Open-Xchange

Mis on Open-Xchange?

Lisaks meilidele, dokumentidele, ajastamisele ja sotsiaalmeedia jagamisele pakub Open-Xchange täielikult integreeritud võrgusuhtluse, koostöö ja produktiivsuse tarkvara. Platvorm võimaldab kasutajatel integreerida Google Maili, Hotmaili, Facebooki, Twitteri ja LinkedIni sõnumivooge. Tarkvara on tänu intuitiivsele kasutajaliidesele ja lihtsale seadistamisele lihtne kasutada.

Kuidas Open-Xchange’i kasutada?

Open-Xchange on tootlikkuslahendus, mis sobib kõigile, kes vajavad oma kontori jaoks enamat kui lihtsalt e-posti. See pakub ulatuslikku rakenduste komplekti, mis aitab meeskonnatöid korraldada ja võimaldab kasutada pilvesalvestust. See on suurepärane tarkvara väiksematele kasutajatoe meeskondadele ja saate selle integreerida oma LiveAgenti kasutajatoega .

Kui agent saab kliendipäringu, muutub see tänu LiveAgenti piletisüsteemile piletiks. Meie efektiivsust tõstvad funktsioonid, nagu automaatne piletite jaotamine, osakonnad ja agendi kokkupõrke tuvastamine veenduvad, et pilet saadetakse õigele inimesele. See kiirendab ja muudab klienditeeninduse protsessi sujuvamaks.

Lisaks piletitele suudab meie universal inbox toime tulla reaalajas vestluse sõnumitega, kõnedega, teadmusbaasiga, kliendiportaaliga ja sotsiaalmeedia kontodega Facebookist, Twitterist, Instagramist ning Viberist. Meie piletisüsteem tagab teie suhtluskanalite kaasamise ning teie päringud jäävad igal juhul organiseerituks ja õigesti jaotatuks.

Iga LiveAgenti suhtlustööriista toetab palju täielikult tootlikkusele ja tõhususele orienteeritud funktsioone. Organiseerige oma LiveAgenti ettevõte tööaegadega, looge reegleid ja kasutage kindlasti teenusetaseme lepingute eeliseid. Võite kasutada ka mängustamist, et muuta klienditugi agentide jaoks lõbusamaks ja väljakutsuvamaks.

Millised on Open-Xchange integreerimise eelised?

  • Täielik e-posti lahendus
  • Pilvepõhine koostöötarkvara
  • Kontaktide haldamine ja sünkroonimine
  • Suurenenud tootlikkus

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga?

Kui Teil on Open-Xchange’i konto valmis, saate selle hõlpsalt ühendada LiveAgenti kasutajatoega tänu IMAP/POP3-le. Integreerimise protsess võtab vähe aega. Vaadake allolevat juhendit, mis näitab Teile kõiki vajalikke samme.

Open-Xchange'i koduleht koos eelistega
Open-Xchange’i koduleht
  • Kui Te pole veel Open-Xchange’i meilikontot loonud, külastage nende veebisaiti ja seadistage oma konto. Open-Xchange teeb installimise lihtsaks tänu allalaadimislinkidele, paigaldusjuhenditele ja muudele ressurssidele. Pärast seadistamist järgige allolevaid samme.
Open-Xchange'i veebisait koos allalaadimisvalikute ja juhenditega
Open-Xchange allalaadimine
  • Kas kõik on valmis ja seadistatud? Suurepärane! Nüüd minge oma LiveAgenti kontole. Avage Seadistamine > E-post > Meilikontod ja vajutage Loo nupule. Valige nimekirjast Muu ja seejärel IMAP/POP3.
LiveAgenti IMAP/POP3 valik  Open-Xchange'i integreerimisel
Open-Xchange IMAP/POP3 integreerimine
  • Teil on jäänud teha vaid mõned asjad – sisestage oma e-posti aadress, kasutajanimi ja parool ning valige toomise, serveri ja pordi tüüp. Valige autentimismeetod ja saate otsustada, milline osakond haldab sellelt meiliaadressilt pärit pileteid. Kui olete lõpetanud, salvestage oma töö ja oletegi valmis.
Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga? - App - Uploads - 2021 - 09 - Open Xchange Liveagent Integration Configuration.png
Sisestage andmed

Open-Xchange’i integratsioon on valmis ja saate hakata LiveAgenti abil tuge pakkuma. Vaadake lisateavet kasutajatoe funktsioonide kohta või sirvige klienditoe kohta lisateabe saamiseks LiveAgenti Akadeemiat.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on Open-Xchange?

Veebisuhtlus, koostöö ja produktiivsuse tarkvara on kõik Open-Xchange'i osad. Tänu oma intuitiivsele kasutajaliidesele ja lihtsale seadistamisele on tarkvara kõigile lihtne kasutada.

Kuidas Open-Xchange'i kasutada?

 Kui vajate oma kontori jaoks enamat kui lihtsalt tavalist meiliklienti, on Open-Xchange Teie lahendus. See pakub laiaulatuslikku rakenduste komplekti, mis hõlbustab meeskonna koostööd, ja saadaval on ka pilvesalvestus. Koos LiveAgenti kasutajatoe tarkvara integreerimisega on see suurepärane tarkvaralahendus kasutajatoe meeskondadele. 

Millised on Open-Xchange integreerimise eelised?

Eelised: täisfunktsionaalne meililahendus, pilvepõhine koostöötarkvara, kontaktide haldamine ja sünkroonimine, suurem tootlikkus.

Kuidas integreerida Open-Xchange LiveAgentiga?

Minge LiveAgenti ja avage Seadistamine > E-post > Meilikontod. Looge uus e-post ja valige Muu. Valige IMAP/POP3, sisestage oma Open-Xchange andmed ja Salvestage.

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo