Tasuta Prooviperiood

Tänukirjad

Tänu e-kiri või tänukiri?

Arvestades teie ettevõtte suurust ja tüüpi ning klientide arvu, kellele soovite tänu avaldada, võite valida kas e-kirja või trükitud tänukirja (mis saadetakse tavalise posti teel). Mõned tegurid, mida nende kahe vahel valides arvesse võtta, on järgmised:

  • Kohaletoimetamise aeg: Traditsiooniline kiri jõuab kohale kõige varem järgmisel päeval pärast selle saatmist. Kui ajastus ei ole kriitiline, võite saata kirja. Kui aga on vaja kiiret järeltegevust – näiteks tänada klienti ostu eest – on e-kiri mugavam.
  • Formaalsuse aste: Kuna e-kirju peetakse ärimaailmas vähem formaalseks kui kirju, siis kliendiga ametlikku suhtluse eelistamisel valige kirjad.
  • Sõnumi sisu: E-kiri võimaldab lisada graafikat, pilte, videoid, linke või lisada faile. Kui soovite, et teie tänusõnum oleks loomingulisem kui tavaline trükitud tekst, valige e-kiri.
  • Eelarve piirangud: E-kirjade saatmine on odavam, kirjade saatmine nõuab lisakulusid (paber, trükkimine, postiteenuse tasu). Ülemaailmsele ettevõttele, millel on kliendid kogu maailmas, võib e-kiri olla ainus mõistlik valikuvõimalus.

Kuidas kirjutada tänukirja kliendile

Iga kliendi tänukiri peaks üldiselt olema üles ehitatud ametlikumas stiilis kui e-kiri ja sisaldama alati teatavaid põhilisi tänukirja komponente. Allpool on toodud mõned kasulikud nõuanded täiusliku tänukirja koostamiseks oma klientidele:

1. Kasutage sobivat tervitust

Õige tervituse valimine tänukirjade jaoks sõltub teie suhtest kliendiga. Parem on ikkagi kasutada ametlikumaid tervitusi, nagu; "Lugupeetud…," või "Tere,…". Mitteametlikke tervitusi nagu; "Hei," või "Tervitused," tuleks vältida. Kontrollige kindlasti ka saaja nime õigekirja, vastasel juhul riskite kohe alguses halva mulje jätmisega.

2. Peage kinni kirja eesmärgist.

Tänukirja ainus eesmärk peaks olema lojaalsete klientide tunnustamine ja tänulikkuse väljendamine. Pidage vastu kiusatusele oma äri uuesti reklaamida. Ärge mainige eelseisvaid müüke, eripakkumisi, uusi tooteid ega midagi muud, mida võib pidada reklaamiks. Sest see võib klienti teie esialgsest mõttekäigust kõrvale juhtida.

3. Lisage paar järellauset

Pärast kliendi tänamist tema äri eest kaaluge, kas lisada mõni järelmeetmete avaldus, mis näitab, et olete tähelepanelik kliendi vajaduste suhtes. See võib olla kas mainimine, et olete alati kättesaadav, kui neil on küsimusi või muresid teie toodete või teenuste kohta. Või lihtsalt küsige, kas te saate midagi teha, et suurendada nende rahulolu.

4. Kaasake oma bränd

Selleks, et kiri näeks välja professionaalne, kasutage kindlasti kirjapead, mis võib sisaldada teie ettevõtte nime, logo või muud brändiinfot. Hästi kujundatud kirjapea muudab kirja ainulaadseks, tagab teie kaubamärgi nähtavuse, aitab vastuvõtjale tõendada selle autentsust ja jätab professionaalse üldmulje.  

5. Kasutage õiget lõpusõna

Tänukirja lõpetamisel on oluline kasutada sobivalt lugupidavat ja professionaalset sõna või fraasi. Võite valida kõige sagedamini kasutatava “Lugupidamisega” või “Tervitades”, või veidi personaalsemat “Kõike parimat”, “Ilusat päeva” või “Parimat.

6. Lõpetage kiri allkirjaga

Kuigi suurettevõtete jaoks võib olla keeruline muuta tänukirjad isiklikuks, võib allkirja lisamine kirja lõppu aidata lisada vähemalt mõningase isikupärastamise taseme. Kuigi alati ei pruugi olla võimalik lisada käsitsi kirjutatud allkirja, näeb isegi trükitud allkiri alati parem välja kui lihtsalt trükitud nimi.

Kliendi tänukirja näited

1. Pikaajaliste klientide tänamine nende lojaalsuse eest

3. Ettevõtte verstaposti tähistamine

3. Tänulikkuse näitamine aasta lõpus

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias otse LiveAgent’is.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo