Tasuta Prooviperiood

LiveAgenti
ülevaade?

Kuna meie hinna ja kvaliteedi suhe, mõju ning teenus on ületamatu.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Otsite paremat Kasutajatoe tarkvara?

Liveagent on enim arvustatud ning väike- ja keskmiste ettevõtete seas pärjatud #1 kasutajatoe tarkvaraks aastal 2020. Hoidke lähedale oma klientidele ja aidake neid kiiremini kasutades LiveAgenti.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

3 põhjust miks ettevõtted vahetavad LiveAgenti peale

Õppige tundma kuidas meie klientide arust paistab LiveAgent silma teiste alternatiivide seast.

Increase icon

Suurem produktiivsus üle kõigi osakondade

Üleminek LiveAgentile on olnud suur samm edasi. Me oleme suutnud kahekordistada lahendatud kliendipärinuid ja samaaegselt vähendada agentide tööaega.

Smiley face icon

Kliendi rahulolumäär tänu LiveAgentile

Me suutsime suurendada kliendirahulolu 29% rakendades reaalajas teenust. LiveAgent on lisaks aidanud parandada ümberarvestuskursse ja pakkunud võimalusi ülesmüügiks

Sport icon

Paranenud agentide keskmine reageerimisaeg

LiveAgent lubab meil kiiremini võtta klientidega ühendust ning kindlustada sujuva ja eduka ürituse meie klientidele. See on ühtlasi ka põhjuseks miks meie keskmine vastamisaeg on nüüd 30 minuti lähedale.

LiveAgenti põhifunktsioonid

Iga ettevõte väärib paremat klienditeenindust. Pakkuge seda LiveAgentiga.

Kasutades LiveAgenti, lõpetavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teised kanalid kõik ühes postkastis.

Reaalajavestlus on iga ettevõtte jaoks üheks põhikomponendiks klientide omandamise strateegia juures. See aitab Teil pöörata külalised maksvateks klientideks.

Ehitage virtuaalne kõnekeskus üheks oma mitmekanalilise kasutajatoe lahenduse osaks.

Integreerige oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ja vastake kommentaaridele, isiklikele sõnumitele või säutsudele otse oma kontolt.

Funktsioonid mida väärite

LiveAgent pakub õiget portsu kasutajatoe tarkvara funktsioone: automaatikaga jõuline piletisüsteem, SLA(Teenustasemelepe), reaalajavestlus, sotsiaalvõrgustikud ja sõnumite saatmine, kõnekeskus, IVR, kontaktivormid ja tugikeskus. Hetkel on saadaval rohkem kui 175 kasutajatoe funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni lisaks!

Ühinege liikumisega

Sisenege LiveAgenti abil meie tuhandete rahulolevate klientide klubisse. Looge parem kliendikogemus tänu omnikanalilisele lahendusele, suurendage konversioonimäärasi ja parandage kliendilojaalsust.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake kuidas kliendid LiveAgenti praktikas kasutavad

LiveAgent on äärmiselt paindlik, kohanemisvõimeline ja skaleeritav. Vaadake kuidas ettevõtted kasutavad ära ulatuslikke LiveAgenti poolt pakutavaid eeliseid.

Silmapilkselt sai selgeks, et LiveAgenti peale üle minek osutus õigeks otsuseks, sest piletite jagamine on dramaatiliselt suurendanud meie kasutajatoe esindajate jõudlust. Kliendirahulolu mõõtmine oleks võimatu ilma LiveAgentita.

Me kohanesime kiiresti mitmetelt kanalitelt tulevate kliendipäringute jälgimise ja vastamisega. Rakendades reaalajas teenust, suutsime kasvatada kliendirahulolu 29%.

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on LiveAgenti kasutamise ärilised eelised?

LiveAgenti kasutajatoe tarkvara võib Teie klienditeeninduse efektiivsust koheselt parandada. Selle tulemusena võib Teie ettevõte suurendada klientide rahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja samal ajal vähendada kulusid.

Milliseid automatiseerimise funktsioone pakub LiveAgent?

LiveAgent pakub Teie klienditoe kvaliteedi parandamiseks rohkem kui 180 funktsiooni. Näiteks hõlmavad automaatika funktsioonid piletite automatiseeritud jaotamist, automaatset tagasihelistamist, IVR-i, kõnede suunamist, rämpsposti filtreid ja e-posti märguandeid. Lisaks automatiseerib tarkvara Teie agentide töövoo SLA reeglite, aja ja toimingute kaudu.

Kui palju maksab LiveAgent?

LiveAgenti hinnakujunduse sõltub agentide ja funktsioonide arvust. Täpsemalt öeldes pakub LiveAgent kolme tellimust, mis varieeruvad vahemikus 15 kuni 39 dollarit ühe agendi kohta kuus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo