Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küsite endalt
miks LiveAgent?

Kuna meie hinna ja kvaliteedi suhe, mõju ning teenus on ületamatu.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Otsite paremat Kasutajatoe tarkvara?

Liveagent on enim arvustatud ning väike- ja keskmiste ettevõtete seas pärjatud #1 kasutajatoe tarkvaraks aastal 2020. Hoidke lähedale oma klientidele ja aidake neid kiiremini kasutades LiveAgenti.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 põhjust miks ettevõtted vahetavad LiveAgenti peale

Õppige tundma kuidas meie klientide arust paistab LiveAgent silma teiste alternatiivide seast.

Increase icon

Suurem produktiivsus üle kõigi osakondade

Üleminek LiveAgentile on olnud suur samm edasi. Me oleme suutnud kahekordistada lahendatud kliendipärinuid ja samaaegselt vähendada agentide tööaega.

Smiley face icon

Kliendi rahulolumäär tänu LiveAgentile

Me suutsime suurendada kliendirahulolu 29% rakendades reaalajas teenust. LiveAgent on lisaks aidanud parandada ümberarvestuskursse ja pakkunud võimalusi ülesmüügiks

Sport icon

Paranenud agentide keskmine reageerimisaeg

LiveAgent lubab meil kiiremini võtta klientidega ühendust ning kindlustada sujuva ja eduka ürituse meie klientidele. See on ühtlasi ka põhjuseks miks meie keskmine vastamisaeg on nüüd 30 minuti lähedale.

LiveAgenti põhifunktsioonid

Iga ettevõte väärib paremat klienditeenindust. Pakkuge seda LiveAgentiga.

Kasutades LiveAgenti, lõpetavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teised kanalid kõik ühes postkastis.

Reaalajavestlus on iga ettevõtte jaoks üheks põhikomponendiks klientide omandamise strateegia juures. See aitab Teil pöörata külalised maksvateks klientideks.

Ehitage virtuaalne kõnekeskus üheks oma mitmekanalilise kasutajatoe lahenduse osaks.

Integreerige oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ja vastake kommentaaridele, isiklikele sõnumitele või säutsudele otse oma kontolt.

Funktsioonid mida väärite

LiveAgent pakub õiget portsu kasutajatoe tarkvara funktsioone: automaatikaga jõuline piletisüsteem, SLA(Teenustasemelepe), reaalajavestlus, sotsiaalvõrgustikud ja sõnumite saatmine, kõnekeskus, IVR, kontaktivormid ja tugikeskus. Hetkel on saadaval rohkem kui 175 kasutajatoe funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni lisaks!

Ühinege liikumisega

Sisenege LiveAgenti abil meie tuhandete rahulolevate klientide klubisse. Looge parem kliendikogemus tänu omnikanalilisele lahendusele, suurendage konversioonimäärasi ja parandage kliendilojaalsust.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake kuidas kliendid LiveAgenti praktikas kasutavad

LiveAgent on äärmiselt paindlik, kohanemisvõimeline ja skaleeritav. Vaadake kuidas ettevõtted kasutavad ära ulatuslikke LiveAgenti poolt pakutavaid eeliseid.

Silmapilkselt sai selgeks, et LiveAgenti peale üle minek osutus õigeks otsuseks, sest piletite jagamine on dramaatiliselt suurendanud meie kasutajatoe esindajate jõudlust. Kliendirahulolu mõõtmine oleks võimatu ilma LiveAgentita.

Me kohanesime kiiresti mitmetelt kanalitelt tulevate kliendipäringute jälgimise ja vastamisega. Rakendades reaalajas teenust, suutsime kasvatada kliendirahulolu 29%.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on LiveAgenti kasutamise ärilised eelised?

LiveAgenti kasutajatoe tarkvara võib Teie klienditeeninduse efektiivsust koheselt parandada. Selle tulemusena võib Teie ettevõte suurendada klientide rahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja samal ajal vähendada kulusid.

Milliseid automatiseerimise funktsioone pakub LiveAgent?

LiveAgent pakub Teie klienditoe kvaliteedi parandamiseks rohkem kui 180 funktsiooni. Näiteks hõlmavad automaatika funktsioonid piletite automatiseeritud jaotamist, automaatset tagasihelistamist, IVR-i, kõnede suunamist, rämpsposti filtreid ja e-posti märguandeid. Lisaks automatiseerib tarkvara Teie agentide töövoo SLA reeglite, aja ja toimingute kaudu.

Kui palju maksab LiveAgent?

LiveAgenti hinnakujunduse sõltub agentide ja funktsioonide arvust. Täpsemalt öeldes pakub LiveAgent kolme tellimust, mis varieeruvad vahemikus 15 kuni 39 dollarit ühe agendi kohta kuus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo