaks.

Lisaks e-kirjadele, suudab meie universaalne postkast käsitleda ka reaalajas sõnumeid, klientide kõnesid, teadmusbaasi koos kliendiportaaliga ja sotsiaalmeedia kontodega alates Facebookist, Twitterist, Instagramist kuni Viberini. Meie piletisüsteem tagab lihtsa suhtluskanalite kaasamise ning Teie päringud jäävad organiseerituks ja jaotatuks igas olukorras.

Iga LiveAgenti suhtlustööriista toetab palju tootlikkusele ja tõhususele keskendunud funktsioone. Korrapärastage oma LiveAgenti ettevõtet lahtiolekuaegadega, looge reeglid ja kasutage kindlasti ära teenustasemeleppeid. Võite kasutada ka mängustamist, et muuta klienditugi agentidele lõbusamaks ja väljakutsuvamaks.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Millised on Open-Xchange integreerimise eelised?

  • Täielik e-posti lahendus
  • Pilvepõhine koostöötarkvara
  • Kontaktide haldamine ja sünkroonimine
  • Suurenenud tootlikkus

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

FREE TRIAL

Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga?

Kui Teil on Open-Xchange’i konto valmis, saate selle hõlpsalt ühendada LiveAgenti kasutajatoega tänu IMAP/POP3-le. Integreerimise protsess võtab vähe aega. Vaadake allolevat juhendit, mis näitab Teile kõiki vajalikke samme.

Open-Xchange'i koduleht koos eelistega
Open-Xchange’i koduleht
  • Kui Te pole veel Open-Xchange’i meilikontot loonud, külastage nende veebisaiti ja seadistage oma konto. Open-Xchange teeb installimise lihtsaks tänu allalaadimislinkidele, paigaldusjuhenditele ja muudele ressurssidele. Pärast seadistamist järgige allolevaid samme.
Open-Xchange'i veebisait koos allalaadimisvalikute ja juhenditega
Open-Xchange allalaadimine
  • Kas kõik on valmis ja seadistatud? Suurepärane! Nüüd minge oma LiveAgenti kontole. Avage Seadistamine > E-post > Meilikontod ja vajutage Loo nupule. Valige nimekirjast Muu ja seejärel IMAP/POP3.
LiveAgenti IMAP/POP3 valik  Open-Xchange'i integreerimisel
Open-Xchange IMAP/POP3 integreerimine
  • Teil on jäänud teha vaid mõned asjad – sisestage oma e-posti aadress, kasutajanimi ja parool ning valige toomise, serveri ja pordi tüüp. Valige autentimismeetod ja saate otsustada, milline osakond haldab sellelt meiliaadressilt pärit pileteid. Kui olete lõpetanud, salvestage oma töö ja oletegi valmis.
Open-Xchange
Sisestage andmed

Open-Xchange’i integratsioon on valmis ja saate LiveAgenti abiga tuge pakkuma hakata. Vaadake lisateavet kasutajatoe funktsioonide kohta või sirvige LiveAgenti akadeemiat/a>, et saada lisateavet klienditeeninduse kohta.

LiveAgent Product Tour

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Mis on Open-Xchange?

Veebisuhtlus, koostöö ja produktiivsuse tarkvara on kõik Open-Xchange'i osad. Tänu oma intuitiivsele kasutajaliidesele ja lihtsale seadistamisele on tarkvara kõigile lihtne kasutada.

Kuidas Open-Xchange'i kasutada?

 Kui vajate oma kontori jaoks enamat kui lihtsalt tavalist meiliklienti, on Open-Xchange Teie lahendus. See pakub laiaulatuslikku rakenduste komplekti, mis hõlbustab meeskonna koostööd, ja saadaval on ka pilvesalvestus. Koos LiveAgenti kasutajatoe tarkvara integreerimisega on see suurepärane tarkvaralahendus kasutajatoe meeskondadele. 

Millised on Open-Xchange integreerimise eelised?

  • Täisfunktsionaalne e-posti lahendus
  • Pilvepõhine koostöötarkvara
  • Kontaktide haldamine ja sünkroonimine
  • Suurenenud tootlikkus

Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga?

  • Minge LiveAgenti ja avage Seadistamine > E-post > Meilikontod
  • Looge uus e-post ja valige Muu
  • Valige IMAP/POP3, sisestage oma Open-Xchange andmed ja Salvestage

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo