Otsite OTRSi alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on parim OTRSi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Kui otsite alternatiivi OTRSile, proovige LiveAgenti juba täna. LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara koos intelligentse teenuse haldusega ja rohkete koostööl põhinevate funktsioonidega, mis on sobilikud ettevõtte teeninduse juhtimiseks ja klientide teenindamiseks.

Tehke tööajal parimat tööd ja pakkuge paindliku lahendusega

suurepärast teenust nii klientidele kui ka teenindusmeeskondadele. Piletihaldus, ajajälgimine, piletite ajalugu, reaalajavestlus mobiiliseadmetel ja paljud muud esmatähtsad ettevõtte tööriistad võivad saada Teie omaks mõistliku hinnaga.

Jätkake lugemist, et saada teada milliseid ülesannete haldamise võimekusi ja teisi põhiomadusi on LiveAgentil. Või katsetage järgi meie 14-päevase tasuta prooviperioodiga. 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

OTRS võrrelduna LiveAgentiga

Funktsioonid Liveagent OTRS
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
OTRS pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
OTRS pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
OTRS ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
OTRS pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
OTRS pakub Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
OTRS pakub Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
OTRS ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
OTRS ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub Whatsappi integreerimist.
OTRS ei paku WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
OTRS pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
OTRS ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
OTRS pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
OTRS pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
OTRS ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
OTRS ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
OTRS ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
OTRS ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
OTRS ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
OTRS ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestust.
OTRS ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
OTRS pakub piiramatut 24/7 tuge.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Üksainus platvorm intuitiivseks ülesannete haldamiseks ja klienditeeninduseks

LiveAgent annab endast parima, et rikkalike funktsioonidega täita Teie ettevõtte kõik nõuded. Sinna kuuluvad töötajate juhtimine, aeg & kohalolek, ning teised juhtimisülesandeid. Seda kõike koos parimate klienditeeninduse tööriistadega.

Saa kogu töö tehtud ühest postkastist

Piletihaldus on peamine töövoo vahend, mis koondab kõik sissetulevad emailid, reaalajavestlused, sotsiaalmeedia ja kõnekeskuse kommunikatsiooni ühte ainsasse postkasti. Te võite luua ka kliendiportaali, et koguda ühelt ainsalt platvormilt ettevõtte teadmisi teadmusbaasi artiklitesse.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Lihtsam töövoog mis säästab Teie aega

Säästke oma meeskonna aega ja looge intuitiivsete töövoogudega abil tugev ettevõtte kulg. Lisaks piletitaotlussüsteemile, pakub LiveAgent rohkelt digitaalseid töövoogusid nagu sildid, filtreerimine, mängustamine & märgid, võrgu jälgimisedja teised eduka ettevõtte moodustamiseks vajalikud funktsioonid.

Klienditeeninduse lahendus omnikanalilise piletisüsteemiga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Looge isiklik side kasutades reaalajavestlust

Erinevad alternatiivid teevad head tööd oma klienditeeninduse tarkvaraga, kuid kõik neist ei suuda pakkuda Teile reaalajavestluse vidinat. LiveAgent omab neist aga kõige kiiremat, mille vestluse kuvamise kiiruseks on 2,5 sekundit.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Olge valmis õnnelikeks klientideks

Kliendirahulolu hinnanguid ja klienditeeninduse juhtimist saab hõlpsasti parandada lisades lihtsa reaalajas vestluse nupu oma veebilehele. Teie veebilehte sirvivad kliendid saavad igal ajal lihtsa kliki abil vestelda Teie agentidega.

Tehke oma töö õigete funktsioonidega lõbusaks

Koos selliste funktsioonidega nagu ajajälgimine, reaalajas trükkimise vaade, mängustamine ja teiste töötaja panuseid tõstvate funktsioonidega, tagab LiveAgent selle, et saate teha kõike ühes klienditeeninduse haldustarkvaras. 

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Reaalajavestlus suurepäraseks klientide teenindamiseks

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Omadused ja integratsioonid efektiivseks klienditeeninduseks

Kasutage ära esmatähtsaid ettevõtte tööriistu ja suutke rohkem oma töötundidel. Iga LiveAgenti tööriist on varundatud efektiivsete koostööl põhinevate funktsioonidega, mis toimivad mitmetel platvormidel ja aitavad edukatel ettevõtetel suurendada oma kasutajate rahulolumäära.

Suurepärane töövoo haldamine

Teenuse aruandlust, töötajate ajakava koostamist, võrgu jälgimist ja muid juhtimisülesandeid saab intuitiivsete töövoogude abil hõlpsasti hallata läbi kasutajasõbraliku liidese. Need digitaalsed töövood suudavad toime tulla nii iga kliendi sooviga kui ka sisseehitatud iseteenindusportaali haldamisega.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Me oleme siin, et Teid iga kell aidata

Lisaks hoolime õnnelike kasutajate õnnelikuna hoidmisest. Seetõttu võite 24/7 kontakti võtta iga palvega, millega Te toime ei suuda tulla ja me anname endast parima, et Teid alati aidata. Helistage või saatke sõnum, kui selleks vajadus tekib.

Säästke LiveAgentiga rohkem

Õnnelikud kasutajad tegelevad kliendipäringutega kasutades LiveAgenti

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajasvestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis lubab meil pakkuda erakorralist teenindust meie klientidele.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Valmis tasuta järele proovima?

Alustage juba täna oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga või heitke pilk meie hinnakavadele, et näha milline neist sobib kõige paremini Teie ettevõtte protsessidele. Kontrollige julgelt ka täiendavaid ressursse ja LiveAgenti kasutamist kui intelligentse teenuse haldamise tarkvarana.

Kas me täitsime Teie ettevõtte nõuded? Vajutage allolevale nupule ja alustage LiveAgenti kasutamist juba täna.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to OTRSi alternatiiv
LiveAgent pakub klientidele mitmeid tarkvaralisi lahendusi klienditeeninduseks, sealhulgas piletite haldamist ja suhtluskanaleid. Reeglite kasutamine kiirendab ja täpsustab piletihaldusprotsessi.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.

Klientidele pakutakse mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Reeglitest kinni pidamine parandab protsessi kiirust ja täpsust.

Steve Jobs – kliendikogemus

Klientidele pakutakse mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Reeglitest kinni pidamine parandab protsessi kiirust ja täpsust.

Klienditeeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvara LiveAgent pakub mitmeid võimalusi ja funktsioone, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorumid ja sotsiaalmeedia integreerimine.

Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse

Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.

Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada

Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo