Öelge head aega osTicket`ile

Lülituge LiveAgent`ile & kolime teie andmed üle tasuta.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Soovite migreeruda osTicket`ist?

Kaalute osTicket`ilt teisele lahendusele lülitumist? LiveAgent on siin, et teid klienditeeninduse päringute eest hoolitsemisel efektiivselt aidata. Lülituge mitme kanaliga sedelisüsteemile ja kolige oma andmed üle juba täna. Pakkuge oma klientidele paremat tuge täisfunktsionaalse kasutajatoe lahendusega.  Saage kohene juurdepääs sedelisüsteemile, mis tegeleb teie e-mailide, live vestluste, kõnekeskuse, sotsiaalmeedia ja klienditoega. Proovige seda 14-päevase prooviperioodiga tasuta. 
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Miks peaksite LiveAgent`i üle kolima?

Siin on 3 LiveAgent`i põhilist eelist.

Suurenenud rahulolu

Hea teeninduse tarkvara tähendab paremat töövoogu, õnnelikumaid kliente ja tõstetud ümberarvestuskursse.

Säästab aega ja raha

LiveAgent pakub rikkalikku paketti taskukohase hinna eest, mis teeb tarkvarast kliendile suurepärase valiku.

Paremad ümberarvestuskursid

Pakkuge parimat kliendituge ja muutke oma veebilehe külastajad maksvateks klientideks.

osTicket vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent osTicket
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib kliediteeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
osTicket pakub sedelisüsteemi $9/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust.
osTicket ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja neile vastamiseks koos automaatse kõnede jaotusega.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
osTicket ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab luua kliendiportaali, kus kliendid pääsevad juurde sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
osTicket pakub iseteenindus $9/agent/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest.
osTicket ei paku Facebook`i liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
osTicket ei paku Twitter`i liidest.
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoest.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
osTicket ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Viber´i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
osTicket ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku infot nagu tõrgete otsimise juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
osTicket pakub teadmistebaasi $9/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelu teie klientidele, mis asub teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu.
osTicket pakub kliendifoorumit $9/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood ja reeglid, et kõrvaldada korduvaid töid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
osTicket pakub automatiseerimist ja reegleid $9/agent/kuu.
API
Komplekt funktsioone, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
osTicket pakub API funktsioone $9/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Sellga saavad helistajad enne, kui nad operaatoriga räägivad, teie süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
osTicket ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
osTicket ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
osTicket ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
osTicket ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
Pakub piiramatut arvu vestluse nuppe.
osTicket ei paku piiramatut arvu vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatut arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu.
osTicket pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $9/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik kõned ja taasesitage salvestusi igal ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ilma päringute arvu piiranguteta 24/7.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
osTicket ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Alustage oma prooviperioodi ja kolige üle

Kolige üle kõik, mida vajate, et saaksite hakata lahendama klientide probleeme koheselt. Tutvuge LiveAgent`iga lähemalt Kui tekib probleeme või soovite õppida midagi uut, võtke meiega kindlasti ühendust. Meie klienditoe meeskond on saadaval 24/7 ja vastab igale teie küsimusele, mis teil LiveAgent`i kohta olla võivad.

LiveAgenti kolimise eelised

Tutvuge sellega, mida saate LiveAgent`i üle kolides.
ticket thread

Multichannel sedelite süsteem

E-mailid ja live vestlus, kõnekeskus, klientide portaal, Facebook, Insta, Twitter ja Viber
money icon

Kuluefektiivne kasutajatugi

Makske vaid selle eest, mida vajate mitte muu eest. Lisage makseplaani sellised funktsioonid, mida vajate.
On time resolution

Tõstetud efektiivsus

Tööriistad on abiks ning aitavad protsesse muuta automaatseks ja tööd lihtsustada.
Extension puzzle piece

Liidesed 140+ äpi jaoks

Integreerige äpid meie pluginatega, mis aitavad teil jääda keskendunuks ja akende vahel vähem lülituda.

Saage juurdepääs meie mitme kanaliga sedelisüsteemile

Migreerumisel laieneb teie haare, kaetud saab enam suhtluskanaleid, kui iial varem. Käsitlege e-maili sedeleid, live vestlusi, kõnekeskust, kliendiportaali, Facebook`i, Twitter`it, Instagram`i ja Viber`it.  Ajal, mil kolime üle teie andmeid, tutvuge oma uute tööriistadega ja õppige, kuidas pakkuda tuge üle kõigi oluliste suhtluskanalite.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Pakkuge tuge kõigis olulistes kanalites

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete valmis? Kolime teie andmed üle

Alustage oma tasuta 14-päevast prooviperioodi ja tutvuge LiveAgent`iga. Kui otsustate, et soovite oma andmed üle kolida, helistage meile või jätke meile sõnum live vestluse või e-maili teel. Arutame andmete kolimise läbi ja veendume, et kõik teie andmed tulevad osTicket`ist LiveAgent`i. Soovite esmalt rohkem teada saada? Tutvuge meie Tutvustava videoga või sirvige läbi funktsioonid, integratsioonid või muud leheküljed, et LiveAgent`i kohta rohkem teada saada.

Kolite üle teisest kasutajatoest?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to osTicket migratsioon
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x