Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim osTicketi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite osTicketi alternatiivi?

LiveAgent on Teie ettevõttele ülim klienditeeninduse lahendus. Kaaluge osTicketilt üleminekut teisele klienditoe tarkvarale. 

LiveAgent on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone, et aidata Teil täiustada töövoogu, teha kliendid rõõmsaks ja suurendada ROId. Proovige kohe, esimesed 14 päeva on tasuta, ilma piiranguteta ja krediitkaarti vajamata. 

Mis teeb LiveAgentist hea alternatiivi

Siin on 3 peamist LiveAgenti hüve.

Stars

Suurenenud rahulolu

Usaldusväärne klienditeenindus tähendab paremat töövoogu, rõõmsamaid kliente ja suurenenud ümberarvutuskurssi. 

Clock icon

Säästab aega ja raha

LiveAgent pakub rikkalikku paketti taskukohase hinna eest ja see teeb tast suurepärase klienditeeninduse tarkvara

Increase icon

Paremad ümberarvestuskursid

Pakkuge parimat klienditeenindust ja pöörake veebilehe külastajad ja potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks.

increase availability

osTicketi alternatiiv mis ei vea teid alt

Me oleme kindlad, et inimesed osTicketis annavad endast parima rahuldamaks oma kliente. Kuid mitte iga lahendus ei ole õige sobivus igale ärile või ettevõttele. LiveAgent on alternatiiv mida kaaluda, juhul kui vajate midagi teistsugust.

LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub suurepäraseid ja usaldusväärseid tööriistu, nagu näiteks e-kirjad, reaalajavestlus, sotsiaaleemdia integratsioonid, kõnekeskus ja teadmusbaas, et aidata Teil pakkuda parimat võimalikku teenindust. Kõike hallatakse läbi usaldatava piletisüsteemi Teie töölaual. Muutke oma klienditugi efektiivseks ja suurendage kliendirahulolu õige klienditeeninduse tarkvaraga. 

Klienditoe tarkvara õige tööriistakomplektiga

Piletitesüsteem, teadmusbaas, e-post ja kõnekeskus on kõigest jäämäe tipp suurepärasele klienditoele. LiveAgent suudab klienditoe lahendusele anda palju enamat.

Lisaks pakume kõige kiiremat reaalajavestluse vidinat turul, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Saage sotsiaalseks sotsiaalmeedia toega läbi Facebook messengeri, Instagrami, Twitteri või Viberi. Kui olete kas klienditeenindusmeeskond, tugiteenuse agent või keegi, kes tahab paremaid kliendisuhteid, omab LiveAgent kõiki tööriistu parima klienditeeninduse tagamiseks

Focus on customer experience

Klikkige tugiteenuse tööriistale või funktsioonile, et avastada rohkem

Call routing definition

Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti

Individuaalsete klienditeeninduse tööriistade hinne võib anda suurepärase idee kliendikogemusest. Hankige teadmisi ja võrrelge osTicketit LiveAgentiga. 

Klienditeeninduse tarkvara võrreldakse erinevatel aladel, näiteks usaldusväärsus, väärtus raha eest ja mõnikord isegi individuaalsetel aladel, nagu piletisüsteem, reaalajavestlus ja teadmusbaas. Uurige välja, kas me teeme seda paremini kui osTicket ja kas oleme õige klienditeeninduse tarkvara Teie ettevõttele. 

 

osTicketi ja LiveAgenti võrdlus

Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti ning vaadake kumb teeb seda paremini

osticket_vs_liveagent

9.11.2020 seisuga

Saage parimat klienditeenindust ja andke seda edasi

Suurepärasel klienditeeninduse tarkvaral ei tohiks olla ainult parim piletihaldus või reaalajavestlus, vaid see peaks olema ka eeskujuks ja pakkuma parimat kliendikogemust. 

Seetõttu on saadaval 24/7 klienditugi meie klientidele. Meie prioriteedid on kliendiga suhtlemine, kiire reageerimisaeg ja kliendiküsimuste lahendamine. Meiega saate ühendust võtta läbi mitme kanali. Vestlustugi, telefonikõned, Gmail ja enamat, Teie oma valik. Kas sooviksite teada, mis tunne on saada suurepärast kliendikogemust? Kui jah, klikkige alla.

get inspired

Klienditagasiside ütleb klienditeeninduse kohta väga palju

Olgu nad suured organisatsioonid või väikeettevõtted… Neil kõigil on midagi head öelda meie tugiteenuse süsteemi kohta.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

Kuidas võrrelda LiveAgenti ja osTicketit?

LiveAgent pakub osTicketile lisaks järgmisi võimalusi: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia integreerimised, piiramatud vestlusnupud ja 24/7 tugi.

Millised on LiveAgenti kasutamise eelised võrreldes osTicketiga?

LiveAgenti kasutamise eelised võrreldes osTicketiga hõlmavad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmine, väiksemad klienditeeninduskulud, vähenenud klientide kadumise määr ja parem agentide töövoog.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo