Võtke kasutusele õiget tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. LiveAgent’iga olete lähemal enda klientidele ja saate neid kiiremini aidata.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige parimat klienditoe lahendust tasuta! Krediitkaarti ei ole vaja.
|
Competitor
|
---|---|---|
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
|
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
|
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
|
Kasutamise lihtsus
Kasutamise lihtsuse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
|
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.6 punkti 5-st.
|
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.5 punkti 5-st.
|
Klienditeenindus
Klienditeeninduse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
|
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.7 punkti 5-st.
|
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.6 punkti 5-st.
|
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhe hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
|
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.7 punkti 5-st.
|
4.4
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.4 punkti 5-st.
|
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$15/kuu/agent
Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
|
$19/kuu/agent
Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
|
Märguanded/eskalatsioonid
Märguanded ja eskalatsioonid piletite ja SLA-de kohta vastavalt prioriteedile ja eelnevalt määratletud tingimustele.
|
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
|
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
|
Automatiseeritud suunamine
Automatiseeritud piletite suunamine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
|
Pakub automatiseeritud suunamist
|
Ei paku automatiseeritud suunamist
|
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
|
Pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Järjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
|
Pakub järjekordade haldamist.
|
Pakub järjekordade haldamist.
|
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletimüügitarkvara mitme e-posti aadressiga, et vastu võtta, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
|
Pakub e-posti haldamist.
|
Pakub e-posti haldamist.
|
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
|
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
|
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
|
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste kogusid.
|
Pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendab mitu suhtluskanalit (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemist.
|
Pakub mitmekanalist tuge.
|
Pakub mitmekanalist tuge.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestlus, mida saab kasutada teie veebisaidil reaalajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
|
Pakub reaalajas vestlust.
|
Pakub reaalajas vestlust.
|
Aruanded/analüütika
Analüütiline juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
|
Pakub aruandeid/analüütikat.
|
Ei paku aruandeid/analüütikat.
|
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
Pakub iseteeninduse portaali.
|
Pakub iseteeninduse portaali.
|
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
|
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
|
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
|
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
|
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
|
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
|
Piletite haldamine
Halda pileteid piletite suunamise, ühendamise, jagamise, rämpspostiks märgistamise, edasilükkamisega ja palju muuga.
|
Pakub piletite haldamist.
|
Pakub piletite haldamist.
|
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
|
Pakub töövoo haldamist.
|
Pakub töövoo haldamist.
|
Freshcaller on suurepärane kõnekeskuse tarkvara. Klienditugi ei ole enam ainult helistamine. Pakkuge oma klientidele võimalusi kommunikeerida. Kaasake e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi, et pakkuda neile mugavaid võimalusi teiega kontakteerumiseks.
Reaalajavestluse paigaldamine teie veebisaidile on suurepärane viis, kuidas suurendada veebisaidi külastajate kaasamist. Nad saavad teiega otse teie veebisaidilt ühendust võtta. Nii suurendate võimalust muuta nad tasuvateks klientideks.
LiveAgent pakub teile kõige kiiremat reaalajavestluse vidinat turul, kus chat kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Sellest kiiremat ei ole midagi.
LiveAgent toetab lisaks paljudele muudele funktsioonidele ka kõnekeskuste integreerimist. Seda on kiire ja lihtne sisse seada!
Üle 175 + funktsiooni, mis muudavad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.
LiveAgent pakub palju mõistliku hinna eest. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige eraldi funktsioonid oma kasutajatoe seadistamiseks.
Kui soovite üle minna LiveAgent’isse, ei pea te oma kõnekeskusest loobuma. Tegelikult võimaldab LiveAgent teil selle kiiresti ja lihtsalt ilma välise abita sisse seada. Saate ühenduda veebibrauseri, telefoni või mõne muu enda valitud seadme kaudu.
Seega ei ole vaja ka kolmanda osapoole teenusepakkujaid, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise. Saate keskenduda olulisele ilma täiendava vaevata.
Minge üle tarkvarale, mis teeb kõike seda ja annab teie tugimeeskonnale rohkem väärtust. LiveAgent pakub teile kolme tasulist paketti, mis on täis funktsioone. Teil tuleb vaid valida see, mis sobib teie vajadustele kõige paremini.
Soodsa hinna eest saate funktsioonide paketi, mis aitavad teie ettevõtet. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite kallima paketi eest üle maksma.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Olete huvitatud, kuidas meid võrreldakse teiste populaarsete kõnekeskuste lahendustega? Vaadake meie võrdluslehti ja avastage, mida meil pakkuda on.
Otsite alternatiivi Extend'ile?
LiveAgent on mitmeid kasutajaid võlunud oma funktsionaalsuse, taskukohase hinna, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega. See pakub hästi läbimõeldud teenust, mis sisaldab kontaktvorme, live-vestlust, andmebaase ning integratsiooni sotsiaalvõrgustikega. Kasutajad on LiveAgent'i kiitnud selle suurepärase tööriista, kerge kasutatavuse ning tihti paari minutiga vastavate töötajatega - ning kinnitanud, et see on nende parim valik kasutajatoe tööriistana.
Otsite Lucep`ile alternatiivi?
LiveAgent on populaarne kasutajatoe süsteem, mis on valitud paljude ettevõtete poolt Zendesk'i asemel. Kasutajad kiidavad süsteemi paljude funktsioonide, nagu automatiseeritud protsesside ja integratsioonide, lihtsa failide lisamise ja organiseerimise võimaluste ning efektiivse klienditoega. Samuti rõhutatakse, et teenus töötab stabiilselt ka mobiilsetel platvormidel.
Klienditoe tarkvara väikeettevõttele
LiveAgent pakub isikupärastatud müügi-, liitumis- ja tugiteenuseid, mis aitavad suurendada kliendilojaalsust. Ettevõtted saavad vähendada kulusid ja parandada kliendirahulolu, kasutades LiveAgenti mitmekanalilist lähenemisviisi ja uusimaid funktsioone, ilma et peaksid maksma rohkem.
Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?
LiveAgent pakub klienditeeninduse tööriista, mis on paljude kasutajate poolt kiidetud tänu sellele, et see on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis aitavad agentidel pakkuda paremat ja kiiremat tuge. Selle lihtne kasutamine ja integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega on aidanud paljudel ettevõtetel saavutada paremat kliendirahulolu ja müüki. Freshcaller'i alternatiivina pakutakse mitmeid võimalusi klientidega suhtlemiseks, sealhulgas e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi.
LiveAgent on suurepärane ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks, mida mitmed ettevõtted on rahule jäänud. Selle abil on võimalik kiirelt reageerida klientide probleemidele ja suurendada nende rahulolu ning müüki. Lisaks on LiveAgent lihtne ja intuitiivne kasutada ning pakub palju erinevaid funktsionaalsusi, näiteks aruandlusfunktsioonid ja vahendid erinevate suhtluskanalite integreerimiseks.
Otsite Customerly`le alternatiivi?
LiveAgent pakub täiendavaid funktsioone nagu kõnekeskus, sotsiaalmeedia integratsioon, IVR ja piiramatu kõnede salvestamine võrreldes Customerly'ga. LiveAgenti kasutamisel on eelised nagu tõusnud kliendirahulolu, lojaalsus, vähem kulutused ja parem agentide töövoog.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel