Peate pakkuma tuge mitmes keeles? Seadistage oma vestlus, kontaktid või tagasiside vidinad keeles, mida räägivad teie kliendid ja agendid.

Kui pakute klientidele tuge mitmes keeles ja soovite suunata suhtluse konkreetset keelt kõnelevatele agendile, saate seda teha luues kohandatud keeltes kontaktividinad. Seejärel saate suunata kommunikatsiooni nendest vidinatest osakondadesse, nagu “Inglise keel”, “Saksa keel”, “Hispaania keel” või ükskõik millise muu toetatud keele juurde.
Vidina seadistamine
Kui soovite seadistada oma vestluse vidinate keeli, saate seda teha vidinate täpsemates seadetes.

Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.
Avastage, kuidas LiveAgent'i sedeliväljad aitavad luua piiramatuid kohandatud välju, nagu tellimuse ID või GDPR nõusolek, et parandada ja personaliseerida kliendituge. Lihtne ülevaade sedeliväljadest võimaldab kiiremat ja asjatundlikumat teenust. Alustage tasuta prooviperioodiga täna, et kogeda süsteemi efektiivsust ja suurepärast funktsionaalsust.