Tasuta Prooviperiood
  • Academy
  • Klientide tänukaardid ja teated

Klientide tänukaardid ja teated

Miks peaksite klientidele tänakaarte saatma?

Kuigi klientide tunnustamise e-kirjad on samuti suurepärane võimalus näidata klientidele tänu, e-kirju loetakse (kui üldse loetakse) ja tavaliselt ka kustutatakse. Hästi vormistatud trükitud tänukaart/käsikirjaline tänukiri jääb aga suurema tõenäosusega vähemalt mõneks ajaks alles ja jääb meeldetuletuseks teie kaubamärgist. See on tõhus turundusstrateegia, mis võib klientidele tõeliselt muljet avaldada, parandada nende lojaalsust ja tekitada teie ettevõttele rohkem soovitusi.

Käsitsi kirjutatud või prinditud?

Sõltuvalt teie ettevõtte tüübist ja suurusest saate kaaluda, kas saata trükitud või käsitsi kirjutatud tänukaarte. Suure organisatsiooni puhul, mis soovib tänada üle 500 kliendi, oleks loomulikult mõttekam kasutada trükitud kaarte. Käsitsi kirjutatud teated sobivad paremini väikeettevõtetele, füüsilisest isikust ettevõtjatele, personaalsetele teenustele ja tagasihoidliku kliendibaasiga B2B-ettevõtetele.

Üldiselt, kui aeg, eelarve ja ressursid võimaldavad, oleks käsitsi kirjutatud kliendi tänukiri parem valik, sest see avaldab alati suuremat mõju. Käsitsi kirjutatud teadete tõeline autentsus on see, mis paneb kliente end tõeliselt eriliseks ja emotsionaalselt kaasatuna tundma. Ja emotsioone peetakse paljudes tööstusharudes suurimaks lojaalsust suurendavaks teguriks. Tegelikult selgus CapGemini uuringust, et 70% emotsionaalselt pühendunud tarbijatest kulutavad kuni kaks korda või rohkem brändidele, millele nad on lojaalsed. Lisaks sellele reklaamib 80% oma pere ja sõprade seas kaubamärke, millele nad lojaalsed on.

Kui kaua peaksite tänukaartide saatmisega ootama?

Kui juhite ettevõtet ja soovite oma kliente tänusõnumiga/kaardiga tänada, on optimaalne aeg eelistatavalt kohe pärast sündmuse toimumist. Üldine, reegel on paar päeva pärast sündmust. Näiteks: kui klient ostab teie ettevõttelt toote/teenuse. Kuid isegi kui teil ei õnnestu tänukirja saata selle aja jooksul, siis teadke, et selle saatmata jätmine on palju hullem.

Ärikliendi tänukaardid – Mallid

Mida kirjutada kliendile mõeldud tänukaardile? Allpool on esitatud mõned ärikliendi tänukaardid – mallid, mida saate kasutada oma tänukaartide/-kirjade koostamise alusena.

Kui soovite rohkem teada, lugege Kuidas kirjutada tänukiri, mida teie kliendid hindavad.

Tänamine lojaalseks kliendiks olemise eest

Kliendi tänamine ostu eest

Kliendi tänamine soovituse eest

Muud viisid, kuidas väljendada tänu oma klientidele

On mitu võimalust, kuidas oma klientidele tänu avaldada. Klientide tänukaardid ja teated on suur osa klientide tunnustamisest. Siiski on ka palju muid võimalusi. Näiteks kupongid, allahindlused, tasuta tooted/teenused ja palju muud.

Kui soovite rohkem teada saada, lugege Klientide tunnustamise ideed.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias olevat otse LiveAgent’is.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite saatma klientidele tänukaarte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide tänukaartide saatmine on tõhus turundusstrateegia, mis võib klientidele tõeliselt muljet avaldada, suurendada nende lojaalsust ja luua rohkem soovitusi teie ettevõttele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui kaua peaksite tänukaartide saatmisega ootama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Üldine reegel on paar päeva sündmuse pärast. Näiteks, kui klient ostab teie ettevõttelt toote/teenuse.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Prinditud või käsitsi kirjutatud tänukaardid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Üldiselt, kui aeg, eelarve ja ressursid võimaldavad, oleks käsitsi kirjutatud kliendi tänukiri parem valik, kuna see avaldab alati suuremat mõju.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo