Kuidas klienditeeninduseks ChatGPT-d kasutada
ChatGPT integreerimine klienditeeninduse toimingutesse võib ettevõtetele märkimisväärset kasu tuua, parandades kliendikogemust ja toetades klienditeenindajaid nende igapäevastes ülesannetes. See võimaldab luua täpseid ja asjakohaseid vastuseid ning säilitada ühtset tooni ja sõnumivahetust.
LiveAgent on tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas reaalajas klienditeenindust, kiiret vastust, mitmeid kanaleid nagu telefon, arvuti ja nutitelefon helisuhtluseks ning ühendamist teiste platvormidega. Lisaks pakutakse tasuta prooviperioodi ja integreerimist teiste platvormidega. LiveAgent aitab muuta vestlused ja lisainfo küsimised konversioonideks, parandades klienditeenindust. Lisaks on LiveAgentil WYSIWYG artiklite redigeerija ja klienditeenindusvestluse jälgimise tarkvara. Quality Unit, LLC omab autoriõigusi LiveAgentiga seotud teenustele ja poliitikatele.
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara ettevõtetele. Lisaks pakuvad nad mitmeid teisi tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kliendiportaali tarkvara. LiveAgenti võib kasutada ka e-posti haldamise süsteemina. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi, veebiseminare ja akadeemiat. Konto loomine on lihtne ja LiveAgent saadab sisselogimistunnustega e-kirja.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.