Kui Te ei kasuta endiselt turundus- ja klienditoe strateegia osana sotsiaalse kuulamise tööriista, on viimane aeg see hankida.
Sotsiaalne kuulamine seisneb Teie ettevõtte kohta veebis öeldu jälgimises. Vaadake, mida Teie kliendid arvavad, kutsuge korrale konkurentsi kui nad Teid halvustavad, või vastake potentsiaalsete klientide küsimustele.
Sotsiaalne kuulamine on kohustuslik!
Sotsiaalne kuulamine, tuntud ka kui sotsiaalne jälgimine, on Teie brändi digitaalsete vestluste või veebis mainimise jälgimise protsess.
See on tõhus strateegia tagasiside kogumiseks ja jälgimiseks, mida kliendid Teie brändist, ettevõttest, toodetest või teenustest arvavad.
LiveAgent loob ühenduse kõigi Teie sotsiaalmeedia kanalitega ja toob kõik Teie brändi kommentaarid, sõnumid ja mainimised otse LiveAgenti.
Sotsiaalse kuulamise tööriistad sobivad suurepäraselt probleemide ennetavaks lahendamiseks. Teadvustage oma pettunud kliente, enne kui nende halb kogemus levib ja Teie ettevõttele haiget teeb.
Sotsiaalne kuulamine ei tähenda ainult halbu kogemusi. Näidake positiivseid asju, mida kliendid Teie ettevõtte kohta ütlevad. Pole midagi sellist nagu tõeline iseloomustus!
Sotsiaalne kuulamine on suurepärane tööriist, mis annab Teile üldise ülevaate sellest, mida Teie ettevõtte kohta veebis räägitakse. Jälgige oma klientide ja konkurentide ütlusi.
Vastake klientide säutsudele, Facebooki sõnumitele või Instagrami kommentaaridele otse oma sotsiaalse kuulamise tööriista kaudu. Ärge raisake aega erinevatele sotsiaalsetele kontodele sisse ja välja logimiseks.
LiveAgenti sotsiaalse kuulamise tööriist edastab kõik Teie postituste kommentaarid ja Facebooki sõnumid ning lükkab need otse Teie LiveAgenti juhtpaneelile. Sealt saate hõlpsalt oma Facebooki lehel vastata, meeldida ja isegi uusi postitusi luua.
Jälgige märksõnu ja vastake oma kontot mainivatele säutsudele. LiveAgenti Twitteri sotsiaalse kuulamise tööriista abil ei jää kahe silma vahele ükski Teie ettevõtte kohta käiv säuts.
Seadistage lihtsalt märksõnad, mida soovite jälgida, ja kõik seda märksõna sisaldavad säutsud lükatakse pileti kujul automaatselt Teie LiveAgenti kontole.
Kõik Teie postitustele või Teie kontot mainivatele postitustele tehtud kommentaarid lükatakse automaatselt LiveAgenti. Vastake otse LiveAgentist, ilma et peaksite oma telefonis tuhandeid märguandeid vaatama.
LiveAgent korraldab kõik päringud vastavalt saadud tähtsusele ja ajale.
Edastage sujuvalt kõik päringud mitmest suhtluskanalist ühte jagatud postkasti.
Vestelge reaalajas klientide ja veebisaidi külastajatega. Kasutage ennetavaid vestluskutseid ja palju muud.
Looge oma klientidele iseteeninduse lahendustena hämmastavaid kliendiportaale ja teadmistebaase.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent on olnud aastatel 2023 väikeettevõte poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adapteerub tööriist lihtsasti Teie ettevõtte vajadustele.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.
Hankige meie professionaalne sotsiaalse kuulamise lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Milleks oodata? Alustage sotsiaalse kuulamisega juba täna.
Most Popular
Kuidas muuta rahulolematud kliendid brändi toetajateks
Kas soovite teada saada, kuidas muuta rahulolematud kliendid oma toetajateks? Lugege edasi ja leiate näpunäiteid, kuidas muutuda, et keerata olukord tingi.
Soovite üle minna Jira'st LiveAgent'isse?
LiveAgent pakub tasuta andmete ülekandmist Jira'st LiveAgent'isse. Viige kõik oma andmed üle, kasutades lihtsalt meie migratsioonipluginaid või paluge meie meeskonnal teid aidata.
Customer service Benchmark Report
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team