Kui otsite alternatiivi OTRSile, proovige LiveAgenti juba täna. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara koos intelligentse teenuse haldusega ja rohkete koostööl põhinevate funktsioonidega, mis on sobilikud ettevõtte teeninduse juhtimiseks ja klientide teenindamiseks.
Tehke tööajal parimat tööd ja pakkuge paindliku lahendusegasuurepärast teenust nii klientidele kui ka teenindusmeeskondadele. Piletihaldus, ajajälgimine, piletite ajalugu, reaalajavestlus mobiiliseadmetel ja paljud muud esmatähtsad ettevõtte tööriistad võivad saada Teie omaks mõistliku hinnaga.
Jätkake lugemist, et saada teada milliseid ülesannete haldamise võimekusi ja teisi põhiomadusi on LiveAgentil. Või katsetage järgi meie 14-päevase tasuta prooviperioodiga.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | OTRS |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | OTRS pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | OTRS pakub reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | OTRS ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindusportaali. | OTRS pakub iseteenindusportaali. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu. | LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni. | OTRS pakub Facebooki integratsiooni. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | OTRS pakub Twitteri integratsiooni. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni. | OTRS ei paku Instagrami integratsiooni. |
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast. | LiveAgent pakub Viberi integratsiooni. | OTRS ei paku Viberi integratsiooni. |
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid. | LiveAgent pakub Whatsappi integreerimist. | OTRS ei paku WhatsAppi integreerimist. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | OTRS pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | OTRS ei paku kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | OTRS pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha. | LiveAgent pakub API funktsioone. | OTRS pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | OTRS ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | OTRS ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | OTRS ei paku piiramatut ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | OTRS ei paku piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | OTRS ei paku piiramatuid vestlusnuppe. |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid. | LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. | OTRS ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestust. | OTRS ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge. | OTRS pakub piiramatut 24/7 tuge. |
LiveAgent annab endast parima, et rikkalike funktsioonidega täita Teie ettevõtte kõik nõuded. Sinna kuuluvad töötajate juhtimine, aeg & kohalolek, ning teised juhtimisülesandeid. Seda kõike koos parimate klienditeeninduse tööriistadega.
Piletihaldus on peamine töövoo vahend, mis koondab kõik sissetulevad emailid, reaalajavestlused, sotsiaalmeedia ja kõnekeskuse kommunikatsiooni ühte ainsasse postkasti. Te võite luua ka kliendiportaali, et koguda ühelt ainsalt platvormilt ettevõtte teadmisi teadmusbaasi artiklitesse.
Säästke oma meeskonna aega ja looge intuitiivsete töövoogudega abil tugev ettevõtte kulg. Lisaks piletitaotlussüsteemile, pakub LiveAgent rohkelt digitaalseid töövoogusid nagu sildid, filtreerimine, mängustamine & märgid, võrgu jälgimisedja teised eduka ettevõtte moodustamiseks vajalikud funktsioonid.
Erinevad alternatiivid teevad head tööd oma klienditeeninduse tarkvaraga, kuid kõik neist ei suuda pakkuda Teile reaalajavestluse vidinat. LiveAgent omab neist aga kõige kiiremat, mille vestluse kuvamise kiiruseks on 2,5 sekundit.
Kliendirahulolu hinnanguid ja klienditeeninduse juhtimist saab hõlpsasti parandada lisades lihtsa reaalajas vestluse nupu oma veebilehele. Teie veebilehte sirvivad kliendid saavad igal ajal lihtsa kliki abil vestelda Teie agentidega.
Koos selliste funktsioonidega nagu ajajälgimine, reaalajas trükkimise vaade, mängustamine ja teiste töötaja panuseid tõstvate funktsioonidega, tagab LiveAgent selle, et saate teha kõike ühes klienditeeninduse haldustarkvaras.
Kasutage ära esmatähtsaid ettevõtte tööriistu ja suutke rohkem oma töötundidel. Iga LiveAgenti tööriist on varundatud efektiivsete koostööl põhinevate funktsioonidega, mis toimivad mitmetel platvormidel ja aitavad edukatel ettevõtetel suurendada oma kasutajate rahulolumäära.
Teenuse aruandlust, töötajate ajakava koostamist, võrgu jälgimist ja muid juhtimisülesandeid saab intuitiivsete töövoogude abil hõlpsasti hallata läbi kasutajasõbraliku liidese. Need digitaalsed töövood suudavad toime tulla nii iga kliendi sooviga kui ka sisseehitatud iseteenindusportaali haldamisega.
Lisaks hoolime õnnelike kasutajate õnnelikuna hoidmisest. Seetõttu võite 24/7 kontakti võtta iga palvega, millega Te toime ei suuda tulla ja me anname endast parima, et Teid alati aidata. Helistage või saatke sõnum, kui selleks vajadus tekib.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajasvestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis lubab meil pakkuda erakorralist teenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Alustage juba täna oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga või heitke pilk meie hinnakavadele, et näha milline neist sobib kõige paremini Teie ettevõtte protsessidele. Kontrollige julgelt ka täiendavaid ressursse ja LiveAgenti kasutamist kui intelligentse teenuse haldamise tarkvarana.
Kas me täitsime Teie ettevõtte nõuded? Vajutage allolevale nupule ja alustage LiveAgenti kasutamist juba täna.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel