Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Freshcaller tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole
  • ✓ Klienditeenindus 24/7
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Võtke kasutusele õiget tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. LiveAgent’iga olete lähemal enda klientidele ja saate neid kiiremini aidata.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Funktsioonid Liveagent Competitor
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
Kasutamise lihtsus
Kasutamise lihtsuse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.6 punkti 5-st.
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.5 punkti 5-st.
Klienditeenindus
Klienditeeninduse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.7 punkti 5-st.
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.6 punkti 5-st.
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhe hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.7 punkti 5-st.
4.4
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.4 punkti 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
$19/kuu/agent Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
Märguanded/eskalatsioonid
Märguanded ja eskalatsioonid piletite ja SLA-de kohta vastavalt prioriteedile ja eelnevalt määratletud tingimustele.
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
Automatiseeritud suunamine
Automatiseeritud piletite suunamine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
Pakub automatiseeritud suunamist
Ei paku automatiseeritud suunamist
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Järjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
Pakub järjekordade haldamist.
Pakub järjekordade haldamist.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletimüügitarkvara mitme e-posti aadressiga, et vastu võtta, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste kogusid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendab mitu suhtluskanalit (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemist.
Pakub mitmekanalist tuge.
Pakub mitmekanalist tuge.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestlus, mida saab kasutada teie veebisaidil reaalajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestlust.
Pakub reaalajas vestlust.
Aruanded/analüütika
Analüütiline juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
Pakub aruandeid/analüütikat.
Ei paku aruandeid/analüütikat.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
Pakub iseteeninduse portaali.
Pakub iseteeninduse portaali.
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Piletite haldamine
Halda pileteid piletite suunamise, ühendamise, jagamise, rämpspostiks märgistamise, edasilükkamisega ja palju muuga.
Pakub piletite haldamist.
Pakub piletite haldamist.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Freshcaller'ile

Freshcaller on suurepärane kõnekeskuse tarkvara. Klienditugi ei ole enam ainult helistamine. Pakkuge oma klientidele võimalusi kommunikeerida. Kaasake e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi, et pakkuda neile mugavaid võimalusi teiega kontakteerumiseks.

Kiireim reaalajas vestlus

Reaalajavestluse paigaldamine teie veebisaidile on suurepärane viis, kuidas suurendada veebisaidi külastajate kaasamist. Nad saavad teiega otse teie veebisaidilt ühendust võtta. Nii suurendate võimalust muuta nad tasuvateks klientideks.

LiveAgent pakub teile kõige kiiremat . Sellest kiiremat ei ole midagi.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Kõnekeskuse tugi

LiveAgent toetab lisaks paljudele muudele funktsioonidele ka kõnekeskuste integreerimist. Seda on kiire ja lihtne sisse seada!

Palju funktsioone

Üle 175 + funktsiooni, mis muudavad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub palju mõistliku hinna eest. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige eraldi funktsioonid oma kasutajatoe seadistamiseks.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi? Olemas!

Kui soovite üle minna LiveAgent’isse, ei pea te oma kõnekeskusest loobuma. Tegelikult võimaldab LiveAgent teil selle kiiresti ja lihtsalt ilma välise abita sisse seada. Saate ühenduda veebibrauseri, telefoni või mõne muu enda valitud seadme kaudu.

Seega ei ole vaja ka kolmanda osapoole teenusepakkujaid, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise. Saate keskenduda olulisele ilma täiendava vaevata.

Otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

Minge üle tarkvarale, mis teeb kõike seda ja annab teie tugimeeskonnale rohkem väärtust. LiveAgent pakub teile kolme tasulist paketti, mis on täis funktsioone. Teil tuleb vaid valida see, mis sobib teie vajadustele kõige paremini.

Soodsa hinna eest saate funktsioonide paketi, mis aitavad teie ettevõtet. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite kallima paketi eest üle maksma.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad LiveAgent'isse üle

Soovite võrrelda meid erinevate kõnekeskuste tarkvaradega?

