Kas soovite oma klienditoega pakkuda palju enamat, kui lihtsalt live vestlus? LiveAgent on teie ettevõtte jaoks õige valik.
Pakkuge klientidele oma ettevõttega kontakteerumiseks rohkem võimalusi. LiveAgent pakub teile e-maili tuge, live vestluse vidinat, sotsiaalmeediat ja kõnekeskust ning teadmistebaasi. Nii saate katta kõik oma suhtluskanalid. Usaldusväärne sedelisüsteem organiseerib suhtluse loogiliselt, et saaksite keskenduda olulisele – oma klientide aitamisele.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Säästke raha! LiveAgent on teiste toe lahendustega võrreldes kuluefektiivsem.
175+ kasutajatoe funktsiooniga on toe pakkumine ülimalt kerge.
LiveAgent tõstab kliendirahulolu & parandab koefitsiente.
LiveAgent poolt pakutav live vestlus on lihtsalt eduka kasutajatoe algus. Katke mitmed erinevad suhtluskanalid usaldusväärse sedelisüsteemiga kerge vaeva. Sedelisüsteem jälgib kõike ja muudab teie suhtluse sedeliteks, nii ei jää teil midagi kahe silma vahele.
Lisaks kasulikele tööriistadele nagu on e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus ja teadmistebaas on LiveAgentil enam, kui 175 funktsiooni ning üle 40 integratsiooni.
Live vestlus on suurepärane tööriist pakkumaks oma klientidele kiiret ja efektiivset tuge. Seega peaks teie live vestluse vidin olema võimalikult kiire.
LiveAgent`il on turu kiireim live vestluse vidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit. Vastake oma klientidele välgukiirusel!
Jah, saate kõik eelpool mainitu vähema eest, kui arvasite. LiveAgent pakub teie kasutajatoe aitamiseks kolme tasulist kasulike tööriistade, funktsioonide ja integratsioonidega plaani. Suurepärane klienditugi ei pea teie eelarvet rikkuma.
Vaadake meie hinnaplaane ja saage rohkem teada!
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on enimvaadeldud ja nr #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid kiiremini koos LiveAgent`iga.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Tunnete huvi, kuidas suudame konkurentsi pakkuda teistele populaarsetele vestluse lahendustele? Tutvuge meie võrdluslehekülgedega ja avastage kõik, mida meil on pakkuda.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel