Kuidas muuta rahulolematud kliendid brändi toetajateks
Kas soovite teada saada, kuidas muuta rahulolematud kliendid oma toetajateks? Lugege edasi ja leiate näpunäiteid, kuidas muutuda, et keerata olukord tingi.
Soovite üle minna Jira'st LiveAgent'isse?
LiveAgent pakub tasuta andmete ülekandmist Jira'st LiveAgent'isse. Viige kõik oma andmed üle, kasutades lihtsalt meie migratsioonipluginaid või paluge meie meeskonnal teid aidata.
Customer service Benchmark Report
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.
Klienditeeninduse pehmed oskused
Klienditeeninduse pehmed oskused on olulised sujuva suhtluse tagamiseks. LiveAgent pakub terviklikku klienditoe tarkvara, mis parandab klientide suhtlust ja oskusi. Tasuta demo saadaval.
Reaalajas vestluse etikett klienditeenindusele
Klienditeeninduse reeglid ja etikett reaalajas vestluses on olulised. Õige tervitus, konserveeritud vastused ja probleemide lahendamine parandavad kliendikogemust. Ettevõtted peaksid jälgima keelekasutust ja suhtlusstiili.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.