Microsoft Exchange Server

Mis on Microsoft Exchange Server?

Microsoft Exchange Server pakub e-posti, kalendrit, kontakte, ajastamist ja koostöövõimalusi. See rakendus töötab ärilistel eesmärkidel Windows Serveri operatsioonisüsteemides. Mobiilseadmed, lauaarvutid ja veebipõhised süsteemid saavad Microsofti Exchange Serveriga sõnumiplatvormile juurde pääseda.

Kuidas Microsoft Exchange Serverit kasutada?

Hoolitsege oma ärimeilide eest Microsoft Exchange Serveriga. See sobib suurepäraselt kogu ettevõtte meilisuhtluse ja isikliku suhtluse haldamiseks. Saate seda kasutada ka mitmes seadmes. Microsoft Exchange Serverist võib saada suurepärane lahendus klienditoe jaoks ja klientide meilisuhtlusega tegelemiseks. Suure hulga klientide e-kirjade igapäevane käsitlemine võib aga muutuda tüütuks rutiinseks protsessiks, mis ilma abita lihtsamaks ei muutu.

Sellepärast võib Microsoft Exchange Serveri integreerimine LiveAgentiga olla selle probleemi ideaalne lahendus. Kui ühendate Microsoft Exchange Serveri LiveAgenti piletisüsteemiga, parandate oma kliendituge ja täiendate oma töövoogu uute funktsiooneidega ja lahendate klientide probleeme ületamatu kiirusega.

Parim osa on see, et tarkvara tuleb täisvarustuses, et muuta teie töövoog võimalikult sujuvaks. Vaadake selliseid funktsioone nagu universaalne postkast, mis suudab käsitleda rohkemat kui vaid meili, aga ka reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali ja sotsiaalmeediat nagu Facebook, Twitter, Instagram ja Viber. Veenduge, et kõik püsiksid automaatse piletite jaotamise abil aktiivsena, ja kasutage osakondi, et edastada piletid õigete teadmistega inimestele.

Hoidke kõik organiseerituna, ühendades Microsoft Exchange’i LiveAgentiga. Piletisüsteem, nagu LiveAgent, aitab teil koguda kõik meilisõnumid otse teie töölauale, need sorteerida ja filtreerida, ning võimaldada teil anda endast parimat. Vaadake pileti funktsioonide täielikku loendit sellelt lingilt ja uurige, milleks tarkvara on võimeline.

Millised on Microsoft Exchange Serveri integratsiooni kasutamise eelised?

  • Äriklassi e-posti teenus
  • Integratsioon täisfunktsionaalse piletisüsteemiga
  • Üks tuntumaid e-posti lahendusi Teie kasutajatoes
  • Täiendavad funktsioonid LiveAgenti integratsiooniga

Looking to handle more customer emails?

Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow

Microsoft Exchange Serveri integreerimine LiveAgentiga

Microsoft Exchange Serverit saab hõlpsasti integreerida LiveAgentiga kas edastamise või IMAP/POP3 kaudu. Järgige allolevat juhendit, et saada teada, kuidas protsess lõpule viia ja oma e-posti aadress LiveAgenti lisada. Kui peate esmalt seadistama Microsoft Exchange Serveri, järgige seda Microsofti juhendit.

  • Kui Teie Microsoft Exchange Serveri e-post on valmis, avage LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > E-post > Meilikontod ja klõpsake oranžil nupul Loo. Avaneb e-posti pakkujate nimekiri. Valige Muu ja jätkake järgmise sammuga.
LiveAgenti e-posti konto seadistamise valikud
Valige Muu
  • Sõltuvalt Teie eelistustest saate integreerimismeetodiks valida IMAP/POP3 või Edastamine. Mõlemad integreerimisvalikud kuvatakse Teile, alustades Edastamisega. Minge järgmise sammu juurde, klõpsates nuppu Edastamine.
Edastamine või IMAP/POP3 integratsiooni valik
Edastamine või IMAP/POP3
  • Pärast Edastamise valimist sisestage oma e-posti aadress. Seejärel valige Exchange Serveri domeeni jaoks SPF-kirje seadistamine. Kui Te pole kindel, kuidas seda teha, saate vaadata ka Microsofti juhendit SPF-kirjete seadistamise kohta. Peate selle sammu tegema, et LiveAgent ei peaks Teie e-kirju rämpspostiks. Valige sobiv osakond, kes vastutab sellelt Microsoft Exchange Serveri kontolt e-kirjade vastuvõtmise eest, ja klõpsake Salvesta.
Microsoft Exchange Serveri e-posti edastamise seadistamine LiveAgentis
Seadistage Edastamine
  • Oma Microsoft Exchange Serveri e-posti IMAP/POP3 kaudu ühendamiseks toimige järgmiselt. Selle asemel, et klõpsata suvandil Edastamine, valige IMAP/POP3. Peate sisestama oma e-posti aadressi, sisselogimisnime ja parooli. Peate esitama serveri- ja porditeabe ning valima toomistüübi (POP3 või IMAP). Pärast seda saate salvestada.
IMAP/POP3 Microsoft Server Exchange'i seadistamine LiveAgentis
IMAP/POP3 seadistamine

Olete lõpetanud ja Teie Microsoft Exchange Serveri e -posti aadress on nüüd ühendatud LiveAgenti piletisüsteemiga. Saate täisfunktsionaalse lahenduse abil kliendipiletitele vastamisega alustada.

Kas soovite LiveAgenti kohta rohkem teada saada? Vaadake allolevat tutvustusvideot või vaadake läbi funktsioonid ja integratsioonid, et meie lahenduse kohta rohkem teada saada.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on Microsoft Exchange Server?

Microsoft Exchange Serveriga saavad kasutajad korrastada -kirju, kalendreid, kontakte, ajastamist ja koostööd. See rakendus töötab Windows Serveri operatsioonisüsteemides. Juurdepääsu Exchange Serverile saab hankida mobiilseadme, lauaarvuti või veebibrauseri kaudu.

Millised on Microsoft Exchange Serveri eelised?

Peamine eelis on see, et suurepärane meilisüsteem on ühendatud teie LiveAgenti kasutajatoega, mis toetab mitut suhtluskanalit, pakub tugiagentidele suurepäraseid funktsioone ja pakub palju integreeritust muu tarkvaraga.

Kuidas Microsoft Exchange Serverit kasutada?

Ühendage see oma LiveAgenti piletisüsteemiga ja hakake pakkuma suurepärast kliendituge spetsiaalse kasutajatoe lahenduse kaudu.

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo