Meelitage uusi kliente ja suurendage klientide eluaegset väärtust, pakkudes unustamatuid kogemusi, mis loovad positiivse suusõnalise teabe.
Olge alati võrgus ja saadaval
Veebimajutus ja serverite hooldus, nagu Teie kliendidki, nõuab palju tähelepanu ja keskendumist. Üks ja lühike viga võib põhjustada palju probleeme infrastruktuuri ja Teie edu jaoks. Informeerige oma klienti kohe reaalajas vestlusega ja pakkuge talle nende vajadustele vastavat lahendust.
Vähendage tugiteenuse mahtu
Küsimused, taotlused, probleemid, päringud… Teie klientidel on igasuguseid muresid, mis tuleb lahendada. Looge oma kliendiportaal, mis on seotud teadmusbaasi ja KKK-dega ning andke oma kliendile võimalus iseseisvalt vastuseid otsida. Teie tugiagendid saavad nüüd keskenduda erinevatele aspektidele ja pakkuda isiklikumat abi.
Ühendage mitmed kanalid
Purustage kõikide kanalite piirid, mida Teie klient kasutab Teiega ühenduse võtmiseks. Alustage probleemi lahendamist tööajal reaalajas vestluse kaudu, jätkake piletis õhtutel ja lõpetage päring järgmisel päeval kõne kaudu. Kõik samast kohast – kena ja korralik. Vaadake, kuidas Teie tulud kasvavad.
Säästke LiveAgentiga rohkem
Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.
Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida
Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.