Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim osTicketi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite osTicketi alternatiivi?

LiveAgent on Teie ettevõttele ülim klienditeeninduse lahendus. Kaaluge osTicketilt üleminekut teisele klienditoe tarkvarale. 

LiveAgent on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone, et aidata Teil täiustada töövoogu, teha kliendid rõõmsaks ja suurendada ROId. Proovige kohe, esimesed 14 päeva on tasuta, ilma piiranguteta ja krediitkaarti vajamata. 

Mis teeb LiveAgentist hea alternatiivi

Siin on 3 peamist LiveAgenti hüve.

Suurenenud rahulolu

Usaldusväärne klienditeenindus tähendab paremat töövoogu, rõõmsamaid kliente ja suurenenud ümberarvutuskurssi. 

Säästab aega ja raha

LiveAgent pakub rikkalikku paketti taskukohase hinna eest ja see teeb tast suurepärase klienditeeninduse tarkvara

Paremad ümberarvestuskursid

Pakkuge parimat klienditeenindust ja pöörake veebilehe külastajad ja potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks.

increase availability

osTicketi alternatiiv mis ei vea teid alt

Me oleme kindlad, et inimesed osTicketis annavad endast parima rahuldamaks oma kliente. Kuid mitte iga lahendus ei ole õige sobivus igale ärile või ettevõttele. LiveAgent on alternatiiv mida kaaluda, juhul kui vajate midagi teistsugust.

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub suurepäraseid ja usaldusväärseid tööriistu, nagu näiteks e-kirjad, reaalajavestlus, sotsiaaleemdia integratsioonid, kõnekeskus ja teadmusbaas, et aidata Teil pakkuda parimat võimalikku teenindust. Kõike hallatakse läbi usaldatava piletisüsteemi Teie töölaual. Muutke oma klienditugi efektiivseks ja suurendage kliendirahulolu õige klienditeeninduse tarkvaraga. 

Klienditoe tarkvara õige tööriistakomplektiga

Piletitesüsteem, teadmusbaas, e-post ja kõnekeskus on kõigest jäämäe tipp suurepärasele klienditoele. LiveAgent suudab klienditoe lahendusele anda palju enamat.

Lisaks pakume kõige kiiremat reaalajavestluse vidinat turul, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Saage sotsiaalseks sotsiaalmeedia toega läbi Facebook messengeri, Instagrami, Twitteri või Viberi. Kui olete kas klienditeenindusmeeskond, tugiteenuse agent või keegi, kes tahab paremaid kliendisuhteid, omab LiveAgent kõiki tööriistu parima klienditeeninduse tagamiseks

Focus on customer experience

Klikkige tugiteenuse tööriistale või funktsioonile, et avastada rohkem

Call routing definition

Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti

Individuaalsete klienditeeninduse tööriistade hinne võib anda suurepärase idee kliendikogemusest. Hankige teadmisi ja võrrelge osTicketit LiveAgentiga. 

Klienditeeninduse tarkvara võrreldakse erinevatel aladel, näiteks usaldusväärsus, väärtus raha eest ja mõnikord isegi individuaalsetel aladel, nagu piletisüsteem, reaalajavestlus ja teadmusbaas. Uurige välja, kas me teeme seda paremini kui osTicket ja kas oleme õige klienditeeninduse tarkvara Teie ettevõttele. 

 

osTicketi ja LiveAgenti võrdlus

Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti ning vaadake kumb teeb seda paremini

osticket_vs_liveagent

9.11.2020 seisuga

Saage parimat klienditeenindust ja andke seda edasi

Suurepärasel klienditeeninduse tarkvaral ei tohiks olla ainult parim piletihaldus või reaalajavestlus, vaid see peaks olema ka eeskujuks ja pakkuma parimat kliendikogemust. 

Seetõttu on saadaval 24/7 klienditugi meie klientidele. Meie prioriteedid on kliendiga suhtlemine, kiire reageerimisaeg ja kliendiküsimuste lahendamine. Meiega saate ühendust võtta läbi mitme kanali. Vestlustugi, telefonikõned, Gmail ja enamat, Teie oma valik. Kas sooviksite teada, mis tunne on saada suurepärast kliendikogemust? Kui jah, klikkige alla.

get inspired

Klienditagasiside ütleb klienditeeninduse kohta väga palju

Olgu nad suured organisatsioonid või väikeettevõtted… Neil kõigil on midagi head öelda meie tugiteenuse süsteemi kohta.

Related Articles to osTicketi alternatiiv
LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Te ei pea muretsema mitme vastuse saatmise pärast. LiveAgent näitab teile, kes piletit vaatab ning vastab, millega välditakse agentide kokkupõrget.

Agentide kokkupõrke tuvastus

LiveAgent pakub kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas suhtluskanalite mitmekesisust, mis parandab rahulolu ja vähendab ooteaegu.

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Tekst räägib isotoonide kasutamisest farmaatsiatööstuses ja tõstab esile küsimusi tsivilisatsiooni tuleviku kohta. Samuti rõhutab see kultuuri ja ühiskonna olulisust. Lisaks tutvustatakse LiveAgenti tarkvara, mis aitab parandada klienditeenindust ja suurendada müüki.

Kas vajate konkreetseid vastuseid spetsiifilistele küsimustele meie tarkvara kohta? Võtke meiega ühendust ja me pöördume vastustega otse teie poole.

Request for proposal A request for proposal is ideal for users who want to customize LiveAgent according to their demands. Contacts us and well discuss what we can offer for your business.

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub jaemüügipoodidele võimalust probleeme lahendada ja sujuvat kogemust pakkuda. Rakendus on integreeritav muude ärisüsteemidega ning annab juhatajatele erinevaid aruandeid. Virtuaalse kõnekeskuse lahendusega saavad klienditoe agendid töötada kodust või kaasaskantavatest seadmetest, tagades operatiivse reageerimise. Tasuta kõnekeskuse tööriistad skaleeruvad koos äriga ning võimaldavad konkreetsete eesmärkide seadmist agenditele. LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvaralahendusi, sh VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebusehaldamise süsteeme. Ettevõte pakub ka tasuta demo plaane ning saadab sisselogimisandmed kliendi e-postile.

Saate agendi aruande tööaja, vastatud piletite, vestluste, kõnede, müügi, preemiate ja muu kohta. LiveAgent pakub Teile täiuslikku agentide aruannet. Loe sellest lähemalt.

Agentide aruanne

LiveAgent pakub mitmekülgset klienditeeninduse tarkvara, mis hõlbustab suhtlust klientidega, parandab rahulolu ja vähendab ooteaegu. Pakutakse ka agentide edetabelit ja täiustatud funktsioone müügi suurendamiseks.

Reaalajas vestlus on suurepärane võimalus sõlmida rohkem tehinguid reaalajas vestluse abil. Makrotoimingud on kiire viis klientide vajadustele vastamiseks.

Makrod

Makrod on oluline element ettevõtete klienditoe töövoo ratsionaliseerimisel. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ning #1 kasutajatoe tarkvara VKE-dele. Makrod aitavad säästa aega ja anda kiireid ning järjepidevaid vastuseid, ning LiveAgent pakub makrosid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x