Olete huvitatud, kuidas meid võrreldakse teiste populaarsete kõnekeskuste lahendustega? Vaadake meie võrdluslehti ja avastage, mida meil pakkuda on.

    Related Articles to Alternatiiv Freshcaller’ile
    Pakkuge tugiteenust, olge järjel piletitega ning tehke rohkem LiveAgent iOS-i rakendusega. Saate kõike teha ka oma klienditoest eemal olles.

    iOS

    LiveAgenti tarkvara võimaldab klientidega vestelda, pakkuda kiireid vastuseid ja tõhusat kliendituge nii laua taga kui ka liikvel olles.+

    ChatGPT integreerimine klienditeeninduse toimingutesse võib ettevõtetele märkimisväärset kasu tuua, parandades kliendikogemust ja toetades klienditeenindajaid nende igapäevastes ülesannetes. See võimaldab luua täpseid ja asjakohaseid vastuseid ning säilitada ühtset tooni ja sõnumivahetust.

    Kuidas klienditeeninduseks ChatGPT-d kasutada

    ChatGPT integreerimine klienditeeninduse toimingutesse võib ettevõtetele märkimisväärset kasu tuua, parandades kliendikogemust ja toetades klienditeenindajaid nende igapäevastes ülesannetes. See võimaldab luua täpseid ja asjakohaseid vastuseid ning säilitada ühtset tooni ja sõnumivahetust.

    LiveAgent omab võimast GIF otsingut koos Giphy.com lahendusega. Äratage staatilised vestlused ellu. Lugege selle kohta ning proovige seda LiveAgent lahenduses.

    GIF-id sedelites

    LiveAgent on tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas reaalajas klienditeenindust, kiiret vastust, mitmeid kanaleid nagu telefon, arvuti ja nutitelefon helisuhtluseks ning ühendamist teiste platvormidega. Lisaks pakutakse tasuta prooviperioodi ja integreerimist teiste platvormidega. LiveAgent aitab muuta vestlused ja lisainfo küsimised konversioonideks, parandades klienditeenindust. Lisaks on LiveAgentil WYSIWYG artiklite redigeerija ja klienditeenindusvestluse jälgimise tarkvara. Quality Unit, LLC omab autoriõigusi LiveAgentiga seotud teenustele ja poliitikatele.

    Soovitusindeks (nps) on statistika, mis viitab teie klientide lojaalsusele. See näitab teile , kui tõenäoliselt klient teid soovitab.

    Soovitusindeks

    LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara ettevõtetele. Lisaks pakuvad nad mitmeid teisi tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kliendiportaali tarkvara. LiveAgenti võib kasutada ka e-posti haldamise süsteemina. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi, veebiseminare ja akadeemiat. Konto loomine on lihtne ja LiveAgent saadab sisselogimistunnustega e-kirja.

    Klienditeeninduse esindaja on töötaja, kes suhtleb ettevõtte nimel klientidega. Ta on ettevõtte hääl.

    Klienditeeninduse esindaja

    Klienditeeninduse tarkvara on oluline ettevõtetele, kuna see aitab vähendada kulusid ja hallata klientide taotlusi. Klienditeeninduse esindajad peavad olema valmis aitama ja suhtlema professionaalselt erinevate kanalite kaudu. LiveAgent pakub mitmeid võimalusi klientide teenindamiseks.

    Olete kunagi kliendi propageerimisest kuulnud? See on oluline strateegia, mis tõstab müüke, usaldusväärsust ja loob kliendirahulolu!

    Kliendi propageerimine

    Kliendi propageerimine on oluline teenindusstrateegia, mis keskendub klientide vajaduste rahuldamisele, suurendab müüki ja lojaalsust ning loob sügavaid suhteid kõigiga klientidega.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Plaani demo

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Plaani demo
    Start Free Trial x