Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim osTicketi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite osTicketi alternatiivi?

LiveAgent on Teie ettevõttele ülim klienditeeninduse lahendus. Kaaluge osTicketilt üleminekut teisele klienditoe tarkvarale. 

LiveAgent on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone, et aidata Teil täiustada töövoogu, teha kliendid rõõmsaks ja suurendada ROId. Proovige kohe, esimesed 14 päeva on tasuta, ilma piiranguteta ja krediitkaarti vajamata. 

Mis teeb LiveAgentist hea alternatiivi

Siin on 3 peamist LiveAgenti hüve.

Suurenenud rahulolu

Usaldusväärne klienditeenindus tähendab paremat töövoogu, rõõmsamaid kliente ja suurenenud ümberarvutuskurssi. 

Säästab aega ja raha

LiveAgent pakub rikkalikku paketti taskukohase hinna eest ja see teeb tast suurepärase klienditeeninduse tarkvara

Paremad ümberarvestuskursid

Pakkuge parimat klienditeenindust ja pöörake veebilehe külastajad ja potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks.

increase availability

osTicketi alternatiiv mis ei vea teid alt

Me oleme kindlad, et inimesed osTicketis annavad endast parima rahuldamaks oma kliente. Kuid mitte iga lahendus ei ole õige sobivus igale ärile või ettevõttele. LiveAgent on alternatiiv mida kaaluda, juhul kui vajate midagi teistsugust.

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub suurepäraseid ja usaldusväärseid tööriistu, nagu näiteks e-kirjad, reaalajavestlus, sotsiaaleemdia integratsioonid, kõnekeskus ja teadmusbaas, et aidata Teil pakkuda parimat võimalikku teenindust. Kõike hallatakse läbi usaldatava piletisüsteemi Teie töölaual. Muutke oma klienditugi efektiivseks ja suurendage kliendirahulolu õige klienditeeninduse tarkvaraga. 

Klienditoe tarkvara õige tööriistakomplektiga

Piletitesüsteem, teadmusbaas, e-post ja kõnekeskus on kõigest jäämäe tipp suurepärasele klienditoele. LiveAgent suudab klienditoe lahendusele anda palju enamat.

Lisaks pakume kõige kiiremat reaalajavestluse vidinat turul, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Saage sotsiaalseks sotsiaalmeedia toega läbi Facebook messengeri, Instagrami, Twitteri või Viberi. Kui olete kas klienditeenindusmeeskond, tugiteenuse agent või keegi, kes tahab paremaid kliendisuhteid, omab LiveAgent kõiki tööriistu parima klienditeeninduse tagamiseks

Focus on customer experience

Klikkige tugiteenuse tööriistale või funktsioonile, et avastada rohkem

Call routing definition

Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti

Individuaalsete klienditeeninduse tööriistade hinne võib anda suurepärase idee kliendikogemusest. Hankige teadmisi ja võrrelge osTicketit LiveAgentiga. 

Klienditeeninduse tarkvara võrreldakse erinevatel aladel, näiteks usaldusväärsus, väärtus raha eest ja mõnikord isegi individuaalsetel aladel, nagu piletisüsteem, reaalajavestlus ja teadmusbaas. Uurige välja, kas me teeme seda paremini kui osTicket ja kas oleme õige klienditeeninduse tarkvara Teie ettevõttele. 

 

osTicketi ja LiveAgenti võrdlus

Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti ning vaadake kumb teeb seda paremini

osticket_vs_liveagent

9.11.2020 seisuga

Saage parimat klienditeenindust ja andke seda edasi

Suurepärasel klienditeeninduse tarkvaral ei tohiks olla ainult parim piletihaldus või reaalajavestlus, vaid see peaks olema ka eeskujuks ja pakkuma parimat kliendikogemust. 

Seetõttu on saadaval 24/7 klienditugi meie klientidele. Meie prioriteedid on kliendiga suhtlemine, kiire reageerimisaeg ja kliendiküsimuste lahendamine. Meiega saate ühendust võtta läbi mitme kanali. Vestlustugi, telefonikõned, Gmail ja enamat, Teie oma valik. Kas sooviksite teada, mis tunne on saada suurepärast kliendikogemust? Kui jah, klikkige alla.

get inspired

Klienditagasiside ütleb klienditeeninduse kohta väga palju

Olgu nad suured organisatsioonid või väikeettevõtted… Neil kõigil on midagi head öelda meie tugiteenuse süsteemi kohta.

Related Articles to osTicketi alternatiiv
E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

Avasta LiveAgent - klienditeeninduse tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid, aruandluspaneeli ja reaalajas vestluse funktsionaalsust. Registreeru tasuta kontoga ja alusta tõhusa klienditoe loomist.

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent - klienditeeninduse tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid, aruandluspaneeli ja reaalajas vestluse funktsionaalsust. Registreeru tasuta kontoga ja alusta tõhusa klienditoe loomist.

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Te ei pea muretsema mitme vastuse saatmise pärast. LiveAgent näitab teile, kes piletit vaatab ning vastab, millega välditakse agentide kokkupõrget.

Agentide kokkupõrke tuvastus

LiveAgent pakub kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas suhtluskanalite mitmekesisust, mis parandab rahulolu ja vähendab ooteaegu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x