Twitter on sotsiaalmeedia platvorm, mida sageli nimetatakse mikroblogimise veebisaidiks. Twitteri kasutajad saavad üksteisega suhelda ja saata lühisõnumeid, mida nimetatakse ka säutsudeks ja mis on piiratud 280 tähemärgiga.
Twitter on suurepärane platvorm teabe kiireks levitamiseks, jooksvate sündmustega kursis hoidmiseks, uue vaatajaskonnani jõudmiseks, tagasiside otsimiseks, aruteludele kaasaaitamiseks ja eneseväljendamiseks.
Miks on Twitteri klienditeenindus oluline?
Twitteril on üle 187 miljoni aktiivse kasutaja kogu maailmas. Paljud neist kasutajatest kasutavad Twitterit, et jagada oma arvamust toodete ja ettevõtete kohta, esitada küsimusi ja anda tagasisidet, jagades nii negatiivseid kui ka positiivseid kogemusi.
Kuna Twitterit peetakse alati tegutsevaks kanaliks, ootavad kliendid (nii olemasolevad kui ka potentsiaalsed) ettevõttega ühenduse võtmisel platvormil tunnustust. Sageli satuvad ettevõtted, kes ei suuda koheselt ja rahuldavalt vastata, klientide tagasilöögi ja boikoteerimise alla.
Twitteri olemuse tõttu võivad need negatiivsed kogemused ja tagasilöögid levida kulutulena ning tuhanded inimesed hüppavad vagunile. Seetõttu on äärmiselt oluline olla aktiivne Twitteris lisaks sellele, et olete hästi kursis ennetava klienditeenindusega.
Kuidas saate Twitteris kiiret klienditeenindust pakkuda?
Selleks, et Teid teavitataks igastTeie suunas liikuvast säutsust, peate kasutama täiustatud tööriista, näiteks LiveAgenti.
Meie Twitteri integratsiooni abil saate jälgida oma brändi ja konkurente. Samuti saate õigeaegselt reageerida säutsudele ja kommentaaridele, mis nõuavad tegelemist, kuna süsteem teavitab Teid sellest ja teisendab kõiki Teie jälgitavaid märksõnu, kommentaare ja mainimisi sisaldava säutsud piletiteks.
Mida saate integratsiooniga teha?
- Jälgida mainimisi ja märksõnu
- Seadistada lihtsad otsinguterminid ning jälgida ja arhiveerida kõiki neid termineid sisaldavaid säutsusid oma andmebaasis
- Jälgida kõiki oma kaubamärgi mainimisi reaalajas
- Jälgida oma brändi reaalajas sotsiaalmeedias
- Ühendada mitu Twitteri kontot
- Vastata säutsudele, kommentaaride ja mainimistele ühest kohast
- Lihtsalt kategoriseerida ja otsida oma Twitteri suhtlust ja klientide kommentaare
- Jäädvustada avalikke mainimisi automaatselt piletitena
Milline see välja näeb/kuidas see praktikas toimib?
Oletame, et Teie ettevõtte nimi on “Helicompany” ja teie Twitteri profiil on “@Helico”. Iga säuts või retweet, mis sisaldab Teie ettevõtte lehe mainimist (@Helico), muudetakse automaatselt piletiks.
Lisaks saab LiveAgent jälgida kohandatud märksõnu või märksõnakomplekte ja muuta need ka piletiteks. Sel juhul jälgitakse kõiki säutsusid, mis sisaldavad märksõna „Helicompany”, muudetakse need piletiks ja suunatakse Teie kasutajatoe süsteemi.
Kui soovite teada, kas Teie kliendid saavad aru, et kasutate nende säutsudele ja kommentaaridele vastamiseks välist tööriista, on vastus eitav. Vaadake, kuidas see töötab, sellest üksikasjalikust videoõpetusest.
Kuidas integreerida Twitter LiveAgenti
- Logige sisse LiveAgent portaali
- Navigeerige Seadistamine (hammasratta ikoon vasakul menüü ribal)
- Valige Twitter
- Vajutage Twitteri kontod
- Vajutage Lisa Twitteri konto
- Avaneb hüpikaken. Logige sisse oma Twitteri kasutajanime ja parooliga ning seejärel klõpsake käsul Volita rakendus.
- Kui Teie LiveAgenti konto on Twitteriga ühendatud, klõpsake konto aktiveerimiseks käsul Muuda
- Järgmisel ekraanil märkige ruut “Olek”
- Valige osakond kuhu soovite suunata sissetulevad säutsud, retweetid, Twitteri kommentaarid ja Twitteri mainimised
- Klõpsake käsul „Lisa uus päring”, et määrata, kelle retweetid soovite piletiteks teisendada. Samuti saate sektsiooni Päring lisada konkreetseid märksõnu, et määrata, milliseid märksõnu soovite jälgida (ja seejärel neid märksõnu sisaldavad säutsud piletiteks teisendada)
- Vajutage Salvesta
Kuidas saab Teie ettevõte integratsioonist kasu?
Suurem klientide rahulolu ja parem kaubamärgi lojaalsus
Klientide rahulolu hoidmine on klienditeeninduses kõige olulisem. Kui meie integratsioon on paigas, ei pea Te enam oma Twitteri kontosid ja mobiilseadmeid kullina jälgima. Saate hõlpsalt käimasolevate vestlustega liituda, isegi kui Teid pole selgesõnaliselt märgistatud.
Osalemine aruteludes, mida Teie kliendid peavad Teie või konkurentide kohta, annab Teile konkurentsieelise ja näitab, et hoolite ja kuulate, mida nad ütlevad.
Peale selle, kui kõik varasemad Twitteri piletid on salvestatud Teie kasutajatoe arhiivi, saate oma klientidele muljet avaldada oma teadmistega nende varasemate päringute, ostu üksikasjade ja muu kohta. See omakorda suurendab brändi lojaalsust, klientide eluaegset väärtust ja klientide rahulolu.
Kiire probleemide lahendamine
Tänapäeval ei ole oluline ainult hea toote või hinna olemasolu. Kliendid soovivad isikupärastatud, probleemideta tugikogemusi ja eriti kiireid vastuseid oma küsimustele.
Kui Teie kliendid võtavad Twitteris ühendust, kuid ei saa vastust tunni aja jooksul (enamik kliente ootab vastust tunni jooksul pärast postitamist), siis nad tõenäoliselt loobuvad Teie brändist ja jagavad oma negatiivseid kogemusi veebis.
Andke oma klientidele seda, mida nad soovivad ja ootavad LiveAgenti abil — isikupärastatud, kiire ja probleemideta tugi. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara teavitab Teid iga kord, kui saate uue Twitteri pileti, muutes kõikidele klientide küsimustele vastamise vaevata lihtsaks.
Parem töövoo efektiivsus
LiveAgenti kaudu klientide küsimustele vastamine parandab agentide tõhusust. Miks?
- Teie agendid ei pea pidevalt jälgima mitut kontot ja seadet
- Teie agente ei häiri Twitteri vood
- Üha kasvav arv teateid ei häiri Teie agente
- Teie agendid saavad hallata mitut ettevõtte kontot korraga
Tugevam kaubamärgi kohalolek
KuTeie kliendid sirvivad Teie Twitterit, on tõenäoline, et nad uurivad Teie tooteid/teenuseid. Miks mitte võita neid, näidates, et vastate kõikidele klientide küsimustele õigeaegselt ja väikese originaalsusega?
Parem turvalisus, vähem andmete rikkumisi
LiveAgenti kaudu säutsudele vastamine on turvalisem. Miks? Twitteri piletid salvestatakse jagatud universaalsesse postkasti, millele pääseb juurde iga tugiagent. See tähendab, et Te ei pea muretsema:
- Twitteri sisselogimisandmete mitmele töötajale jagamise pärast
- Avalikes seadmetes sisselogimise pärast
- Seadmete kaotamise pärast, kuhu olete Twitteri kontoga sisse loginud
Konkurentsieelis
Kuigi Twitteri tugi muutub üha populaarsemaks, on endiselt palju ettevõtteid, kes seda ei paku. Saavutage konkurentsieelis juba täna, ühendades lihtsalt oma Twitteri konto LiveAgentiga.
Valmis meie Twitteri integratsiooni proovima?
Las meie kanname kõige keerulise eest hoolt, et saaksite keskenduda sujuva ja usaldusväärse toe pakkumisele kõigile oma klientidele. Alustage tasuta 14-päevast prooviperioodi juba täna. Krediitkaarti pole vaja.
Teadmisbaasi ressursid Twitterist
Lisateavet märksõnade jälgimise kohta leiate meie teadmistebaasi juhendist või meie integratsioonide lehelt.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Twitteri integratsiooni teadaanne
LiveAgent offers an affordable Twitter integration for businesses to stay connected with customers through social media platforms. This solution allows businesses to continue using Twitter integration as part of their customer support without incurring high costs. LiveAgent's omni-channel customer support software collects communication from multiple channels, including social media, to ensure successful website launches and effective marketing strategies. The new solution for Twitter integration will be available in the first half of May and is designed to minimize clients' costs while delivering quality services.
Multisageduslik kakstoonvalimine
Multisageduslik kakstoonvalimine võimaldab interaktiivselt numbritega helistada ja tundlikke andmeid koguda, parandades kõnede käsitlemist ja turvalisust.
Yealink IP-telefoniseeria ülevaade: T3, T4, T5, DECT
T4X ja T5 seeria telefonid pakuvad ettevõtetele rohkem funktsioone ja jõudlust. Virtuaalsed helikeskused parandavad ettevõtte kommunikatsiooni ja efektiivsust.