Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Kasutage LiveAgenti abil sotsiaalset kuulamist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Otsite sotsiaalse kuulamise tööriistu?

Kui Te ei kasuta endiselt turundus- ja klienditoe strateegia osana sotsiaalse kuulamise tööriista, on viimane aeg see hankida.

Sotsiaalne kuulamine seisneb Teie ettevõtte kohta veebis öeldu jälgimises. Vaadake, mida Teie kliendid arvavad, kutsuge korrale konkurentsi kui nad Teid halvustavad, või vastake potentsiaalsete klientide küsimustele.

Sotsiaalne kuulamine on kohustuslik!

  • GetApp leaders 2021
Definition of social listening tools

Mis on sotsiaalne kuulamine?

Sotsiaalne kuulamine, tuntud ka kui sotsiaalne jälgimine, on Teie brändi digitaalsete vestluste või veebis mainimise jälgimise protsess.

See on tõhus strateegia tagasiside kogumiseks ja jälgimiseks, mida kliendid Teie brändist, ettevõttest, toodetest või teenustest arvavad.

LiveAgent sotsiaalse kuulamise tööriistana

LiveAgent loob ühenduse kõigi Teie sotsiaalmeedia kanalitega ja toob kõik Teie brändi kommentaarid, sõnumid ja mainimised otse LiveAgenti.

LiveAgent suitable tool for social listening

Miks on sotsiaalse kuulamise tööriistad olulised?

Woman on phone in shopping cart

Lahendage probleeme proaktiivselt

Sotsiaalse kuulamise tööriistad sobivad suurepäraselt probleemide ennetavaks lahendamiseks. Teadvustage oma pettunud kliente, enne kui nende halb kogemus levib ja Teie ettevõttele haiget teeb.

Feedback & suggestions

Kasutage iseloomustustena positiivseid mainimisi

Sotsiaalne kuulamine ei tähenda ainult halbu kogemusi. Näidake positiivseid asju, mida kliendid Teie ettevõtte kohta ütlevad. Pole midagi sellist nagu tõeline iseloomustus!

Learn from customer analytics and insights

Hankige ülevaade klientide rahulolust

Sotsiaalne kuulamine on suurepärane tööriist, mis annab Teile üldise ülevaate sellest, mida Teie ettevõtte kohta veebis räägitakse. Jälgige oma klientide ja konkurentide ütlusi.

Real-time customer support

Suhelge hõlpsasti oma klientidega

Vastake klientide säutsudele, Facebooki sõnumitele või Instagrami kommentaaridele otse oma sotsiaalse kuulamise tööriista kaudu. Ärge raisake aega erinevatele sotsiaalsetele kontodele sisse ja välja logimiseks.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Sotsiaalne kuulamine Facebookis

LiveAgenti sotsiaalse kuulamise tööriist edastab kõik Teie postituste kommentaarid ja Facebooki sõnumid ning lükkab need otse Teie LiveAgenti juhtpaneelile. Sealt saate hõlpsalt oma Facebooki lehel vastata, meeldida ja isegi uusi postitusi luua.

Sotsiaalne kuulamine Twitteris

Jälgige märksõnu ja vastake oma kontot mainivatele säutsudele. LiveAgenti Twitteri sotsiaalse kuulamise tööriista abil ei jää kahe silma vahele ükski Teie ettevõtte kohta käiv säuts.

Seadistage lihtsalt märksõnad, mida soovite jälgida, ja kõik seda märksõna sisaldavad säutsud lükatakse pileti kujul automaatselt Teie LiveAgenti kontole.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sotsiaalne kuulamine instagramis

Kõik Teie postitustele või Teie kontot mainivatele postitustele tehtud kommentaarid lükatakse automaatselt LiveAgenti. Vastake otse LiveAgentist, ilma et peaksite oma telefonis tuhandeid märguandeid vaatama.

LiveAgent korraldab kõik päringud vastavalt saadud tähtsusele ja ajale.

Rohkem kui lihtsalt sotsiaalse kuulamise tööriist

Piletisüsteem

Edastage sujuvalt kõik päringud mitmest suhtluskanalist ühte jagatud postkasti.

Reaalajas vestlus

Vestelge reaalajas klientide ja veebisaidi külastajatega. Kasutage ennetavaid vestluskutseid ja palju muud.

Tugiportaal

Looge oma klientidele iseteeninduse lahendustena hämmastavaid kliendiportaale ja teadmistebaase.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast tuge meie klientidele.

black Slido logo

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

Miks on LiveAgent Teie jaoks õige sotsiaalse kuulamise tööriist?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esimeseks hinnatud

LiveAgent on olnud aastatel 2023 väikeettevõte poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Koos üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adapteerub tööriist lihtsasti Teie ettevõtte vajadustele.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Läbipaistev ja taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne sotsiaalse kuulamise lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage sotsiaalse kuulamisega juba täna.

30 päeva prooviversioon
Krediitkaarti pole vaja
ja paljud teised
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Sotsiaalne kuulamine

Kuidas muuta rahulolematud kliendid brändi toetajateks

Kas soovite teada saada, kuidas muuta rahulolematud kliendid oma toetajateks? Lugege edasi ja leiate näpunäiteid, kuidas muutuda, et keerata olukord tingi.

Alustage andmete ülekandmist Zendesk'i süsteemist lihtsa aktiveerimise liuguriga. Kõik teie piletid ja agendid kantakse turvaliselt LiveAgent'isse.

Lahkute Zendesk'ist?

LiveAgent pakub mitmeid suhtlusviise, sealhulgas vestlus, kõned, video-kõned ja sotsiaalmeedia. Ettevõte pakub tuge mitmes keeles, sealhulgas Eesti keeles. Lisaks pakutakse ka demo ja hinnakujundust.

Soovite üle minna Jira'st LiveAgent'isse?

LiveAgent pakub tasuta andmete ülekandmist Jira'st LiveAgent'isse. Viige kõik oma andmed üle, kasutades lihtsalt meie migratsioonipluginaid või paluge meie meeskonnal teid aidata.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.

Customer service Benchmark Report

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.

Klienditeenindajatel peaksid olema suurepärased kõvad ja pehmed oskused. Kuid millised kliendi pehmed oskused on kõige olulisemad?

Klienditeeninduse pehmed oskused

Klienditeeninduse pehmed oskused on olulised sujuva suhtluse tagamiseks. LiveAgent pakub terviklikku klienditoe tarkvara, mis parandab klientide suhtlust ja oskusi. Tasuta demo saadaval.

Järgige viisakate vestluste protokolle. Uurige õiget vestluse suhtlusetiketti ja tutvuge klienditeeninduse reeglitega.

Reaalajas vestluse etikett klienditeenindusele

Klienditeeninduse reeglid ja etikett reaalajas vestluses on olulised. Õige tervitus, konserveeritud vastused ja probleemide lahendamine parandavad kliendikogemust. Ettevõtted peaksid jälgima keelekasutust ja suhtlusstiili.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Plaani demo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Plaani demo
Start Free Trial x