Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Teil on küllalt teie praegusest kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Freshcaller tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Võtke kasutusele õiget tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. LiveAgent’iga olete lähemal enda klientidele ja saate neid kiiremini aidata.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funktsioonid Liveagent Competitor
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
Kasutamise lihtsus
Kasutamise lihtsuse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.6 punkti 5-st.
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.5 punkti 5-st.
Klienditeenindus
Klienditeeninduse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.7 punkti 5-st.
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.6 punkti 5-st.
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhe hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.7 punkti 5-st.
4.4
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.4 punkti 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
$19/kuu/agent Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
Märguanded/eskalatsioonid
Märguanded ja eskalatsioonid piletite ja SLA-de kohta vastavalt prioriteedile ja eelnevalt määratletud tingimustele.
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
Automatiseeritud suunamine
Automatiseeritud piletite suunamine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
Pakub automatiseeritud suunamist
Ei paku automatiseeritud suunamist
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Järjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
Pakub järjekordade haldamist.
Pakub järjekordade haldamist.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletimüügitarkvara mitme e-posti aadressiga, et vastu võtta, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste kogusid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendab mitu suhtluskanalit (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemist.
Pakub mitmekanalist tuge.
Pakub mitmekanalist tuge.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestlus, mida saab kasutada teie veebisaidil reaalajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestlust.
Pakub reaalajas vestlust.
Aruanded/analüütika
Analüütiline juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
Pakub aruandeid/analüütikat.
Ei paku aruandeid/analüütikat.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
Pakub iseteeninduse portaali.
Pakub iseteeninduse portaali.
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Piletite haldamine
Halda pileteid piletite suunamise, ühendamise, jagamise, rämpspostiks märgistamise, edasilükkamisega ja palju muuga.
Pakub piletite haldamist.
Pakub piletite haldamist.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Freshcaller'ile

Freshcaller on suurepärane kõnekeskuse tarkvara. Klienditugi ei ole enam ainult helistamine. Pakkuge oma klientidele võimalusi kommunikeerida. Kaasake e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi, et pakkuda neile mugavaid võimalusi teiega kontakteerumiseks.

Kiireim reaalajas vestlus

Reaalajavestluse paigaldamine teie veebisaidile on suurepärane viis, kuidas suurendada veebisaidi külastajate kaasamist. Nad saavad teiega otse teie veebisaidilt ühendust võtta. Nii suurendate võimalust muuta nad tasuvateks klientideks.

LiveAgent pakub teile kõige kiiremat reaalajavestluse vidinat turul, kus chat kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Sellest kiiremat ei ole midagi.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

LiveAgent toetab lisaks paljudele muudele funktsioonidele ka kõnekeskuste integreerimist. Seda on kiire ja lihtne sisse seada!

Statistic icon

Palju funktsioone

Üle 175 + funktsiooni, mis muudavad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub palju mõistliku hinna eest. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige eraldi funktsioonid oma kasutajatoe seadistamiseks.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi? Olemas!

Kui soovite üle minna LiveAgent’isse, ei pea te oma kõnekeskusest loobuma. Tegelikult võimaldab LiveAgent teil selle kiiresti ja lihtsalt ilma välise abita sisse seada. Saate ühenduda veebibrauseri, telefoni või mõne muu enda valitud seadme kaudu.

Seega ei ole vaja ka kolmanda osapoole teenusepakkujaid, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise. Saate keskenduda olulisele ilma täiendava vaevata.

Otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

Minge üle tarkvarale, mis teeb kõike seda ja annab teie tugimeeskonnale rohkem väärtust. LiveAgent pakub teile kolme tasulist paketti, mis on täis funktsioone. Teil tuleb vaid valida see, mis sobib teie vajadustele kõige paremini.

Soodsa hinna eest saate funktsioonide paketi, mis aitavad teie ettevõtet. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite kallima paketi eest üle maksma.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad LiveAgent'isse üle

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo