Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Kasutage LiveAgenti abil sotsiaalset kuulamist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Otsite sotsiaalse kuulamise tööriistu?

Kui Te ei kasuta endiselt turundus- ja klienditoe strateegia osana sotsiaalse kuulamise tööriista, on viimane aeg see hankida.

Sotsiaalne kuulamine seisneb Teie ettevõtte kohta veebis öeldu jälgimises. Vaadake, mida Teie kliendid arvavad, kutsuge korrale konkurentsi kui nad Teid halvustavad, või vastake potentsiaalsete klientide küsimustele.

Sotsiaalne kuulamine on kohustuslik!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of social listening tools

Mis on sotsiaalne kuulamine?

Sotsiaalne kuulamine, tuntud ka kui sotsiaalne jälgimine, on Teie brändi digitaalsete vestluste või veebis mainimise jälgimise protsess.

See on tõhus strateegia tagasiside kogumiseks ja jälgimiseks, mida kliendid Teie brändist, ettevõttest, toodetest või teenustest arvavad.

LiveAgent sotsiaalse kuulamise tööriistana

LiveAgent loob ühenduse kõigi Teie sotsiaalmeedia kanalitega ja toob kõik Teie brändi kommentaarid, sõnumid ja mainimised otse LiveAgenti.

LiveAgent ühendub:

LiveAgent suitable tool for social listening

Miks on sotsiaalse kuulamise tööriistad olulised?

Implementation without issues

Lahendage probleeme proaktiivselt

Sotsiaalse kuulamise tööriistad sobivad suurepäraselt probleemide ennetavaks lahendamiseks. Teadvustage oma pettunud kliente, enne kui nende halb kogemus levib ja Teie ettevõttele haiget teeb.

Feedback & suggestions

Kasutage iseloomustustena positiivseid mainimisi

Sotsiaalne kuulamine ei tähenda ainult halbu kogemusi. Näidake positiivseid asju, mida kliendid Teie ettevõtte kohta ütlevad. Pole midagi sellist nagu tõeline iseloomustus!

Learn from customer analytics and insights

Hankige ülevaade klientide rahulolust

Sotsiaalne kuulamine on suurepärane tööriist, mis annab Teile üldise ülevaate sellest, mida Teie ettevõtte kohta veebis räägitakse. Jälgige oma klientide ja konkurentide ütlusi.

Real-time customer support

Suhelge hõlpsasti oma klientidega

Vastake klientide säutsudele, Facebooki sõnumitele või Instagrami kommentaaridele otse oma sotsiaalse kuulamise tööriista kaudu. Ärge raisake aega erinevatele sotsiaalsetele kontodele sisse ja välja logimiseks.

Sotsiaalne kuulamine Facebookis

LiveAgenti sotsiaalse kuulamise tööriist edastab kõik Teie postituste kommentaarid ja Facebooki sõnumid ning lükkab need otse Teie LiveAgenti juhtpaneelile. Sealt saate hõlpsalt oma Facebooki lehel vastata, meeldida ja isegi uusi postitusi luua.

Sotsiaalne kuulamine Twitteris

Jälgige märksõnu ja vastake oma kontot mainivatele säutsudele. LiveAgenti Twitteri sotsiaalse kuulamise tööriista abil ei jää kahe silma vahele ükski Teie ettevõtte kohta käiv säuts.

Seadistage lihtsalt märksõnad, mida soovite jälgida, ja kõik seda märksõna sisaldavad säutsud lükatakse pileti kujul automaatselt Teie LiveAgenti kontole.

Sotsiaalne kuulamine instagramis

Kõik Teie postitustele või Teie kontot mainivatele postitustele tehtud kommentaarid lükatakse automaatselt LiveAgenti. Vastake otse LiveAgentist, ilma et peaksite oma telefonis tuhandeid märguandeid vaatama.

LiveAgent korraldab kõik päringud vastavalt saadud tähtsusele ja ajale.

Rohkem kui lihtsalt sotsiaalse kuulamise tööriist

Email icon

Piletisüsteem

Edastage sujuvalt kõik päringud mitmest suhtluskanalist ühte jagatud postkasti.

Message icon

Reaalajas vestlus

Vestelge reaalajas klientide ja veebisaidi külastajatega. Kasutage ennetavaid vestluskutseid ja palju muud.

Group 370 icon

Tugiportaal

Looge oma klientidele iseteeninduse lahendustena hämmastavaid kliendiportaale ja teadmistebaase.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Miks on LiveAgent Teie jaoks õige sotsiaalse kuulamise tööriist?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esimeseks hinnatud

LiveAgent on olnud aastatel 2019 ja 2021 väikeettevõte poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Koos üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adapteerub tööriist lihtsasti Teie ettevõtte vajadustele.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Läbipaistev ja taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne sotsiaalse kuulamise lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage sotsiaalse kuulamisega juba täna.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

Suurepärane väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses ettevõtetele ja suurkorporatsioonidele

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on sotsiaalse kuulamise tööriistad?

Sotsiaalse kuulamise tööriistad jälgivad veebivestlusi Teie brändi ümber ja Teie ettevõttega seotud märksõnu ning jälgivad seejärel mainimisi ja märksõnu, et anda Teile teavitusi.

Kas LiveAgent on sotsiaalse kuulamise tööriist?

LiveAgent jälgib ja kogub kommentaare, mainimisi ja sõnumeid mitmel platvormil, nagu Facebook, Instagram, Twitter ja Viber. Selle tulemusel saavad Teie agendid olla ajakohased ja lahendada kõik vajalikud probleemid ühelt juhtpaneelilt.

Miks peaksite kasutama sotsiaalmeedia kuulamisvahendeid?

Veebis brändi kohaloleku ja potentsiaalsete klientide või klientide vestluste jälgimine sotsiaalmeedia kanalites on suurepärane viis probleemide kiireks tuvastamiseks ja lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo